Skocz do zawartości
brader88

problem ze skaczącym ciśnieniem oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
brader88    0

Witam zauważyłem wczoraj podczas prac polowych skoki ciśnienia oleju w moim mtz- cie, mianowicie ciśnienie utrzymuje sie na rozgrzanym silniku 3 atm. ale co jakis czas na kilka sekund wzrasta do 5 a nawet prawie 6 atm i spada znowu do 3. Co morze być tego powodem? A dodam jeszcze ze zbliża sie już wymiana oleju w silniku.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    675

jakby mu spadło ciśnienie to by mogło być mało oleju ale w takim przypadku proponuję założyć jakiś manometr inny i wtedy zobaczyć co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brader88    0

dzisiaj odpaliłem na zimnym silniku i skazówka powędrowała na czerwone pole ponad 6 atm nigdy tak nie było nawet w zimie nie dochodziła do 5. A jesli chodzi o poziom to jest w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    208

W obudowie filtra oleju sa 3 korki 2 od przodu chyba jeden z tylu na klucz bodajrze 24 pod nimi sa zaworki nie pamietam ktory odpowiada za utrxymywanie cisnienia ale napewno ktorys sie zawiesil wypoleruj wszystkie i musi pomóc


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    536

Jeżeli jest tam czujnik elektryczny to jest do wymiany, przerwany "włos" na rezystorze i dzieją się takie kwiatki.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Kombinuj. Jak nie to odkręć cały filtr nie ma wiele roboty i wytrzep je dosłownie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    536

Może magnes stać się pomocny.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

To pewnie ich problem, że się zawiesiły. Ja bym spróbował rozrusznikiem pokręcić a kolegę ze szmatą postawić żeby złapał zaworki


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brader88    0

2 wyjąłem za pomocą zagiętego drucika a jednego nie mogę w ogóle sie dostać bo jest tam coś przed sprężynka i nie mogę tego w ogóle wyciągnąc, spróbuje dzisiaj wlać olej i zobaczę co będzie sie dziać. A jeszcze spróbuje pożyczyć od kogoś manometr bo to morze wina czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocknrollnik    34
Napisano (edytowany)

I jak? pomogło grzebanie w tych zaworkach? bo mam podobny problem,dodatkowo pęknięty wkład filtra w bączku.może z niego coś odpadło i blokuje.tylko że strasznie ciężko dojść do tych zaworków w mtz952 z przodu.potwierdzi ktoś skuteczność tej ingerencji? tylny zaworek chodzi bardzo lekko.

 

jednak winny był czujnik elektryczny.obawiałem się czegoś gorszego, bo jakiś czas temu rozerwało wężyk gumowy na chłodnicy oleju.sprzedawca pocieszył mnie ,że teraz takie g..wno sprzedają.wężyk 5 zł a olej 100 zł ;[ .

Edytowano przez rocknrollnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.