KlaQ24 147 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dlaczego na export Bizon jak i zresztą Ursus robili tak świetne maszyny, a na krajowy rynek klepali cały czas to samo i jakość ich nie była najlepsza... Jak radzi sobie Bizon z takim hederem? silnik ma mocniejszy względem kombajnu z hederem 4,2m? Odnośnik do komentarza
kitowiak 531 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Panowie co sie dziwicie skoro przy plonie 10t z ha przy 4,2 nie daje rady przerobić masy... to co mówić o tej szerokości... Odnośnik do komentarza
Gość STIG0013 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Co ma brać jak mu się pole kończy już Podobają mi się eksportówki, ale dla siebie patrzę jakiegoś 5056 Odnośnik do komentarza
GucioJUMZ 394 Opublikowano 26 Stycznia 2017 KlaQ24- dali lepsze łożyska SKF i nie składali z odpadu . kitowiak - w latach projektowania supra plon był na poziomie 3,3t/ha w Kombinacie rolnym Kitrz ,więc maszyna była wydajna na owe czasy .przy 10 t /ha to super nie dość że gubi to jeszcze nie wymłaca jak zboże lekko wilgotnawe . zmień cheder na mniejszy jak ja na 3,6 i mam większe sita w swojej maszynie i sporo łożysk SKF . STIG0013 - za kasę eksportówki jest JD który posiada sporą powierzchnię sit czego brak bizonowi 5056 chyba że chcesz klasyka na podwórku ba już masz Sampo Odnośnik do komentarza
kitowiak 531 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Niby przeżytek, ale jeszcze długo będą na polach pracować, jedynie to dobre w tym modelach to hamulce hydrauliczne hehe a suprem to ostatnio 0,5 km na stopie hamowałem Odnośnik do komentarza
GucioJUMZ 394 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Jak się dba o hamulce to są i w superku .w prawdzie hydrauliczne mnie zaskoczyły jak hamowałem z przyzwyczajenia jak w suprze dobrze że heder był na wózku to tyłka nie poderwało Odnośnik do komentarza
jonek98 2745 Opublikowano 26 Stycznia 2017 @up to mi wyjasniles dlaczego ten tu https://m.youtube.com/watch?v=bjqX2vkI9mc stanol w miejscu na przejazdzie, bo w suprze przy hamowaniu pewnie by wywalił rogatki i w wyhamowal ze 100 m za przejazdem, choć jak te wywalił rogatke to mógł już wycofać Odnośnik do komentarza
vamos45 57 Opublikowano 26 Stycznia 2017 To tak jak C-330 jak sie dba o hamulce to sa ale podczas jazdy z ładunkiem nie dorównają hamulcom z C-360 Odnośnik do komentarza
kitowiak 531 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Ale guciu dobrze wiesz ze jak się podkręci hamulce w superku to można kombajn spalić w sumie 330 to ta sama zasada jest i chyba te same hamulce są a do 360 to jest porażka ciągle tylko przewody, cylinderki, i pompki... a dajcie z nimi spokój ! Odnośnik do komentarza
GucioJUMZ 394 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Wszystko wiem i dobrze ustawiam a nie podkręcam że luzu niema mam po 6 przekładek na stronę przy nowych tarczkach tarczki starczają na 8 sezonów .z c-360 to tam też porażka występuj a demontaż i montaż bezcenne Odnośnik do komentarza
vamos45 57 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Zgodze sie C-330 zasada działania prostsza.Ale tak jak pisałem przy dobrym stanie ukladu hamulcowego i tak C-360 podczas hamowania z ladunkiem poradzi sobie o wiele lepiej U nas w Suprze hamulce doprowadzilismy do ładu.Wymienilismy sprezynki,tarcze a nastepnie spedzilismy sporo czasu na ich regulacje i teraz jest ok.Ale jak kolega kitowiak pisze nie nalezy zbyt mocno podkrecac......niby hamulce beda ale beda lapac nawet podczas ich nieużywania.Najlepiej podniesc przód kombajnu i dopiero wtedy bawic sie z hamulcami Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2189 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Ja tam nie wiem ale może sprzęty są jakieś inne bo hamują bez problemów i w bizonie wszystko gra i w c360 też nie meczę się z żadnymi pompkami cylinderkami itp Odnośnik do komentarza
farmtrac8244 469 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dlaczego na export Bizon jak i zresztą Ursus robili tak świetne maszyny, a na krajowy rynek klepali cały czas to samo i jakość ich nie była najlepsza... Jak radzi sobie Bizon z takim hederem? silnik ma mocniejszy względem kombajnu z hederem 4,2m? Polski rolnik był zadowolony ,że w ogóle kupił maszynę. Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 6071 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dokładnie co by nie ulepili to szło jak świeże bułeczki trzeba jeszcze było załatwić żeby można było kupić więc robili byle sztuka. A na export było trzeba się postarać żeby ktoś kupił tylko za jedną exportowa brali tyle co za 5 na kraj. Skutkiem takiego podejścia było to że ani ursusa(prawdziwego) ani bizona już nie ma. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się