Pronar 5340
 

Pronar 5340

  • 4937 wyświetleń


Informacje o zdjęciu Pronar 5340


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

Silnik to Deutz TCD 3.6 L4 spełniający normę Stage 3B z wykorzystaniem EGR i bezobsługowego katalizatora utleniającego DOC czyli nie musisz się matrwić o zapchanie DPF-u czy też uzupełnianie płynu AdBlue.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 15390 13392

Wyglądem to bije wszystkie germańce, ale żeby nie było to i od lubelskiego ursusa ładniejszy. On jaki ma Made in?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Wyglądu już nie ma co sie przyczepić ale firma powinna nad innymi detalami popracować.

Dokładnie - Ciągnik na testach.

Słabo wypadły bo dostaliśmy ciągnik 2WD.

Powiem szczerze że najbardziej nas to zniesmaczyło. po za tym jeszcze troche minusów:

-Ergonomia kabiny jest na przyzwoitym poziomie ale jakość jej wykonania raczej na słabym.

-Drzwi się strasznie słabo zamykają - trzeba nimi porządnie uderzyć aby zaskoczyły, zdarzają się problemy z otworzeniem ich od środka.

-Kabina jest nieszczelna - podczas mycia dostaje się do niej spora ilość wody.

-Fabryczne siedzenie jest niewygodne a zagłówek przeszkadza w podczepianiu maszyn.

-Kierownica jest regulowana w dwóch płaszczyznach ale nie da się jej dostatecznie ustawić żeby było wygodnie.

-Kabina jest słabo wyciszona, hałas jak dla mnie nie do przyjęcia w nowym ciągniku - w 33letnim Zetorze  7011 jest nieco ciszej.

-Guma na podłodze po 160mth już była mocno pofalowania.

-W tym egzemplarzu nie działała manetka od wycieraczek, klakson i lewy głośnik od radia

-Dźwignia rewersu ociera się o plastik.

-Przełącznik półbiegów jest umiejscowiony z lewej strony dźwigni zmiany biegów więc istnieje możliwość nieoczekiwanej zmiany półbiegu prawą noga. Czasami przycisk nie reaguje za pierwszym razem i trzeba go wduszać kilka razy.

-Hałasująca hydraulika(?) - przez to i w kabinie ciężko wytrzymać a ciągnik słychać z daleka bo strasznie wyje.

To chyba na tyle jeśli chodzi o minusy jakie zauważyłem. Ciągnik ma też swoje plusy:
+Dobra ergonomia w kabinie(jedynie dźwignia zmiany biegów za krótka ale chyba da się wyregulować)

+Układ kierowniczy - kierownica chodzi bardzo lekko, ciągnik jest całkiem zwrotny

+Rewers jaki i biegi wchodzą lekko, bez trzasków zgrzytów jedynie zakresy zmienia sie trochę bardziej opornie ale nie ma tragedii

+Szeroko otwierające się drzwi i dobrze wyprofilowane schody

+Szeroko uchylane okna boczne oraz możliwość uchylenia drzwi

+Całościowo otwierana maska

+Całkiem żwawy silnik(spodziewałem sie bardziej muła o pojemności 3,6l)

+Spora masa

Więcej rzeczy nie pamiętam jak przypomnę to napiszę. Ogólnie to polecam każdemu przetestować przed zakupem i wyciągnąć wnioski.

