BSZ110 163 Napisano Czerwiec 15, 2009 Zaawansowany 163 948 I jakie kopyto? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Skofo 29 Napisano Czerwiec 15, 2009 Zaawansowany 29 2291 Pewnie wielkiego doładowanie nie ma Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 15, 2009 Zaawansowany 39 559 I jakie kopyto? szaleństwa nie ma może dynamika troszke wzrosła ale to dopiero testy, jeszcze musze przestawić pome na większa dawke to wtedy się zobaczy B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Skofo 29 Napisano Czerwiec 15, 2009 Zaawansowany 29 2291 Ile masz bar doładowania 0.5 bar czy więcej ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 15, 2009 Zaawansowany 39 559 przymierzałem się dziś do zmierzenia ale dnia mi zabrakło ale to jest mała turbinka i chyba 0,5 nie przekroczy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter 46 Napisano Czerwiec 15, 2009 Zaawansowany 46 4895 oryginalny filtr powietrza nie będzie za mało wydajny??? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 15, 2009 Zaawansowany 39 559 nie zaciska węza ani nie wysysa oleju z filtra to chyba powietrza mu nie zabraknie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukaszewiczm 1 Napisano Czerwiec 16, 2009 Zaawansowany 1 153 Odczego jest ta turbina? PS ciśnienie ładowania wcale nie jest zależne od wiekości turbiny, np załóż od silnika sw400 to nawet 0,2 bara nie uzyskasz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 16, 2009 Zaawansowany 39 559 turbina jest od silnika 1,7 isuzu z opla astry Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michufarmer 21 Napisano Czerwiec 16, 2009 Zaawansowany 21 540 to jest turbina z WG sterowana podciśnieniowo, mam w związku z tym pytanie: jak podłączyłeś kolektor ssący ze sterowaniem WG po stronie gorącej turbosprężarki? Musze pochwalić za dobre wykonanie no i za pomysł oczywiście. Ile kosztowała Cię turbosprężarka? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Czerwiec 16, 2009 Odczego jest ta turbina?PS ciśnienie ładowania wcale nie jest zależne od wiekości turbiny, np załóż od silnika sw400 to nawet 0,2 bara nie uzyskasz. Moim zdaniem właśnie zalezy ciśnienie doładowania od wielkości turbiny im więkasza pojemność silnika tym turbina proporcjonalnie musi byc większa zeby mogła wtłoczyć większą ilość powietrza Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michufarmer 21 Napisano Czerwiec 16, 2009 Zaawansowany 21 540 Zgadzam się z @gintek, ale nie do końca. Większe turbo to cięższe jego elementy i wiesza bezwładność, a co za tym idzie więcej siły by rozpędzić turbosprężarkę. Powoduje to większą turbodziurę i mniejsze doładowanie przy niskich obrotach silnika, ale przy wyższych obrotach doładowanie jest większe. Natomiast w przypadku małej turbosprężarki sytuacja jest odwrotna, szybciej się rozpędza a więc uzyskamy większe ciśnienie doładowania przy niższych obrotach, ale niższe przy wyższych. Większe turbo da więcej powietrza przy tym samym ciśnieniu doładowania a to tez jest ważne. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 16, 2009 Zaawansowany 39 559 ciśnienie doładowania dochodzi do 0,5 bar przy obrotach 2000 natomiast doładowanie rozpoczyna się dopiero od 1500 obrotów, troche póżno pomimo tego że zawór WG jet cały czas zamknięty i powinno troche wcześniej wytworzyć się nadciśnienie. może to jest wina wyeksploatowania sprężarki bo majuż duży luz poosiowy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michufarmer 21 Napisano Czerwiec 16, 2009 Zaawansowany 21 540 I lepiej już nie będzie. 2000 obrotów to jest prawie spód w 60tce a w samochodzie dopiero zaczyna się jazda. Może jakbyś przed wlotem spalin założył jakąś zwężkę może zwiększyłoby to ciśnienie spalin i zwiększyło obroty turbo ;] Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukaszewiczm 1 Napisano Czerwiec 16, 2009 Zaawansowany 1 153 Ale ciśnienie mieżyłeś na obciązonym silniku? PS ja mam u siebie w jumzie turbine od ducato 2.5 i zaczyna ładowac od ok 900 obr a max ładuje do 0.7 bara Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 17, 2009 Zaawansowany 39 559 ciśnienie mierzyłe bez większego obiążenia tyle tylko co troche pojeżdziłem. orientuje sie ktoś przypadkiem o ile należałoby zwiększyć dawke paliwa? :blush: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Cez4R 1 Napisano Czerwiec 17, 2009 Zaawansowany 1 331 Chyba tak na oko zwiększać, jak zacznie dymić, znaczy że za duża dawka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Czerwiec 17, 2009 Użytkownik 0 76 ja też nad czymś takim myśle. mam podobną turbię od peugota partner 2,5. powiedz jak podłączyłeś smarowanie turbiny i załanczanie podciśnieniowe??? założyłeś chłodniczke oleju albo wyminnik ciepła?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 17, 2009 Zaawansowany 39 559 w miejscu czujnika założyłem trójnik i wyprowadziłem smarowanie do turbiny a nad chłodnicą intensywnie myśle bo bez turbiny 60-siątka niezle się gżeje a teraz napewno temperatura oleju wzrośnie. załanczanie podciśnieniowe jest wcale nie podłączone, turbina cały czas się kręci. ta turbina jest jeszcze chłodzona cieczą Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Czerwiec 18, 2009 Użytkownik 0 76 a powrót oleju gdzie podpiełeś?? ja w silniku od peugota PARTNER widziałem wymiennik ciepła założony na filtrze od oleju. a co do chłodniczki oleju to widziałem fajną od opla vectra która by nawet pasowała Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piciaj 31 Napisano Czerwiec 19, 2009 Zaawansowany 31 510 własnie kolego powiedz gdzie wcisnałes powrot oleju z turbiny, bo tez chce zarzucic do swojego turbo bo mam od 1.9Tdi :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Czerwiec 19, 2009 Zaawansowany 39 559 a powrót oleju gdzie podpiełeś??ja w silniku od peugota PARTNER widziałem wymiennik ciepła założony na filtrze od oleju. a co do chłodniczki oleju to widziałem fajną od opla vectra która by nawet pasowała powrót ma być przez pokrywe rozrządu ale trzeba zdjąć cały przód i pokrywe bo inaczej opiłki powpadają do silnika a na to trzeba troche czasu a narazie wąż włożyłem przez wlew oleju a silnik za bardzo nie dmucha to bez korka daje rade Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
arniormo 0 Napisano Czerwiec 22, 2009 Zaawansowany 0 180 Kolego musiałeś coś przerabiać w kolektorze wydechowym??Jak tak to co przerobiłeś???Jak sie sprawuje jest róznica teraz ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarucki 3 Napisano Styczeń 13, 2012 Zaawansowany 3 248 Nie lepiej powrót oleju dać do sprężarki ? Co do prędkości Spalin... podlej Paliwa to i Turbo zacznie wcześniej wstawać zawór WG można wysterować ręcznie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Styczeń 15, 2012 Zaawansowany 39 559 Nie lepiej powrót oleju dać do sprężarki ? Co do prędkości Spalin... podlej Paliwa to i Turbo zacznie wcześniej wstawać zawór WG można wysterować ręcznie Powrót jest w mise olejową a w sprężarke podłączyłem ale było źle bo olej wylewał się przez włącznik sprężarki nawet jak założyłem nowy. teraz turbina jest inna a zawówr WG wymontowany. :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się