zbych 6 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 6 893 Co się stało? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Dodi 533 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 533 3417 właśnie?? na gwarancji?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Fergusson3070 2 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 2 362 Nie dobrze.Coś widać plame oleju z dołu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Daro81 2 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 2 174 pewnie jakaś uszczelka poszła, olej się leje tak że cały silnik jest zachlapany, no i pewnie paliwo się dostaje do oleju, bo to widać po oleju który został wyrzucony z silnika, a poza tym sprawdzając teraz poziom oleju jest 2cm ponad max. Na szczęście na gwarancji, w poniedziałek mają przyjechać z serwisu po niego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Eryko 35 Napisano Grudzień 5, 2009 Rolnik 35 1509 po ilu mth to Ci sie stało? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Daro81 2 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 2 174 mth ma niewiele bo 60 tylko Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbych 6 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 6 893 Hmm dziwna sprawa - jaki w nim silnik siedzi ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Daro81 2 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 2 174 silnik jest IVECO 100,6KM Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
qazi 61 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 61 4922 a może chłodnica oleju, jeden gościu ma takiego to mu chłodnica pękła Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbych 6 Napisano Grudzień 5, 2009 Zaawansowany 6 893 Jeśli się nie mylę chłodnica oleju jest z przodu przed chłodnicą cieczy (co widać na zdjęciu), więc byłoby widać, że cieknie z chłodnicy. Nic to - pozostaje czekać co powie serwis - na szczęście jest gwarancja. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michufarmer 21 Napisano Grudzień 6, 2009 Zaawansowany 21 540 "Kto ma Renault albo Iveco ten nie zajedzie daleko" stare powiedzenie doświadczonych kierowców ciężarówek. Lepiej chyba było go wziąć z silnikiem Perkinsa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LeF 43 Napisano Grudzień 6, 2009 Zaawansowany 43 1137 A ja słyszałem tak: Ranault i Iveco- nie zajedziesz daleko. Odwet kierowców Iveco : Man i Renówka to ch_ _ nie ciężarówka. ja mam renaulta ale megana. Mój Tata pracuje w drogownictwie i jeden kierowca odpalając swoje ok 10 letnie Iveco zauważył palącą się kontrolkę oleju. Okazało się, że silniczek wyrzucił rurą wydechową kilka litrów. Silnik do remontu (gdzieś z 400 km) - ok. 10 tyś zł. Smutne.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
xsc 56 Napisano Grudzień 6, 2009 KPK Kumurun Team 56 2214 czyli tylko scania i volvo, coz od tego jest gwaracja zeby sie na niej ciagniku psuly. Najwazniejszy jest okres po gwarancyjny:) napisz jeszcze przebieg tego auta, pewnie pod 1 mln km:P Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LeF 43 Napisano Grudzień 6, 2009 Zaawansowany 43 1137 A ja i tak wierze w Mana! Scania oczywiście - king of the road i Volvo ma najmocniejszą ciężarówkę seryjną bodajże 700 km. Szkoda pronara, nerwówka właścicieli bo kasa wydana, radość z zakupu nowego sprzętu a tu taki numer... XSC przebiegu nie znam, to było z pół roku temu. Właściciel nie miał go od nowości. Kupił z zagranicy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
xsc 56 Napisano Grudzień 6, 2009 KPK Kumurun Team 56 2214 e tam, jak tylko serwis uzna, ze nie wyniklo to z winy uzytkownika to nie wiem czym sie przejmowac:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mix 4 Napisano Grudzień 6, 2009 Zaawansowany 4 702 Znam przypadek 3 miesiące po kupnie scani R420 albo 480 już nie pamiętam przejechane hmm 30tyś nie całe i na trasie siadła coś w skrzyni Inny przypadek scania z półautomatem koleś jechał pod Belgię(dziewicza trasa skakanki) jedzie spowrotem i coś zaczynało się dziać z półautomatem (nie pamiętam co) dokulał się do Drezna i wezwali serwis (serwis z Polski przyjechał dokładnie z Opolszczyzny) 5h majstrowali i zrobili. Koleś roszył przejechał granicę i d*p to samo a serwisanci już pod Opolem byli. Jaki z tego morał nie ma samochodów idealnych, moim zdaniem MAN to najpewniejsze choć użytkownicy początkowych TGA nie byli do końca zadowoleni bo elektronika padała. Zawór sprężarki 2 tyś ale późniejsze modele były bardziej dopracowane. Narazie nic o