Drażek zmiany biegów w C-330
 

Drażek zmiany biegów w C-330

  • 20835 wyświetleń

Duzo wygodniej B)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kluch369
  • 30 685

nie obijasz ręką o kabinę jak włączasz polowe biegi?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojtek1312
  • 10 767

Zgadzam się z kolegą powyżej. Wątpie czy tak wygodnie zmieniać biegi:/ najgorzej to chyba na polowe zmieniać?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarko12
  • 1 596

Witam

Widze że mieliśmy podobny pomysł z tą wajchą, też mam podobnie tylko że ja narazie prototyp przykręcany B) Mogę wrzucić fotki. A co do obijania ręką o kabine to niesądze (przynajmiej u mnie :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Janek147
  • 3 233

Pomysł wziołem od kolegi taty który ma tak samo zrobione. Biegi wchodzą bardzo lekko, jest większa siła i nie ma problemu z wrzuceniem terenowych biegów jest to bardzo poręczne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mietek180
  • 0 139

Widze ze wszyscy beda mieli juz przedłuzona dźwignie , ja juz mam rok taka przeróbke i jest duzo wygodniej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

U mnie by nie pasowało bo mam linkę do tura i by się zaczepiało przy zmianie biegów. Zresztą ja wole tak jak w oryginale.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo2604
  • 0 183

@andrzej mi też by to nie pasowało bo jak pracuje z turem no to biegi częściej lewą ręką zmieniam ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • paulus841
  • 173 1556

No to dzwignię można zrobić i z lewej strony jak c330 ma tura.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Janek147
  • 3 233

Jest ona bardzo stabilna, a z lewej strony było by nie porecznie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo2604
  • 0 183

Gdyby była z lewej strony to przy każdym wsiadaniu i wysiadaniu byś o nią zahaczał. ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Janek147
  • 3 233

Zgadzam sie z kolegą "tomo2604" to z lewej strony bedzie zahaczac, i daleko by bylo przy wstecznym i czwórce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • miscola
  • 0 130

A ja popieram. Mam podobną. Nic nie telepie, a o niebo wygodniej i szczególnie przy turze. Biegi też bardziej miękko wchodzą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • paulus841
  • 173 1556

A ja mysle ze jak by ją dobrze wyprofilować to i z lewej strony by nie przeszkadzała a do tura było by poręczniej!!! bo tak jest z prawej i biegi i obsługa tura.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andrzej89de
  • 2 110

no, no fajne, nie powiem:)

to kolejny etap tuningu to sprzęgło na guzik przy gałce, co nie?? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Janek147
  • 3 233

Kolego powiedz mi czy ta dźwignia to jest od Bizona?? pozdrawiam:)

 

 

Nie to nie jest dźwignia z Bizona.

 

Jest to drut 14 mm gięty według miary która wieliśmy od znajomego. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Jarek150490
  • 0 2

Kolego powiedz mi czy ta dźwignia to jest od Bizona?? pozdrawiam:)

 

 

Nie to nie jest dźwignia z Bizona.

 

Jest to drut 14 mm gięty według miary która wieliśmy od znajomego. 

 

A czy mógł byś podać mi te wymiary  tego drutu ? chodzi mi konkretnie o długości:) z góry pozdrawiam:) PS kombinuje coś takiego u siebie gdyż mam 330 z turem i mnie trochę denerwuje ten krótki drążek między nogami a ten mi się zdaje że będzie dużo wygodniejszy  no i lżej będzie się wrzucało biegi:)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1326

to ja sie pytam, po jaką ch*lere ludzie w 60 zmieniają lewarek na ten z ostrówka /362 i mieszają miedzy nogami, skoro tu wszyscy twierdzą ze dłuższy jest lepszy? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Janek147
  • 3 233

Ile razy zaklinowałeś biegi w 60. Bo chcą mieć jak w zetorach drążek. A dlaczego zmieniają. Bo lżej wchodzą, są lepiej dostępne, nie ma problemu zmiany na terenowe i szosowe,
Każdy ma swoje powody dla zmiany drążka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawid3p
  • 364 2123

ja mam też przedłużoną, ale jak pracuję turem to prawa ręka na rozdzielaczu, a lewą zmieniam biegi i kieruje ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • c330m1989
  • 0 1

witam ma ktoś może ten rysunek z wymiarami jak wygiąć tego pręta 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj