grzes14405 2 Napisano Lipiec 10, 2015 Użytkownik 2 71 A nie powinien być olej? :-/ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomeq 12 Napisano Lipiec 10, 2015 Zaawansowany 12 236 U siebie w czeskiej mam olej ze smarem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Arekc330 58 Napisano Lipiec 10, 2015 Zaawansowany 58 398 Chyba powinien być olej ale gęsty albo smar rozrobiony z olejem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mario666 1183 Napisano Lipiec 12, 2015 Zaawansowany 1183 5661 olej a nie smar albo smar płynny Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Danielek161 191 Napisano Lipiec 13, 2015 Zaawansowany 191 2368 Nie ma go za mało? jaki olej wybrac? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mario666 1183 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 1183 5661 do rozsiewacza amazone lałem coś takiego Smar półpłynny 1500 http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/cPath/368_1344_1185/products_id/280995?osCsid=2080ccfb147420f3ae776a145831d99 a toto co masz to jakiś patent ale raczej poto żeby nie uciekł niż smarować Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik2517 387 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 387 3643 ja mam smar z olejem poszło coś albo kilo albo dwa kilo i olej kosiarka cichutko pracuje nie słychać skrzyni Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mrc1005 53 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 53 894 U mnie w Mesko Z133 jak dobrze pamiętam to przez producenta zalecany jest smar ("półpłynny") EPX00. np. http://silesia-oil.com.pl/content/smar-epx-00 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1159 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 1159 9174 dużo pewnie nie kosisz, więc wlej jakiś olej przekładnowiy jak hipol Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Danielek161 191 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 191 2368 Rocznie kosze niecałe 10 ha Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik1973 15468 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 15468 13431 Kup smar łożyskowy z kilo i z litr hipolu rozmieszaj i wlej tam i na wieki, sam olej wycieknie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marcin4512 9 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 9 367 powinien byc mieszanka pol pudełka smaru i olej transol 320 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marcin4512 9 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 9 367 ja robilem remont kosiarki wiec wiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mario666 1183 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 1183 5661 Eee to widze że mącie pojęcie : ) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mrc1005 53 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 53 894 a w czym problem ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mario666 1183 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 1183 5661 w tym że już takich mechaników znam Raz gość wymieszał smar z hipolem i dosypał jeszcze trocin Miało być cicho czy było ? Nawet on nie wie bo szybko sprzedał Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malopolanin64 421 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 421 2909 Rozmieszać olej jakis najgęstszy z towotem w takiej konsystencji ze jak nabierzesz na ręke żeby poprostu powoli spływał z dłoni i to wewalić w korytko, gwarancja ze nic nie cieknie a w korytku olej zcieka ze tyryba go pobierają bo sam towot rozgoni po bokach a sam olej no lubi spierdzielić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuko1997 29 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 29 331 najlepiej wlej transol on jest gęsty :-) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlus224 2624 Napisano Lipiec 15, 2015 Rolnik z zamiłowania :) 2624 15609 transol 320 lub bodajże 460 według producentów famarol , grassroll , tad-len , w opakowaniach 5 l , koszt chyba około 70 zł , wlej całą piątkę nie zaszkodzi , wyciec nie powinien Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mrc1005 53 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 53 894 Ja bym się nie bawił z mieszaniem tylko kupił gotowy smar półpłynny i dolał. Musi być odpowiednia gęstość ponieważ mechanizm nie jest w 100% szczelnej obudowie i żeby smarowidło nie wydostawało się na zewnątrz. EPX00, który został mi z wymiany od kosiarki zastosowałem w przekładni kierowniczej w C330 a też już nie jest tak szczelna jak nowa i teraz mi nic nie cieknie a smarowanie jest. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weksel 160 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 160 567 sam smar to lipa ponieważ pod wpływem obrotów sam smar zostanie wywalony z koła zębatego i będzie chodzić na sucho,a olej przekładniowy jaki by nie był to bedzie lepszy,zalecane jest zalanie około 3 centymetrów w skrzyni a szczelność dajesz sylikon i uszczelnione, a w razie jakiegoś tam ciśnienia w deklu powinien byc odpowietrznik,ja osobiście dałem u siebie stary hipol jak mieniałem w skrzyni w ciągniku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1159 Napisano Lipiec 16, 2015 Zaawansowany 1159 9174 silikonem to można uszczelnić pokrywę <_< po kilkunastu ha uszczelniacze na wałkach i tak zaczną puszczać olej i wszystko zostanie na talerzu ślizgowym Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mrc1005 53 Napisano Lipiec 16, 2015 Zaawansowany 53 894 @weksel Ktoś to zaprojektował i działa bez zarzutu latami. Po co kombinować? Wszystko siłą odśrodkową będzie odrzucane. Po to jest smar półpłynny żeby warunkach mniejszej szczelności układu smarowało i działało. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weksel 160 Napisano Lipiec 16, 2015 Zaawansowany 160 567 @mrc1005 a skoro ktoś juz zaprojektował takie a nie inne uszczelnienia to tez chyba nie problem je wymienic,a w warunkach mniejszej szczelności to ci i może na sucho chodzić do czasu,izydor po kilkunastu ha mówisz jak juz robić to dobrze ten remont,z gówna bata nie ukręcisz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mrc1005 53 Napisano Lipiec 17, 2015 Zaawansowany 53 894 tylko żeby nie zrobić przerost formy nad treścią ... wszystko można ... tylko nie zawsze lekko i przyjemnie oraz tanio ... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się