Ursus 1222 i Gassner
 

Rekomendowane komentarze

  • Gość

Przestańcie z tą polską mocą. W tym jak i każdym dużym ursusie siedzi siknik produkowany przez zetora a polski to on nie jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • robert2712
  • 0 39

w orce szedł nawet dobrze tylko najgorzej było nawracać na poprzeczkach, chociaż jakby był przedni napęd to robota by szła o wiele lepiej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Mechanik z zamiłowania
  • piotreq8111
  • 183 1343

Silnik nie był produkowany przez Zetora tylko przez słowackiego ZTSa. I polecam co niektórym dobrze poszukać informacji a nie powtarzać ciągle ten mit że ciężka seria jest Zetora. Nie ona jest nasza, polska.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Salisbur
  • 15 124

Ciężka seria to głównie dzieło polskich konstruktorów. Pracami nad tymi ciągnikami kierowali: Eugeniusz Ajzenberg (silnik) i Jerzy Stożek (układ napędowy). Silniki były produkowane przez Słowacką firmę Martin, skrzynie biegów w Czechach, a tylny most w Polsce.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Stefano1
  • 39 427

Ciężka seria to głównie dzieło polskich konstruktorów. Pracami nad tymi ciągnikami kierowali: Eugeniusz Ajzenberg (silnik) i Jerzy Stożek (układ napędowy). Silniki były produkowane przez Słowacką firmę Martin, skrzynie biegów w Czechach, a tylny most w Polsce.

 

Dlatego, w moich ciężkich Ursusach (pochodzących z fabryki Ursus, nie żadnych dziwnych przeszczepach), na silniku widnieje napis "Zetor", na skrzyni pośredniej "Zetor", na skrzyni biegów "Zetor", a na tylnym moście, dla odmiany "Zetor"    :D

 

Ciężko tu mówić o Polskiej konstrukcji -  nasza była tylko część inżynierów. ;)  To trochę tak, jakby Polski inżynier  dostał posadę w np: fabryce Forda i nadzorował prace nad nowym modelem, na terenie USA, a następnie  FSO zaczęło tłuc ten model    <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 242 4386

Silniki do 75 roku były produkowane w Brnie a następnie w nowo wybudowanej fabryce silników Zetor w Martinie na Słowacji. Skrzynie montowało ZVL Považské strojárne a także doszukałem się informacji, że montowano je również w Pradze. U nas tylny most w Ursusie w Warszawie oraz hydraulika w Agromet Archimedes Wrocław, podobno przednią oś nienapędzaną, napędzaną w UTB - Rumunia, następnie Stetex - Czechy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • artur7456
  • 230 294

Wszystkie nie były licencyjne , C-330 były polskie jako jedyne :) <_<

 

Przecież gdy pisze "c-45 i wszystkie licencyjne" mam na myśli- "taka sama polska moc jak c-45 wszystkie ciągniki produkowane na licencji" 

Nie rozumiem jak można było to tak zinterpretować...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rivierrecasalis
  • 188 1525

Przecież gdy pisze "c-45 i wszystkie licencyjne" mam na myśli- "taka sama polska moc jak c-45 wszystkie ciągniki produkowane na licencji"

Nie rozumiem jak można było to tak zinterpretować...

Już usuwam komentarz .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj