damianos95 436 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 436 3860 Mozesz pokazac albo powiedziec jak jest połaczona z ciagnikiem napedem jej i czy jest topolaczenie stałe i czy mozna je rozłaczyć? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michal12301 27 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 27 584 Połączona jest wałkiem z wspawanym przegóbem. Przykręcona jest na 3 śruby do koła pasowego. Rozłęczenie po odkręceniu tych śrub. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2652 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 2652 10468 A dało by rade zlaczyc pod hydraulike ciągnika żeby WOM działał niezależnie od podnośnika? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michal12301 27 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 27 584 Dało by radę. U mnie podłączone jest pod tura bezpośrednio. Trzeba by zrobić podłączenie od spodu, przez dekiel na którym jest zamontowana pompa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1155 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1155 9158 eksportówki miały takie samo rozwiązanie przy niezależnym podnośniku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1956 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1956 4265 trochę daleko do smoka, jak dałeś filtr? Co do podłączenia to można tylko wdzystko będzie na 120 atm. Trzeba by dać np elektryczny rozdzielacz i rozłączać gdy chcemy używać tylko tura. Gdyby rozdzielacz miał 8 zaworów to dałoby radę zrobić wszystko na elektryce nawet swobodny przelew zeby nie grzać oleju. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michal12301 27 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 27 584 Ja zrobiłem to na dodatkowym zbiorniku oleju zamontowanym na prawym słupku od tura. Zbiornik na 20l ale oleju jest z 10l Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1956 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1956 4265 nie przegrzejesz? przewody nie zaczną pękać? Jak mało oleju jest takie ryzyko... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr1216 1217 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1217 5027 Ja byk chciał taki napęd z silnika, ale żeby była możliwość szybkiego rozłączenia, bo po co ma to działać jak pracuję czasem bez tura Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1956 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1956 4265 rozłączanie można na kłowym sprzęgle i dźwigni. Można też elektrycznie. Są sprzęgiełka olejowe z zamykanym kanałem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michal12301 27 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 27 584 Jest możliwość rozłączenia, trzeba odkręcić 3 śruby przy kole pasowym, zajmuje to 5 minut Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1956 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1956 4265 no ale wałka ot tak sobie tuż przy wirujących elementach nie zostawisz... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michal12301 27 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 27 584 Akurat tak ustawione mam że po odkręceniu mogę odsunąć o ok. 2 cm od koła pasowego i wtedy wiążę drutem. Ani o koło nie wadzi ani o wiatrak Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1956 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1956 4265 czyli więcrj niż 5 minut - a może być od 5 do 30 sekund. Wszystko jednak wedle potrzeb. Pomysł jak najbardziej do pogratulowania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr1216 1217 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 1217 5027 Tylko trochę trzeba pomyśleć i pokombinować jak to dobrze zrobić z tymi sprzęgłami żeby działało jak najlepiej Rozkręcanie śrub to raczej w czasie awarii dobre, ale żeby ciągle wyłączając kręcić to trochę mało wygodne Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michal2709 4 Napisano Czerwiec 27, 2016 Zaawansowany 4 193 nsz32?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się