Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • damianzbr
  • 1856 8656

Ha, nawet na ciągniku 3 obrysówki na środku dachu.

W nocy na polu jaki i na drodze od razu pozna że ruski jedzie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 2914 10911

obrysowki styl ala USA :D jak w ciezarowkach :D Zawsze Obywateli byłego ZSSR ciagnelo do zachodu :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 131 3595

Ciekawi mnie kto produkuje skrzynię do tych ciągników? Bo z tego co wiem to jest tam 6-stopniowy PowerShift....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 2914 10911

albo biora od jakiegos producenta europejskiego, teraz skladaki modne, belarus mial chyba silniki DF to i moze skrzynie od kogos podlapal . Moze i od kirowcow ale czy kirowiec podzielilby sie z belarusem skrzynia ? moze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 131 3595

On ma nadal silniki Deutz AG i one powoli chyba wypierają rodzimego MMZa bo chyba jest już więcej modeli na jednostce niemieckiej jak na białoruskiej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 2914 10911

kopcacy MMZ nie daje rady spelniac juz restrykcyjnych norm spalin dlatego wstawiaja DF, jak by norm nie bylo to na pewno nadal klepali by MMZ i wkladali , bo wiadomo taniej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 131 3595

Może czas opracować nowego MMZa z mniejszą pojemnością i nowszymi rozwiązaniami... Bo tak to zostanie Deutz i Lombardini

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 2914 10911

moze kiedy ruskie co wymodza ale puki co to usprawniali mmz , byla chyba nawet wersja na CR jak sie nie myle .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1748 7946

co z tego że kombinują i ładują tu piece od dojcza jak to tylko w maszynach największej mocy których praktycznie w unii się nie sprzedaje i wwozi , a z tych co teraz jest najwiecej to wiekszość chyba ma mmz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 131 3595

Z CR już dawno jest w mniejszych modelach - ale kosztuje dodatkowe ok 10tyś zł - tyle przynajmniej w Pronarze chcieli za model 1025.4.

Co do silników Deutz są montowane we wszystkich 6 cylindrowcach z tym że w 2 najmniejszych modelach są one dostępne jako opcja ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian1025
  • 55 627

kopcacy MMZ nie daje rady spelniac juz restrykcyjnych norm spalin dlatego wstawiaja DF, jak by norm nie bylo to na pewno nadal klepali by MMZ i wkladali , bo wiadomo taniej.

 Haha to żeś powiedział, tak sie składa że mam Belarusa na MMZ i mimo że spełnia niby Euro1 to pod obciązeniem 100% gdy wcisne nagle gaz w podłoge nie zobaczysz nawet najmniejszego dymka, a co ciekawe w okolicy moge poobserwować JD, MF Claasy i nawet nie muszą być jakos strasznie obciążone a i tak pod wpływem dodania gazu widać niezły czarny dym a mają normy Euro 3/4....wiec jak to jest? Ktore bardziej trują?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tlewandowski
  • 50 489

z tymi normami spalin to jest pic na wodę i fotomontaż wielka ekologia za którą płacą użytkownicy całe to badziewie

typu egr scr filtry cząstek stałych i różnego rodzaju katalizatory to tylko nabijanie kasy.

a co do ciągnika to mi się nawet podoba a szczególnie cena w porównaniu z zachodnimi a i jakość bardzo przyzwoita

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1748 7946

a z taką kabiną to już mogą iść do ludzi , szkoda że w modelach od 50 czy tam od 80 koni takiej nie ma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Simmi
  • 106 721

Ta kabina jest dostępna w modelu 90'konnym, tylko u nas żaden dealer nie ma go w ofercie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 2914 10911

 Haha to żeś powiedział, tak sie składa że mam Belarusa na MMZ i mimo że spełnia niby Euro1 to pod obciązeniem 100% gdy wcisne nagle gaz w podłoge nie zobaczysz nawet najmniejszego dymka, a co ciekawe w okolicy moge poobserwować JD, MF Claasy i nawet nie muszą być jakos strasznie obciążone a i tak pod wpływem dodania gazu widać niezły czarny dym a mają normy Euro 3/4....wiec jak to jest? Ktore bardziej trują?

to chyba nie wiesz co to znaczy obciazony MTZ na 100 % jak dymu nigdy w nim nie widziales albo plugi 2 nim ciagasz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.