Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w MTZ - Belarus

Informacje o zdjęciu Belarus 3522.5

Zrobione z Canon Canon EOS 1200D

  • 55 mm
  • 1/160
  • f f/8.0
  • ISO 100
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

20 komentarzy

Rekomendowane komentarze

albo biora od jakiegos producenta europejskiego, teraz skladaki modne, belarus mial chyba silniki DF to i moze skrzynie od kogos podlapal . Moze i od kirowcow ale czy kirowiec podzielilby sie z belarusem skrzynia ? moze

On ma nadal silniki Deutz AG i one powoli chyba wypierają rodzimego MMZa bo chyba jest już więcej modeli na jednostce niemieckiej jak na białoruskiej.

kopcacy MMZ nie daje rady spelniac juz restrykcyjnych norm spalin dlatego wstawiaja DF, jak by norm nie bylo to na pewno nadal klepali by MMZ i wkladali , bo wiadomo taniej.

moze kiedy ruskie co wymodza ale puki co to usprawniali mmz , byla chyba nawet wersja na CR jak sie nie myle .

co z tego że kombinują i ładują tu piece od dojcza jak to tylko w maszynach największej mocy których praktycznie w unii się nie sprzedaje i wwozi , a z tych co teraz jest najwiecej to wiekszość chyba ma mmz

Z CR już dawno jest w mniejszych modelach - ale kosztuje dodatkowe ok 10tyś zł - tyle przynajmniej w Pronarze chcieli za model 1025.4.

Co do silników Deutz są montowane we wszystkich 6 cylindrowcach z tym że w 2 najmniejszych modelach są one dostępne jako opcja ;)

kopcacy MMZ nie daje rady spelniac juz restrykcyjnych norm spalin dlatego wstawiaja DF, jak by norm nie bylo to na pewno nadal klepali by MMZ i wkladali , bo wiadomo taniej.

 Haha to żeś powiedział, tak sie składa że mam Belarusa na MMZ i mimo że spełnia niby Euro1 to pod obciązeniem 100% gdy wcisne nagle gaz w podłoge nie zobaczysz nawet najmniejszego dymka, a co ciekawe w okolicy moge poobserwować JD, MF Claasy i nawet nie muszą być jakos strasznie obciążone a i tak pod wpływem dodania gazu widać niezły czarny dym a mają normy Euro 3/4....wiec jak to jest? Ktore bardziej trują?

z tymi normami spalin to jest pic na wodę i fotomontaż wielka ekologia za którą płacą użytkownicy całe to badziewie

typu egr scr filtry cząstek stałych i różnego rodzaju katalizatory to tylko nabijanie kasy.

a co do ciągnika to mi się nawet podoba a szczególnie cena w porównaniu z zachodnimi a i jakość bardzo przyzwoita

  • Like 1

 Haha to żeś powiedział, tak sie składa że mam Belarusa na MMZ i mimo że spełnia niby Euro1 to pod obciązeniem 100% gdy wcisne nagle gaz w podłoge nie zobaczysz nawet najmniejszego dymka, a co ciekawe w okolicy moge poobserwować JD, MF Claasy i nawet nie muszą być jakos strasznie obciążone a i tak pod wpływem dodania gazu widać niezły czarny dym a mają normy Euro 3/4....wiec jak to jest? Ktore bardziej trują?

to chyba nie wiesz co to znaczy obciazony MTZ na 100 % jak dymu nigdy w nim nie widziales albo plugi 2 nim ciagasz

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.