Skocz do zawartości

Bizon Rekord 5058


andi2915

03-09-2016.
woj.świętokrzyskie :)
Duński Rekord z 5m hederem podczas zbioru prosa :)


Rekomendowane komentarze

Dlaczego na export Bizon jak i zresztą Ursus robili tak świetne maszyny, a na krajowy rynek klepali cały czas to samo i jakość ich nie była najlepsza... Jak radzi sobie Bizon z takim hederem? silnik ma mocniejszy względem kombajnu z hederem 4,2m?

Odnośnik do komentarza

Panowie co sie dziwicie skoro przy plonie 10t z ha przy 4,2 nie daje rady przerobić masy... to co mówić o tej szerokości...

Odnośnik do komentarza

Co ma brać jak mu się pole kończy już :P Podobają mi się eksportówki, ale dla siebie patrzę jakiegoś 5056 :)

Odnośnik do komentarza

KlaQ24- dali lepsze łożyska SKF i nie składali z odpadu  :D .

kitowiak - w latach projektowania supra plon był na poziomie 3,3t/ha w Kombinacie rolnym Kitrz ,więc maszyna była wydajna na owe czasy .przy 10 t /ha to super nie dość że gubi to jeszcze nie wymłaca jak zboże lekko wilgotnawe . zmień cheder na mniejszy jak ja na 3,6 i mam większe sita w swojej maszynie i sporo łożysk SKF .

STIG0013 - za kasę eksportówki jest JD który posiada sporą powierzchnię sit czego brak bizonowi 5056 chyba że chcesz klasyka na podwórku ba już masz Sampo  :D

Odnośnik do komentarza

Niby przeżytek, ale jeszcze długo będą na polach pracować, jedynie to dobre w tym modelach to hamulce hydrauliczne :) hehe a suprem to ostatnio 0,5 km na stopie hamowałem :D

Odnośnik do komentarza

Jak się dba o hamulce to są i w superku .w prawdzie hydrauliczne mnie zaskoczyły jak hamowałem z przyzwyczajenia jak w suprze dobrze że heder był na wózku to tyłka nie poderwało 

Odnośnik do komentarza

Ale guciu dobrze wiesz ze jak się podkręci hamulce w superku to można kombajn spalić :D w sumie 330 to ta sama zasada jest i chyba te same hamulce są :) a do 360 to jest porażka ciągle tylko przewody, cylinderki, i pompki... a dajcie z nimi spokój ! :)

Odnośnik do komentarza

Wszystko wiem i dobrze ustawiam a nie podkręcam że luzu niema mam po 6 przekładek na stronę przy nowych tarczkach tarczki starczają na 8 sezonów .z c-360 to tam też porażka występuj a demontaż i montaż bezcenne 

Odnośnik do komentarza

Zgodze sie C-330 zasada działania prostsza.Ale tak jak pisałem przy dobrym stanie ukladu hamulcowego i tak C-360 podczas hamowania z ladunkiem poradzi sobie o wiele lepiej ;) U nas w Suprze hamulce doprowadzilismy do ładu.Wymienilismy sprezynki,tarcze a nastepnie spedzilismy sporo czasu na ich regulacje i teraz jest ok.Ale jak kolega kitowiak pisze nie nalezy zbyt mocno podkrecac......niby hamulce beda ale beda lapac nawet podczas ich nieużywania.Najlepiej podniesc przód kombajnu i dopiero wtedy bawic sie z hamulcami :)

Odnośnik do komentarza

Ja  tam nie wiem ale może sprzęty są jakieś inne bo hamują bez problemów i w bizonie wszystko gra i w c360 też nie meczę się z żadnymi pompkami  cylinderkami itp :)

Odnośnik do komentarza

Dlaczego na export Bizon jak i zresztą Ursus robili tak świetne maszyny, a na krajowy rynek klepali cały czas to samo i jakość ich nie była najlepsza... Jak radzi sobie Bizon z takim hederem? silnik ma mocniejszy względem kombajnu z hederem 4,2m?

Polski rolnik był zadowolony ,że w ogóle kupił maszynę.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie co by nie ulepili to szło jak świeże bułeczki trzeba jeszcze było załatwić żeby można było kupić więc robili byle sztuka. A na export było trzeba się postarać żeby ktoś kupił tylko za jedną exportowa brali tyle co za 5 na kraj. Skutkiem takiego podejścia było to że ani ursusa(prawdziwego) ani bizona już nie ma.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v