pp1208 706 Napisano Wrzesień 22, 2014 Zaawansowany 706 5987 ile to ma koni ? wygląda na ponad 250... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Wrzesień 22, 2014 Ha, nawet na ciągniku 3 obrysówki na środku dachu. W nocy na polu jaki i na drodze od razu pozna że ruski jedzie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian1025 56 Napisano Wrzesień 22, 2014 Zaawansowany 56 627 Ten model ma 355KM Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marianekkk 847 Napisano Wrzesień 22, 2014 Zaawansowany 847 1104 Ogrodzony, chyba po to, żeby te KONIE mechaniczne nie uciekły Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
poprostumateo 75 Napisano Wrzesień 22, 2014 Zaawansowany 75 1184 Oświetlenie bardzo słabe jak na takiego giganta Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Wrzesień 22, 2014 Uziu92 7975 20591 obrysowki styl ala USA jak w ciezarowkach Zawsze Obywateli byłego ZSSR ciagnelo do zachodu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Wrzesień 23, 2014 Never Cut My Wings 154 3746 Ciekawi mnie kto produkuje skrzynię do tych ciągników? Bo z tego co wiem to jest tam 6-stopniowy PowerShift.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
gregorius 123 Napisano Wrzesień 23, 2014 niepokorny 123 1135 Pewnie Kirowieckie zakłady z ciągników artyleryjskich Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Wrzesień 23, 2014 Uziu92 7975 20591 albo biora od jakiegos producenta europejskiego, teraz skladaki modne, belarus mial chyba silniki DF to i moze skrzynie od kogos podlapal . Moze i od kirowcow ale czy kirowiec podzielilby sie z belarusem skrzynia ? moze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Wrzesień 24, 2014 Never Cut My Wings 154 3746 On ma nadal silniki Deutz AG i one powoli chyba wypierają rodzimego MMZa bo chyba jest już więcej modeli na jednostce niemieckiej jak na białoruskiej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Wrzesień 24, 2014 Uziu92 7975 20591 kopcacy MMZ nie daje rady spelniac juz restrykcyjnych norm spalin dlatego wstawiaja DF, jak by norm nie bylo to na pewno nadal klepali by MMZ i wkladali , bo wiadomo taniej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Wrzesień 24, 2014 Never Cut My Wings 154 3746 Może czas opracować nowego MMZa z mniejszą pojemnością i nowszymi rozwiązaniami... Bo tak to zostanie Deutz i Lombardini Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Wrzesień 24, 2014 Uziu92 7975 20591 moze kiedy ruskie co wymodza ale puki co to usprawniali mmz , byla chyba nawet wersja na CR jak sie nie myle . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Wrzesień 24, 2014 co z tego że kombinują i ładują tu piece od dojcza jak to tylko w maszynach największej mocy których praktycznie w unii się nie sprzedaje i wwozi , a z tych co teraz jest najwiecej to wiekszość chyba ma mmz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Wrzesień 25, 2014 Never Cut My Wings 154 3746 Z CR już dawno jest w mniejszych modelach - ale kosztuje dodatkowe ok 10tyś zł - tyle przynajmniej w Pronarze chcieli za model 1025.4. Co do silników Deutz są montowane we wszystkich 6 cylindrowcach z tym że w 2 najmniejszych modelach są one dostępne jako opcja Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian1025 56 Napisano Październik 18, 2014 Zaawansowany 56 627 kopcacy MMZ nie daje rady spelniac juz restrykcyjnych norm spalin dlatego wstawiaja DF, jak by norm nie bylo to na pewno nadal klepali by MMZ i wkladali , bo wiadomo taniej. Haha to żeś powiedział, tak sie składa że mam Belarusa na MMZ i mimo że spełnia niby Euro1 to pod obciązeniem 100% gdy wcisne nagle gaz w podłoge nie zobaczysz nawet najmniejszego dymka, a co ciekawe w okolicy moge poobserwować JD, MF Claasy i nawet nie muszą być jakos strasznie obciążone a i tak pod wpływem dodania gazu widać niezły czarny dym a mają normy Euro 3/4....wiec jak to jest? Ktore bardziej trują? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tlewandowski 72 Napisano Listopad 2, 2014 Zaawansowany 72 603 z tymi normami spalin to jest pic na wodę i fotomontaż wielka ekologia za którą płacą użytkownicy całe to badziewie typu egr scr filtry cząstek stałych i różnego rodzaju katalizatory to tylko nabijanie kasy. a co do ciągnika to mi się nawet podoba a szczególnie cena w porównaniu z zachodnimi a i jakość bardzo przyzwoita Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Listopad 2, 2014 a z taką kabiną to już mogą iść do ludzi , szkoda że w modelach od 50 czy tam od 80 koni takiej nie ma Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Simmi 167 Napisano Listopad 2, 2014 Zaawansowany 167 932 Ta kabina jest dostępna w modelu 90'konnym, tylko u nas żaden dealer nie ma go w ofercie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 3, 2014 Uziu92 7975 20591 Haha to żeś powiedział, tak sie składa że mam Belarusa na MMZ i mimo że spełnia niby Euro1 to pod obciązeniem 100% gdy wcisne nagle gaz w podłoge nie zobaczysz nawet najmniejszego dymka, a co ciekawe w okolicy moge poobserwować JD, MF Claasy i nawet nie muszą być jakos strasznie obciążone a i tak pod wpływem dodania gazu widać niezły czarny dym a mają normy Euro 3/4....wiec jak to jest? Ktore bardziej trują? to chyba nie wiesz co to znaczy obciazony MTZ na 100 % jak dymu nigdy w nim nie widziales albo plugi 2 nim ciagasz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się