TGX nie słyszałem ani pozytywów ani negatywów. A znam 2 przypadki iveco przejechane 1mln km i silnik zaczoł nawalać a drugi po 9 latach też coś w silniku choć naprawdę nie wiem co bo w pracy nie jestem od podsłuchiwania Lef scania to Quen of the Road a MAN posiada w swej ofercie dwu osiowy ciągnik siodłowy o mocy 680 więc 20km to nie dużo Dziwi mnie jedno czemu jest dużo Scań o mocy 360-380km Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LeF 43 Napisano Grudzień 6, 2009 Zaawansowany 43 1137 Jak serwis uzna gwarancję to niczym się nie przejmować. Ale jak naprawią usterkę i sytuacja nie daj Boże powtórzy sie w okresie pogwarancyjnym to już można się przeją lekko lub bardziej. Z tego co wiem kierowcy na Mana nigdy nie narzekali, na Scanie, znam opinie co do starszych modeli np te starsze eRki, że do miliona dochodzą bez awarii, później w niektórych autach potrzebna była ludzka ingerencja. Dzisiejsza oszczędność materiałów i wyrzyłowanie wszystkiego do granic możliwości... Król/Księżniczka On/Ona wszystko jedno Wygrywała "zawody" w transporcie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mix 4 Napisano Grudzień 6, 2009 Zaawansowany 4 702 Oba przypadki scani R które opisywałem to rocznik 2008. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wlodiw 2 Napisano Grudzień 6, 2009 Zaawansowany 2 1576 Bzdetne pierd.... co lepsze i która lepsza...milion to powinna wychodzić z palcem w du... każda ciężarówka (chyba, ze miała kierowce rzeźnika). Kolega ma trzy Renówki Magnumki z przebiegami ok. miliona i śmigają spokojnie i praktycznie bezawaryjnie (wiadomo; olej serwisy, amortyzatory no i tarcze sprzęgłowe, to akurat leci). Ma tez jeszcze starsze Renault major (powoli już klęka)i dafa 95 które zbliżają się już albo za 1,5miliona i tylko Daf-ik miał robiony silnik. A nowe Volvo z 08r. już jak nie urok to sraczka, bzdety, ale wkurzające...... A co do awarii w Pronarku, lepiej ze się przydarzyło na gwarancji niż po...., zerknij czy Ci płynu nie ubyło skoro masz więcej oleju, mógł się intercooler rozszczelnić i przepuścić płyn do oleju (nie zawsze się rozszczelni na zewnątrz....) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LeF 43 Napisano Grudzień 7, 2009 Zaawansowany 43 1137 Wlodiw jak widać zdania są podzielone. W każdym stadzie znajdzie się czarna owca. Jednak prawdą jest powiedzenie - jak dbasz, tak masz. W przypadku Twojego kumpla sprawdza się to idealnie. Daro81 jak przyjedzie serwis, to napisz proszę, co uznają za przyczynę tej awarii. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
filip94lemken 122 Napisano Grudzień 8, 2009 Zaawansowany 122 913 powiem wam tyle, ze niema co kupywac u dilerów, ja kupywalem prosto z białorusi i niemam zadnych problemow ciagnik mam 7 lat 1500mth i niemialem problemow z olejem, poszlo mi tylko 4 miesiece emu lozysko w tylnym moscie to sam to naprawilem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pronar82a 180 Napisano Grudzień 8, 2009 Człowiek spełniający swoje marzenia 180 1879 Co kupiłeś prosto z Białorusi?? Pronara prosto z Białorusi kupiłeś :lol: Chyba nie wiesz co mówisz, bo Pronary są składane w Polsce anie na Białorusi. A ten Pronar to też jest w polce składany i nigdzie indziej tak samo jak twój :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek826 38 Napisano Grudzień 9, 2009 Zaawansowany 38 935 awaria zdarza sie nawet najlepszym. a takiego pronara koles w wiosce ma to prawie rok nim śmiga i na razie bez zarzutów z tego co wiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Daro81 2 Napisano Grudzień 11, 2009 Zaawansowany 2 174 serwis dopiero dziś przyjechał i jednak się okazało że to chłodnica oleju jest pęknięta i w czasie pracy wentylator wciągał olej i rozrzucał po całym silniku. A w silniku jest normalny poziom oleju, nie wiem jak wcześniej ojciec sprawdzał że widział że za dużo jest... coś musiało mu się przewidzieć w każdym razie teraz trzeba czekać na nową chłodnicę oleju, także nic poważnego ale jednak awaria. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wlodiw 2 Napisano Luty 10, 2010 Zaawansowany 2 1576 No to zgadłem :mellow: stawiasz flaszkę.... temat jest taki jak masz kiepskie dziurawe drogi, to upuśc trochę powietrza w kołach bo drgania na dolach zbyt bardzo przenoszą się właśnie na chłodnice olejowe, w Zetorach tez to się zdarza (to samo jest z akumulatorami umieszczonymi z przodu, rozssypują się ), byc może te chłodnice robi ten sam producent i są zbyt słabej jakości... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się