 

Ciągnik produkowany w Polsce.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

To teraz musisz jeszcze wziąć Ursus 11054 na testy :) lub nowego C-3102 gdy będzie dostępny. O co chodzi z tym 2WD jakaś awaria napędu przedniego? Jak oceniasz zużycie paliwa?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Myślałem na FT7100 żeby bezpośrednio porównać - czy tez takie dźwięki straszliwe wydaje. Ale jak będzie możliwość z Ursusem to na pewno się spróbuje. Tak nie działał przedni napęd, na początku myśleliśmy że prędkościomierz oszukuje(zawyża) ale jak ciągnik wjechał na piasek i trzeba było wejść z bronami po górkę zaczął mielić tylnymi kołami i wtedy wszystko jasne - przód nie ciągnie choć kontrolka się świeci. Na około 2godziny jazdy na pusto(ok 50km) + jakieś 2godziny w bronach wypił 43l ON.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 627 2541

Z tego co piszesz to jest wart tyle co Crystal ;) Może z małą przewagą dla Pronara ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

106KM skrzynia ZF 16/16 (2 połbiegi i rewers mechaniczny) cena na dzień dobry blisko 150 000zł netto.

 

@Grabos1981 Z najbliższego FPS, od chyba ok miesiąca jeździ po ludziach.

W Twoim też słychać to charakterystyczne i głośne wycie hydrauliki - bo most i skrzynię masz chyba Carraro?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 704 4211

most i skrzynia carraro. u nie hydrauliki nie słychać. nawet gdy zadziała zawór przelewowy to też jest cisza. wycie hydrauliki w tym modelu może być spowodowane zestosowaniem regulatora przepływu w rozdzielaczu hydraulicznym. miałem tak w Farmerze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Możliwe, w tym nie idzie w kabinie czasami wytrzymać tak to wyje, czy ciągnik jedzie czy stoi to silnik jest zagłuszany hydraulika. A jak jest ze szczelnością kabiny w Twoim? Myjesz go myjka i nic do środka nie leci bo tego wodą z węża myliśmy i naciekło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 704 4211

Po kilku regulacjach jakoś ustawiłem szyby boczne. Najgorzej jest z drzwiami. Jak chcesz żeby się lekko zamykały to bedzie po środku szpara. Jak podciągniesz zamek to trzeba znów porządnie rąbnąć drzwiami aby się zamknęły. Wtedy można wybić szybe.
Dopasowanie drzwi to porażka.

Na pokazie tego modelu zwróciłem im uwage i na drzwi i na panel od włączania wałka-przecież może on zostać w ręce. Ale jak widać olewają sugestie użytkowników. Jedyne co poprawili to reg kierownicy. Może jest nie wystarczająca ale i tak o niebo lepsza jak w moim.

Mimo tak rażących i denerwujacych wad chętnie bym go przetestował. Fps andrzejewo obiecali go na testy. W końcu jestem ich stałym klientem:-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

No właśnie te nieszczęsne szyby boczne - przecież za nią znajdują się bezpieczniki oraz cała elektronika -jeśli nie potrafią szczelnie ich zrobić to niech chociaż prawą wstawią na stałe na klej (Valtra ma tak) a nie po umyciu cieknie po tym wszystkim, tylna szyba tez przecieka. Drzwi lewe w tym się ciężko zamykały i otwierały, miały szparę że można było dłoń wkładać.

Pokazie czyli chodzi Ci o te dni otwarte? Bo to jest ciągnik z początku produkcji który stał juz w maju na placu.

Te nowe mają inny przycisk od półbiegów - co jeszcze to nie wiem bo nie przyglądałem się wnikliwie.

 

Niby tak ale ja osobiście ta regulację obróciłbym "do góry nogami" - lepiej by to chodziło i łatwiej można było by ustawić kierownice pod siebie.

 

Przetestować - jak najbardziej polecam - dzwoń do nich może juz maja - ja na tego ponad tydzień czekałem bo nie było wolnych terminów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 704 4211

To jak czekałeś tylko tydz to może i ja się jeszcze do nich odezwe. Zostalo mi sie jeszcze 6ha po kuku poorać. Więc kawałek w sam raz na testy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zyzio405
  • 13 182

drogo wypada w prownaniu z zachodnia konkurencja ciekawe jak serwis podchodzi do klienta

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Wcześniej miał więcej wolnych terminów(nawet za 3dni) ale nie miałem dla niego roboty.

 

Drogo ale taniej niż Farmtrac.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj