mimi007 131 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 131 752 Kosa 5m a bierze na 3 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KlaQ24 147 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 147 1594 Dlaczego na export Bizon jak i zresztą Ursus robili tak świetne maszyny, a na krajowy rynek klepali cały czas to samo i jakość ich nie była najlepsza... Jak radzi sobie Bizon z takim hederem? silnik ma mocniejszy względem kombajnu z hederem 4,2m? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kitowiak 520 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 520 4897 Panowie co sie dziwicie skoro przy plonie 10t z ha przy 4,2 nie daje rady przerobić masy... to co mówić o tej szerokości... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość STIG0013 Napisano Styczeń 26, 2017 Co ma brać jak mu się pole kończy już Podobają mi się eksportówki, ale dla siebie patrzę jakiegoś 5056 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GucioJUMZ 393 Napisano Styczeń 26, 2017 GustawD65 393 3440 KlaQ24- dali lepsze łożyska SKF i nie składali z odpadu . kitowiak - w latach projektowania supra plon był na poziomie 3,3t/ha w Kombinacie rolnym Kitrz ,więc maszyna była wydajna na owe czasy .przy 10 t /ha to super nie dość że gubi to jeszcze nie wymłaca jak zboże lekko wilgotnawe . zmień cheder na mniejszy jak ja na 3,6 i mam większe sita w swojej maszynie i sporo łożysk SKF . STIG0013 - za kasę eksportówki jest JD który posiada sporą powierzchnię sit czego brak bizonowi 5056 chyba że chcesz klasyka na podwórku ba już masz Sampo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kitowiak 520 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 520 4897 Niby przeżytek, ale jeszcze długo będą na polach pracować, jedynie to dobre w tym modelach to hamulce hydrauliczne hehe a suprem to ostatnio 0,5 km na stopie hamowałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GucioJUMZ 393 Napisano Styczeń 26, 2017 GustawD65 393 3440 Jak się dba o hamulce to są i w superku .w prawdzie hydrauliczne mnie zaskoczyły jak hamowałem z przyzwyczajenia jak w suprze dobrze że heder był na wózku to tyłka nie poderwało Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2650 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 2650 10451 @up to mi wyjasniles dlaczego ten tu https://m.youtube.com/watch?v=bjqX2vkI9mc stanol w miejscu na przejazdzie, bo w suprze przy hamowaniu pewnie by wywalił rogatki i w wyhamowal ze 100 m za przejazdem, choć jak te wywalił rogatke to mógł już wycofać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
vamos45 57 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 57 348 To tak jak C-330 jak sie dba o hamulce to sa ale podczas jazdy z ładunkiem nie dorównają hamulcom z C-360 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kitowiak 520 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 520 4897 Ale guciu dobrze wiesz ze jak się podkręci hamulce w superku to można kombajn spalić w sumie 330 to ta sama zasada jest i chyba te same hamulce są a do 360 to jest porażka ciągle tylko przewody, cylinderki, i pompki... a dajcie z nimi spokój ! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GucioJUMZ 393 Napisano Styczeń 26, 2017 GustawD65 393 3440 Wszystko wiem i dobrze ustawiam a nie podkręcam że luzu niema mam po 6 przekładek na stronę przy nowych tarczkach tarczki starczają na 8 sezonów .z c-360 to tam też porażka występuj a demontaż i montaż bezcenne Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
vamos45 57 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 57 348 Zgodze sie C-330 zasada działania prostsza.Ale tak jak pisałem przy dobrym stanie ukladu hamulcowego i tak C-360 podczas hamowania z ladunkiem poradzi sobie o wiele lepiej U nas w Suprze hamulce doprowadzilismy do ładu.Wymienilismy sprezynki,tarcze a nastepnie spedzilismy sporo czasu na ich regulacje i teraz jest ok.Ale jak kolega kitowiak pisze nie nalezy zbyt mocno podkrecac......niby hamulce beda ale beda lapac nawet podczas ich nieużywania.Najlepiej podniesc przód kombajnu i dopiero wtedy bawic sie z hamulcami Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 2180 19475 Ja tam nie wiem ale może sprzęty są jakieś inne bo hamują bez problemów i w bizonie wszystko gra i w c360 też nie meczę się z żadnymi pompkami cylinderkami itp Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
farmtrac8244 441 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 441 3451 Dlaczego na export Bizon jak i zresztą Ursus robili tak świetne maszyny, a na krajowy rynek klepali cały czas to samo i jakość ich nie była najlepsza... Jak radzi sobie Bizon z takim hederem? silnik ma mocniejszy względem kombajnu z hederem 4,2m? Polski rolnik był zadowolony ,że w ogóle kupił maszynę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysztof81 3877 Napisano Styczeń 26, 2017 Zaawansowany 3877 8151 Dokładnie co by nie ulepili to szło jak świeże bułeczki trzeba jeszcze było załatwić żeby można było kupić więc robili byle sztuka. A na export było trzeba się postarać żeby ktoś kupił tylko za jedną exportowa brali tyle co za 5 na kraj. Skutkiem takiego podejścia było to że ani ursusa(prawdziwego) ani bizona już nie ma. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się