Skocz do zawartości
brader88

problem ze skaczącym ciśnieniem oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
brader88    0

Witam zauważyłem wczoraj podczas prac polowych skoki ciśnienia oleju w moim mtz- cie, mianowicie ciśnienie utrzymuje sie na rozgrzanym silniku 3 atm. ale co jakis czas na kilka sekund wzrasta do 5 a nawet prawie 6 atm i spada znowu do 3. Co morze być tego powodem? A dodam jeszcze ze zbliża sie już wymiana oleju w silniku.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    394

jakby mu spadło ciśnienie to by mogło być mało oleju ale w takim przypadku proponuję założyć jakiś manometr inny i wtedy zobaczyć co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brader88    0

dzisiaj odpaliłem na zimnym silniku i skazówka powędrowała na czerwone pole ponad 6 atm nigdy tak nie było nawet w zimie nie dochodziła do 5. A jesli chodzi o poziom to jest w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    53

W obudowie filtra oleju sa 3 korki 2 od przodu chyba jeden z tylu na klucz bodajrze 24 pod nimi sa zaworki nie pamietam ktory odpowiada za utrxymywanie cisnienia ale napewno ktorys sie zawiesil wypoleruj wszystkie i musi pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Jeżeli jest tam czujnik elektryczny to jest do wymiany, przerwany "włos" na rezystorze i dzieją się takie kwiatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brader88    0

2 wyjąłem za pomocą zagiętego drucika a jednego nie mogę w ogóle sie dostać bo jest tam coś przed sprężynka i nie mogę tego w ogóle wyciągnąc, spróbuje dzisiaj wlać olej i zobaczę co będzie sie dziać. A jeszcze spróbuje pożyczyć od kogoś manometr bo to morze wina czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocknrollnik    33
Napisano (edytowany)

I jak? pomogło grzebanie w tych zaworkach? bo mam podobny problem,dodatkowo pęknięty wkład filtra w bączku.może z niego coś odpadło i blokuje.tylko że strasznie ciężko dojść do tych zaworków w mtz952 z przodu.potwierdzi ktoś skuteczność tej ingerencji? tylny zaworek chodzi bardzo lekko.

 

jednak winny był czujnik elektryczny.obawiałem się czegoś gorszego, bo jakiś czas temu rozerwało wężyk gumowy na chłodnicy oleju.sprzedawca pocieszył mnie ,że teraz takie g..wno sprzedają.wężyk 5 zł a olej 100 zł ;[ .

Edytowano przez rocknrollnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×