John Deere 6150m modernizacja układu doładowania
 

John Deere 6150m modernizacja układu doładowania

  • 6173 wyświetleń

Zdjęcie nowej turbiny. Od poprzedniej różni się tym że nie ma chłodzenia wodnego a chłodzenie pasywne (aluminiowy blok przykręcony do turbiny i głowicy widoczny na zdjęciach) oraz różnice w oprogramowaniu. Kolektor także jest nowy. Wymiana na koszt serwisu po gwarancji w ramach wady fabrycznej. Nie było większych problemów z dogadaniem się z serwisem. Jeśli ktoś ma problem z turbiną może śmiało zgłaszać się do producenta poprzez przedstawiciela handlowego. Powinni to zrobić bez dyskusji. W okolicy kilka osób miało taką modernizację i na razie jest spokój. U nas niedawno była przeprowadzona. Do pakietu z turbiną wymienione zostały także poduszki pod kabiną (pokazane na innym zdjęciu). Teraz są sporo większe i wyeliminowało problem drgań podczas jazdy po asfalcie.



Informacje o zdjęciu John Deere 6150m modernizacja układu doładowania

Zrobione z Sony E2303

  • 3.6 mm
  • 1/13
  • f f/2.0
  • ISO 595

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • forterra11441
  • 109 1021

Coś się działo z turbiną? Wiem, że w R-kach był problem (znajomemu w 6210 R wymieniali na gwarancji), ale tam jest turbina ze zmienną geometrią łopatek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymong1234
  • 37 189

Wyskakiwał komunikat błędu układu doładowania a po pewnym czasie zaczął tracić moc. To też turbina ze zmienną geometrią. To jest trochę inny model turbiny i kolektora. Chłodzenie pasywne a nie aktywne(wodne). Pojeździmy, zobaczymy czy pomoże ta modernizacja.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 703 4210

tylko cieszyć się z takiego podejścia firmy. bo gdyby przyszło wymieniać to na własnym koszt to ...... parę tysięcy w Euro by poszło

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20592

ale JD zakombinowal z tym chlodzeniem wodnym turbiny. Jeszcze w wysokopręznym silniku, moim zdaniem zbędna rzecz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28759 18354

przecież turbo chłodzone wodą to było już w Golfie II 1.6TD, to nic nowego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • swat24
  • 64 725

Ważne, że wymienili bez gadania bo różnie to z tymi serwisami bywa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20592

ale turbiny nie chlodzone ciesza sa mniej awaryjne, nie pękają itp, a tez robote robia, prostszy układ jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kustosz
  • 11 169

Przecież tu też jest zmienna geometria łopatek. Ten drut taki co idzie po wierzchu to jest właśnie od sterowania przez nastawnik. To była ta seria co ciekło z tego chłodzenia? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymong1234
  • 37 189

Tak, to turbina o zmiennej geometrii łopatek. Z niech nie ciekło tylko pękały stalowe przewody od chłodzenia. Raz mi pękł to od razu na gumowy przerobiłem i po problemie było.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj