Skocz do zawartości

Drażek zmiany biegów w C-330


Janek147

Duzo wygodniej B)


Rekomendowane komentarze

Zgadzam się z kolegą powyżej. Wątpie czy tak wygodnie zmieniać biegi:/ najgorzej to chyba na polowe zmieniać?

Odnośnik do komentarza

Witam

Widze że mieliśmy podobny pomysł z tą wajchą, też mam podobnie tylko że ja narazie prototyp przykręcany B) Mogę wrzucić fotki. A co do obijania ręką o kabine to niesądze (przynajmiej u mnie :P

Odnośnik do komentarza

Pomysł wziołem od kolegi taty który ma tak samo zrobione. Biegi wchodzą bardzo lekko, jest większa siła i nie ma problemu z wrzuceniem terenowych biegów jest to bardzo poręczne.

Odnośnik do komentarza

U mnie by nie pasowało bo mam linkę do tura i by się zaczepiało przy zmianie biegów. Zresztą ja wole tak jak w oryginale.

Odnośnik do komentarza

Zgadzam sie z kolegą "tomo2604" to z lewej strony bedzie zahaczac, i daleko by bylo przy wstecznym i czwórce

Odnośnik do komentarza

A ja popieram. Mam podobną. Nic nie telepie, a o niebo wygodniej i szczególnie przy turze. Biegi też bardziej miękko wchodzą.

Odnośnik do komentarza

A ja mysle ze jak by ją dobrze wyprofilować to i z lewej strony by nie przeszkadzała a do tura było by poręczniej!!! bo tak jest z prawej i biegi i obsługa tura.

Odnośnik do komentarza

Kolego powiedz mi czy ta dźwignia to jest od Bizona?? pozdrawiam:)

 

 

Nie to nie jest dźwignia z Bizona.

 

Jest to drut 14 mm gięty według miary która wieliśmy od znajomego. 

Odnośnik do komentarza

Kolego powiedz mi czy ta dźwignia to jest od Bizona?? pozdrawiam:)

 

 

Nie to nie jest dźwignia z Bizona.

 

Jest to drut 14 mm gięty według miary która wieliśmy od znajomego. 

 

A czy mógł byś podać mi te wymiary  tego drutu ? chodzi mi konkretnie o długości:) z góry pozdrawiam:) PS kombinuje coś takiego u siebie gdyż mam 330 z turem i mnie trochę denerwuje ten krótki drążek między nogami a ten mi się zdaje że będzie dużo wygodniejszy  no i lżej będzie się wrzucało biegi:)

 

Odnośnik do komentarza

to ja sie pytam, po jaką ch*lere ludzie w 60 zmieniają lewarek na ten z ostrówka /362 i mieszają miedzy nogami, skoro tu wszyscy twierdzą ze dłuższy jest lepszy? ;)

Odnośnik do komentarza

Ile razy zaklinowałeś biegi w 60. Bo chcą mieć jak w zetorach drążek. A dlaczego zmieniają. Bo lżej wchodzą, są lepiej dostępne, nie ma problemu zmiany na terenowe i szosowe,
Każdy ma swoje powody dla zmiany drążka.

Odnośnik do komentarza

ja mam też przedłużoną, ale jak pracuję turem to prawa ręka na rozdzielaczu, a lewą zmieniam biegi i kieruje ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v