kluch369 30 Napisano Maj 22, 2009 Zaawansowany 30 685 nie obijasz ręką o kabinę jak włączasz polowe biegi? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wojtek1312 10 Napisano Maj 23, 2009 Zaawansowany 10 767 Zgadzam się z kolegą powyżej. Wątpie czy tak wygodnie zmieniać biegi:/ najgorzej to chyba na polowe zmieniać? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarko12 1 Napisano Maj 23, 2009 Zaawansowany 1 596 Witam Widze że mieliśmy podobny pomysł z tą wajchą, też mam podobnie tylko że ja narazie prototyp przykręcany B) Mogę wrzucić fotki. A co do obijania ręką o kabine to niesądze (przynajmiej u mnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Janek147 3 Napisano Maj 24, 2009 Zaawansowany 3 233 Pomysł wziołem od kolegi taty który ma tak samo zrobione. Biegi wchodzą bardzo lekko, jest większa siła i nie ma problemu z wrzuceniem terenowych biegów jest to bardzo poręczne. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mietek180 0 Napisano Maj 24, 2009 Zaawansowany 0 139 Widze ze wszyscy beda mieli juz przedłuzona dźwignie , ja juz mam rok taka przeróbke i jest duzo wygodniej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2110 535 Napisano Maj 24, 2009 Zaawansowany 535 11728 U mnie by nie pasowało bo mam linkę do tura i by się zaczepiało przy zmianie biegów. Zresztą ja wole tak jak w oryginale. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomo2604 0 Napisano Maj 24, 2009 Zaawansowany 0 183 @andrzej mi też by to nie pasowało bo jak pracuje z turem no to biegi częściej lewą ręką zmieniam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
paulus841 173 Napisano Maj 25, 2009 Zaawansowany 173 1556 No to dzwignię można zrobić i z lewej strony jak c330 ma tura. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotrax12 2 Napisano Maj 26, 2009 Zaawansowany 2 274 Pewnie w czsie jazdy tą wajcha trzepie ??? :rolleyes: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Janek147 3 Napisano Maj 26, 2009 Zaawansowany 3 233 Jest ona bardzo stabilna, a z lewej strony było by nie porecznie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomo2604 0 Napisano Maj 26, 2009 Zaawansowany 0 183 Gdyby była z lewej strony to przy każdym wsiadaniu i wysiadaniu byś o nią zahaczał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Janek147 3 Napisano Maj 26, 2009 Zaawansowany 3 233 Zgadzam sie z kolegą "tomo2604" to z lewej strony bedzie zahaczac, i daleko by bylo przy wstecznym i czwórce Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
miscola 0 Napisano Maj 27, 2009 Zaawansowany 0 130 A ja popieram. Mam podobną. Nic nie telepie, a o niebo wygodniej i szczególnie przy turze. Biegi też bardziej miękko wchodzą. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
paulus841 173 Napisano Maj 27, 2009 Zaawansowany 173 1556 A ja mysle ze jak by ją dobrze wyprofilować to i z lewej strony by nie przeszkadzała a do tura było by poręczniej!!! bo tak jest z prawej i biegi i obsługa tura. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
simii89 2 Napisano Czerwiec 5, 2009 Zaawansowany 2 134 Bardzo mądre rozwiązanie. NO NO!!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Andrzej89de 2 Napisano Czerwiec 11, 2009 Zaawansowany 2 110 no, no fajne, nie powiem:) to kolejny etap tuningu to sprzęgło na guzik przy gałce, co nie?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jarek150490 0 Napisano Sierpień 7, 2012 Nowicjusz 0 2 Kolego powiedz mi czy ta dźwignia to jest od Bizona?? pozdrawiam:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Janek147 3 Napisano Sierpień 7, 2012 Zaawansowany 3 233 Kolego powiedz mi czy ta dźwignia to jest od Bizona?? pozdrawiam:) Nie to nie jest dźwignia z Bizona. Jest to drut 14 mm gięty według miary która wieliśmy od znajomego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jarek150490 0 Napisano Sierpień 9, 2012 Nowicjusz 0 2 Kolego powiedz mi czy ta dźwignia to jest od Bizona?? pozdrawiam:) Nie to nie jest dźwignia z Bizona. Jest to drut 14 mm gięty według miary która wieliśmy od znajomego. A czy mógł byś podać mi te wymiary tego drutu ? chodzi mi konkretnie o długości:) z góry pozdrawiam:) PS kombinuje coś takiego u siebie gdyż mam 330 z turem i mnie trochę denerwuje ten krótki drążek między nogami a ten mi się zdaje że będzie dużo wygodniejszy no i lżej będzie się wrzucało biegi:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marobas 230 Napisano Lipiec 28, 2014 Zaawansowany 230 1326 to ja sie pytam, po jaką ch*lere ludzie w 60 zmieniają lewarek na ten z ostrówka /362 i mieszają miedzy nogami, skoro tu wszyscy twierdzą ze dłuższy jest lepszy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Janek147 3 Napisano Sierpień 1, 2014 Zaawansowany 3 233 Ile razy zaklinowałeś biegi w 60. Bo chcą mieć jak w zetorach drążek. A dlaczego zmieniają. Bo lżej wchodzą, są lepiej dostępne, nie ma problemu zmiany na terenowe i szosowe,Każdy ma swoje powody dla zmiany drążka. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid3p 364 Napisano Czerwiec 29, 2015 Zaawansowany 364 2123 ja mam też przedłużoną, ale jak pracuję turem to prawa ręka na rozdzielaczu, a lewą zmieniam biegi i kieruje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomrolnik 113 Napisano Czerwiec 29, 2015 Zaawansowany 113 1247 u mnie by pszeszkadzalo do wejscia z prawej strony Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
c330m1989 0 Napisano 17 Styczeń Nowicjusz 0 1 witam ma ktoś może ten rysunek z wymiarami jak wygiąć tego pręta Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się