Kosiarka z173
 

Kosiarka z173

  • 4193 wyświetleń

Czy nie ma w niej za mało smaru?



Informacje o zdjęciu Kosiarka z173

Zrobione z

  • 3.5 mm
  • 4935/1000000
  • f f/2.8
  • ISO 61



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rolnik2517
  • 386 3643

ja mam smar z olejem poszło coś albo kilo albo dwa kilo i olej kosiarka cichutko  pracuje nie słychać skrzyni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 889 8095

dużo pewnie nie kosisz, więc wlej jakiś olej przekładnowiy jak hipol

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 7967 9881

Kup smar łożyskowy z kilo i z litr hipolu rozmieszaj i wlej tam i na wieki, sam olej wycieknie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 262 2345

w tym że już takich mechaników znam   Raz gość wymieszał smar z hipolem i dosypał jeszcze trocin   Miało być cicho czy było ?  Nawet on nie wie bo szybko sprzedał   :)  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 405 2826

Rozmieszać olej jakis najgęstszy z towotem w takiej konsystencji ze jak nabierzesz na ręke żeby poprostu powoli spływał z dłoni i to wewalić w korytko, gwarancja ze nic nie cieknie a w korytku olej zcieka ze tyryba go pobierają bo sam towot rozgoni po bokach a sam olej no lubi spierdzielić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2300 14946

transol 320 lub bodajże 460 według producentów famarol , grassroll , tad-len , w opakowaniach 5 l , koszt chyba około 70 zł , wlej całą piątkę nie zaszkodzi , wyciec nie powinien :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrc1005
  • 52 894

Ja bym się nie bawił z mieszaniem tylko kupił gotowy smar półpłynny i dolał. Musi być odpowiednia gęstość ponieważ mechanizm nie jest w 100% szczelnej obudowie i żeby smarowidło nie wydostawało się na zewnątrz. EPX00, który został mi z wymiany od kosiarki zastosowałem w przekładni kierowniczej w C330 a też już nie jest tak szczelna jak nowa i teraz mi nic nie cieknie a smarowanie jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • weksel
  • 159 567

sam smar to lipa ponieważ pod wpływem obrotów sam smar zostanie wywalony z koła zębatego i będzie chodzić na sucho,a olej przekładniowy jaki by nie był to bedzie lepszy,zalecane jest zalanie około 3 centymetrów w skrzyni a szczelność dajesz sylikon i uszczelnione, a w razie jakiegoś tam ciśnienia w deklu powinien byc odpowietrznik,ja osobiście dałem u siebie stary hipol jak mieniałem w skrzyni w ciągniku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 889 8095

silikonem to można uszczelnić pokrywę  <_<

po kilkunastu ha uszczelniacze na wałkach i tak zaczną puszczać olej i wszystko zostanie na talerzu ślizgowym

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrc1005
  • 52 894

@weksel Ktoś to zaprojektował i działa bez zarzutu latami. Po co kombinować? Wszystko siłą odśrodkową będzie odrzucane. Po to jest smar półpłynny żeby warunkach mniejszej szczelności układu smarowało i działało.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • weksel
  • 159 567

@mrc1005 a skoro ktoś juz zaprojektował takie a nie inne uszczelnienia to tez chyba nie problem je wymienic,a w warunkach mniejszej szczelności to ci i może na sucho chodzić do czasu,izydor po kilkunastu ha mówisz jak juz robić to dobrze ten remont,z gówna bata nie ukręcisz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrc1005
  • 52 894

tylko żeby nie zrobić przerost formy nad treścią ... wszystko można ... tylko nie zawsze lekko i przyjemnie oraz tanio ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj