kubar3

Members
  • Ilość treści

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O kubar3

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1558 wyświetleń profilu
  1. swoją drogą czemu nikt nie wpadł żeby tam zamiast tulejek mosiężnych zamontować łożysko wałeczkowe (jak w kolumnie kierowniczej c360) - tylko pogrubienie trzeba by wspawać od góry i dołu bo sworznia zwrotnicy nie ma co zbierać osłabiając go, podejrzewam że taka zmiana przy seryjnym układzie kierowniczym wpłynęła by na większą swobodę kręcenia fajerą
  2. czy do przedniej osi płaskiej od c-385 będą pasować półosie wysuwne też płaskie od 360?
  3. kubar3

    Wałek WOM

    Na prośbę Kolegi chciałbym zadać pytanie, posiada ciągnik jak w temacie i twierdzi że wałek wom działa tylko podczas jazdy nie można go włączyć tak aby działał niezależnie. Z jego opisu wynika jakby włączył obroty zależne. Jakiego uszkodzenia i czego ma się dopatrywać? Pozdrawiam
  4. Analizując te wszystkie problemy z pompami hamulcowymi oraz cylinderkami dziwie się że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł aby je przerobić na tarczowe, mocowanie zacisku dorobić do klapki gdzie montowane są taśmy hamulcowe albo od góry gdzie jest regulacja naciągu. Dać zaciski co najmniej dwu tłoczkowe i też by hamowało
  5. Witam, Poszukuje starego wału pionowego kolumny kierowniczej a dokładniej rurek znajdujących się na nakrętce ślimaka. W mojej pękła rurka i wysypały się kulki. Nigdzie tego nie mogę dokupić a sam wałek i ślimak jest dobry. Dla chętnego pomóc obiecuje butelkę bądź na butelkę. Wrzucam w załączniku przykładową fotkę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj