Ursus 1222 i Gassner
 

Ursus 1222 i Gassner

  • 3023 wyświetleń

polska moc



Informacje o zdjęciu Ursus 1222 i Gassner


Rekomendowane komentarze

  • Gość

Przestańcie z tą polską mocą. W tym jak i każdym dużym ursusie siedzi siknik produkowany przez zetora a polski to on nie jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • robert2712
  • 0 39

w orce szedł nawet dobrze tylko najgorzej było nawracać na poprzeczkach, chociaż jakby był przedni napęd to robota by szła o wiele lepiej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Mechanik z zamiłowania
  • piotreq8111
  • 202 1382

Silnik nie był produkowany przez Zetora tylko przez słowackiego ZTSa. I polecam co niektórym dobrze poszukać informacji a nie powtarzać ciągle ten mit że ciężka seria jest Zetora. Nie ona jest nasza, polska.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Salisbur
  • 15 124

Ciężka seria to głównie dzieło polskich konstruktorów. Pracami nad tymi ciągnikami kierowali: Eugeniusz Ajzenberg (silnik) i Jerzy Stożek (układ napędowy). Silniki były produkowane przez Słowacką firmę Martin, skrzynie biegów w Czechach, a tylny most w Polsce.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Stefano1
  • 40 427

Ciężka seria to głównie dzieło polskich konstruktorów. Pracami nad tymi ciągnikami kierowali: Eugeniusz Ajzenberg (silnik) i Jerzy Stożek (układ napędowy). Silniki były produkowane przez Słowacką firmę Martin, skrzynie biegów w Czechach, a tylny most w Polsce.

 

Dlatego, w moich ciężkich Ursusach (pochodzących z fabryki Ursus, nie żadnych dziwnych przeszczepach), na silniku widnieje napis "Zetor", na skrzyni pośredniej "Zetor", na skrzyni biegów "Zetor", a na tylnym moście, dla odmiany "Zetor"    :D

 

Ciężko tu mówić o Polskiej konstrukcji -  nasza była tylko część inżynierów. ;)  To trochę tak, jakby Polski inżynier  dostał posadę w np: fabryce Forda i nadzorował prace nad nowym modelem, na terenie USA, a następnie  FSO zaczęło tłuc ten model    <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

Silniki do 75 roku były produkowane w Brnie a następnie w nowo wybudowanej fabryce silników Zetor w Martinie na Słowacji. Skrzynie montowało ZVL Považské strojárne a także doszukałem się informacji, że montowano je również w Pradze. U nas tylny most w Ursusie w Warszawie oraz hydraulika w Agromet Archimedes Wrocław, podobno przednią oś nienapędzaną, napędzaną w UTB - Rumunia, następnie Stetex - Czechy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • artur7456
  • 233 294

Wszystkie nie były licencyjne , C-330 były polskie jako jedyne :) <_<

 

Przecież gdy pisze "c-45 i wszystkie licencyjne" mam na myśli- "taka sama polska moc jak c-45 wszystkie ciągniki produkowane na licencji" 

Nie rozumiem jak można było to tak zinterpretować...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rivierrecasalis
  • 188 1550

Przecież gdy pisze "c-45 i wszystkie licencyjne" mam na myśli- "taka sama polska moc jak c-45 wszystkie ciągniki produkowane na licencji"

Nie rozumiem jak można było to tak zinterpretować...

Już usuwam komentarz .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj