brader88

Members
  • Ilość treści

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O brader88

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. I będzie tak wyła pompa oleju? bo nie sztuka kopić i założyć nowa a sie okaże ze to nie to. Chciałbym żeby to posłuchał jakiś fachowiec ale nie ma takiego dobrego w okolicy
  2. W poniedziałek przywiozłem mechanika z okolicy i stwierdził ze to pośrednia skrzynia "chyba" w co i ja wątpię. Wczoraj był u mnie brat i doszedł ze to pompa oleju w silniku ale powiedział ze to jest wycie jak by zaczynała pracować coraz ciężej podczas stopniowego rozgrzania. Wspomnę ze w tamtym roku miałem problem ze skaczącym ciśnieniem oleju, jeszcze teraz na zimnym silniku wskaźnik wędruje na czerwone pole na 6 barów a podczas rozgrzania spada. Pytanie czy może być coś zatkanego i gdzie?
  3. Pompę wody nie, jeszcze sprawdzę ale tez mi sie wydaje ze to może być pompa w silniku bo najbardziej , alternator nowy założony pól roku temu. Wycie zaczyna sie tak po 2- 3 minutach po odpaleniu
  4. Wszystko wyłączyłem, nawet zmieniłem filtr oleju w hydraulice i tak jak wcześniej wyje i to słychać po odpaleniu za 2 min w kabinie a najbardziej z prawej strony silnika . Belarus z 2011 roku 580 godzin możliwe żeby już pompa oleju w silniku padała? A dodam jeszcze ze mam stan oleju tak ze 2 mm nad górna granica może to być tez przyczyna?
  5. Pompę juz wyłączałem i nie ucichło.Sprawdze z ciekawości jeszcze ten filtr.
  6. Witam od pewnego czasu w moim belarusie po uruchomieniu silnika zaczyna coś wyć delikatnie z przodu silnika z lewej strony oraz tak jakby przy hydraulice pod kabina tez cos wyje i nawet słychać to głośniej niz z przodu silnika. Co morze byc tego powodem? Morze już ktos miał taki problem?
  7. 2 wyjąłem za pomocą zagiętego drucika a jednego nie mogę w ogóle sie dostać bo jest tam coś przed sprężynka i nie mogę tego w ogóle wyciągnąc, spróbuje dzisiaj wlać olej i zobaczę co będzie sie dziać. A jeszcze spróbuje pożyczyć od kogoś manometr bo to morze wina czujnika.
  8. U mnie właśnie jest odwrotnie wajcha do góry podnosi do dołu opuszcza i jak wezmę do końca to traci na obrotach także. Druga sprawa to zaczął mi ciec teraz na zakuciu przewód od szufli 2 mies. temu ten przewód strzelił i był skuwany teraz zastanawiam sie czy nie za duże jest ciśnienie albo te przewody za cienkie sam już nie wiem?
  9. Nie było mnie stać na nowy ładowacz wiec postanowiłem przerobić z case do mojego belarusa który leżał u pewnego handlarza. Obgadałem sprawę ze znajomym ślusarzem i ładowacz jest juz na traktorze. I takie moje pytanie do was bo podłączyłem wszystkie złącza do tych po lewej i prawej stronie kabiny z przodu i steruje ładowaczem dźwigniami koło kierownicy. Tur fajnie pracuje ale gdy go opuszczam ciągnik ciut zmienia obroty jak by przygasał i tylko przy opuszczaniu tak sie dzieje przy podnoszeniu i operowaniu łyżka nie. czemu tak sie dzieje? I druga sprawa pewien znajomy twierdzi ze co jakiś czas będę zmieniał pompę od hydr. bo to nie morze byc tak tylko musi byc osobny rozdzielacz od tego tura. A co wy o tym sadzicie?
  10. ale jak wyciągnąć te zaworki? Po odkręceniu tych śrub wychodzą tylko sprężynki a zaworki siedzą
  11. dzisiaj odpaliłem na zimnym silniku i skazówka powędrowała na czerwone pole ponad 6 atm nigdy tak nie było nawet w zimie nie dochodziła do 5. A jesli chodzi o poziom to jest w normie.
  12. Witam zauważyłem wczoraj podczas prac polowych skoki ciśnienia oleju w moim mtz- cie, mianowicie ciśnienie utrzymuje sie na rozgrzanym silniku 3 atm. ale co jakis czas na kilka sekund wzrasta do 5 a nawet prawie 6 atm i spada znowu do 3. Co morze być tego powodem? A dodam jeszcze ze zbliża sie już wymiana oleju w silniku.
  13. nie wina leżała po stronie alternatora, dawał za wysokie napięcie i to było powodem palenia bezpiecznika.
  14. dzieki karol za rade ale wole przeznaczyć te środki na nową przetwornice
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj