Zetor 7045 i Overum B387
 

Zetor 7045 i Overum B387

  • 10822 wyświetleń

Coś jeszcze z orki zimowej :D
Jeden z dwóch zestawów wykonujących orkę zimową w naszym gospodarstwie :)



Informacje o zdjęciu Zetor 7045 i Overum B387

Zrobione z NIKON COOLPIX L840

  • 4.5 mm
  • 10/1000
  • f f/3.1
  • ISO 125



Rekomendowane komentarze

  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Mowicie ze Zetor do transportu na nic ?

Przejedzcie się ursusem ciężkiej serii na zwykłej skrzyni ;)
Nie zawsze szybciej znaczy lepiej , niektóre nowsze ciągniki (chyba tez ze wzgledu na wagę) skaczą w transporcie albo wpadają w rezonans bujania i wcale nie jest to przyjemniejsza jazda niż wolniejszym zetprem bez napędu z amortyzowana przednia osią ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 520 4897

W cenie tych ciągników to najlepszym do transportu jest nie podważanie Mtz jest szybki oraz ekonomiczny...@pawlus224 jeszcze mało zetorem takim jeździłeś, i nie zdajesz sobie sprawy o długich trasach w takim zetorze...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Może i malo (bo co to jest 50 kilometrow w jedna stronę jeśli chodzi o transport , bo w polu to może więcej godzin spędziłem w 7211 od Ciebie) ale Ty swojego tez za długo nie masz , a to ze mtz wg Ciebie jest lepszy do transportu nie znaczy ze Zetor się nie nadaje ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kacper123022
  • 26 226

Ją tam jeżdżę Zetorem w polu i transporcie też. I jakoś nie narzekam..;) Jest na szybkiej skrzynki (wiadomo 40 km/h to nie leci) ale w miarę szybko się toczy... A jeździ się po 30-40 kilometrów w jedną z ładunkami..;) Każdy chwili to co woli i zna :) Nikt nikomu nie będzie na siłę niczego wciskał..:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 520 4897

Jazda zetorem na trasie to monotonia nic sie nie dzieję, jeszcze jak radia nie ma to tragedia... usypia się, dobry jest dla dziadków żeby gdzieś pojechać załatwić miękki przód wolny jest trochę komfortu. a jak mtz robiłem po 300km to chociaż coś ubywało :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

Mowicie ze Zetor do transportu na nic ?

 

Przejedzcie się ursusem ciężkiej serii na zwykłej skrzyni ;)

Nie zawsze szybciej znaczy lepiej , niektóre nowsze ciągniki (chyba tez ze wzgledu na wagę) skaczą w transporcie albo wpadają w rezonans bujania i wcale nie jest to przyjemniejsza jazda niż wolniejszym zetprem bez napędu z amortyzowana przednia osią ...

przejedz sie kolego takim z amortyzacja oski, kabina na poduszkach i fotelem pneumatycznym, idento jak w samochodzie osobowym :D

Co do mtz to jest dobry do transportu pod warunkiem ze ktos nie jest ciapa i umie biegi zmieniać, bo jak nie umie, to albo jeden wielki zgrzyt, zduszony traktor i chura dymu, ew przyjarane sprzęglo :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Monotonny , bo nie podbija na dołkach , nie trzeba pilnować toru jazdy i nie wyje( z tym różnie bywa) z racji prędkości ? :)  Wiesz w porównaniu do Ciebie to bliżej mi do dziadka stąd pewnie te ciągoty do zetora :lol:

 

Uziu - i to wszystko w cenie zetora czy może mtz ? :D

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

jak miałem walniętą skrzynię w MTZ to mnie szlak trafiał, jak 60tki mnie doganiały :D a na pole 5km myślałem, że jadę wieczność, a teraz to strach wcisnąć gaz w podłogę żeby na wyboju gdzieś nie podbiło w powietrze xD

 

zetory zawsze były w cenie, MTZ z lat 90tych w dużej kabinie idzie kupić nawet poniżej 30tys, a za zetora 7745 trzeba dać co najmniej 40tys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1285 5607

Każdemu kupującemu mtz,radziłbym tylko zmianę od razu na szerokie opony bądź całe szersze koła

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 104 1784

Nie daleko mnie gość miał mtz ale exporta z Niemiec i miał na przodzie kola na krzyzakach jak u Ciebie w 952 a tył 16.9.38 albo 18.4.34. Ciekawe jak to było przerobione ale wsio było sprawne... Teraz sprzedaje handlarzyk 820 tez export 99r z turem 1800mtg i nie wiem czy nie jechać zobaczyć. i za to 36 tyś...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Na krzyzaku jest 18.4r34 a na stozku 15.5r38 lub 18.4r30 na tył przy feldze r38 mozna zalozuc 16.9r38 ale. Przodu tez trzeba zwiekszyc. Ja mam 18.4r30 i jest wystarczajacy uciag

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1285 5607

Jak dasz na tył 16.9 R38 nic się z napędem nie stanie. Ja nie wiem co wy placzecie z tym zgrywaniem napędu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

no ja to co xD napęd na 4 koła jest załączony sztywno i zależnie od siebie, i przednie i tylne muszę przebywać taka sobą drogę, bo jeżeli nie będą to albo: przód będzie jechał szybciej i cały czas będzie mielił, ale co gorsza będzie nie dość że hamował tył, to jeszcze albo przód będzie spcychany, albo tył będzie mielił :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1285 5607

Ponguś,w ruskich ulepach przód z deka szybciej się kręci,mowa o stożku. Dlatego Masz ograniczoną prędkość poruszania się na włączonym przednim napędzie. Poza tym podpora posrednia db działająca powinna zapobiegać przeciążeniom

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

no jak się za szybko jędzie z napędem to huczy, ale jak przód buksuje to nie jest za bardzo zdrowe :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj