damiandazo 124 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 124 1117 jeszcze musisz dorobić zapadkę żeby można było cofnąć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
raffx89 2 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 2 598 bedzie zrobiona;p Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BOKSKOZLOW 0 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 0 764 Ja tego nie na widzę podczas wożenia QQ w Claasie się zacioł po przyhamowaniu i tylko kłopot Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2110 535 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 535 11728 U mnie z instalacji hamulcowej została tylko oś i to nie kompletna. Odcięty jest siłownik pneumatyczny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
raffx89 2 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 2 598 heh bo trzeba zrobic dobrze to sie nie bedzie zacinal Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
saherb 36 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 36 517 Nie rozumiem jaki jest sens to robić, skoro jest fabryczna instalacja pneumatyczna, która u mnie i tak rzadko (wcale) się przydaje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rallyfan 15 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 15 304 ...a chocby ma to zastosowanie w polaczeniu z ciganikiem sadowniczym, ktore to raczej nie posiadaja instalacji pneumatycznej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
saherb 36 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 36 517 To już lepiej zrobić pneumatykę w traktorze, niż przerabiać dyszel. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarko12 1 Napisano Styczeń 15, 2010 Zaawansowany 1 596 Sprowadzane zetory nie wszystkie mają instalację pneumatyczną, więc jest to jakieś rozwiązanie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
raffx89 2 Napisano Styczeń 16, 2010 Zaawansowany 2 598 dokladnie mie mam pneumatyke w ciagniku i latwiej bylo przerobic dyszel,zawsze jakies hamowanie bedzie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
markpp 1 Napisano Styczeń 16, 2010 Zaawansowany 1 179 Ja uważam, że ta przeróbka nic nie wniosła a wręcz przeciwnie pogorszyła. Przecież cały ciężar opiera się właśnie na tym dyszlu i osi rozrzutnika, nie jak w dwuosiowym gdzie na dyszlu nie spoczywa żaden ciężar, a więc jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że hamulec nie będzie działał a sam dyszel długo nie wytrzyma i kiedyś będziesz jechał traktorem z rozrzutnikiem i za chwilę samym traktorem. Bezpieczniej dla ciebie byłoby zamontowanie pneumatyki w traktorze i naprawienie tej co jest oryginalnie w rozrzutniku a nie kombinowanie w takich sprawach. Sam kiedyś myślałem aby zrobić najazdowy do przyczepy, ale wziąłem się za regeneracje pneumatyki w traktorach i przyczepach i nie żałuję. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
klo444 1 Napisano Styczeń 16, 2010 Zaawansowany 1 113 I teraz za każdym razem kiedy będziesz chciał cofnąć musisz jakoś blokować hamulec jak dla mnie teraz jest jeszcze gorzej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
raffx89 2 Napisano Styczeń 16, 2010 Zaawansowany 2 598 jest robiona zapadka i przy malym ciezarze hamulec bedzie zablokowany,oczywiscie jedynie w trakcie transportu bedzie odblokowany pozniej na polu go zablokuje i bedzie git nie bojta zaby chlopy jest dobrze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukas20zts 3 Napisano Styczeń 16, 2010 Zaawansowany 3 354 potrzebował widocznie chciał to sobie zrobił hamulec Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sebe1033 397 Napisano Styczeń 17, 2010 Zaawansowany 397 7148 to Cię pocieszę że w starym beczkowozie był kiedyś hamulec najazdowy-teraz został sam zaczep Z tym blokowaniem to musisz pogłówkować by było mocne i jakoś na sznurek z kabiny np sterować by nie latać z kabiny w tę i nazad Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się