golas5720

John Deere 6620 gniazdo elektryczne

Polecane posty

golas5720    0

Witam

Dziękuje za zainteresowanie moim tematem!!

 

Mam takie pytanko:) Wiecie że w john deere-kach w kabinie jest takie gniazdo john deere-oskie (w kaształcie trójkąta{fajny patent}) i niewiem ile tam jest Volt i Amper:)

 

I co jeszcze czy jest tam prąd stały czy zmienny!!!

 

Proszę o pomoc pilne!!


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Mi w moim 6820 serwisant mówił że to zwykłe 12v do zasilania np: jakiś sterowników czy komputerków w siewnikach ,opryskiwaczach itp.

Tylko osobiście nie wiem gdzie zdobyć wtyczkę do tego gniazdka ;) bo jak znam J-D to jest to ich własny standart :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golas5720    0

Ja mam jedną wtyczkę i zmieniam jak mi jest do jakiegoś innego urzadzenia potrzebna (droga jest:))

Zobacz na allegro

 

P.S. co z tym prądem zmienny czy stały??


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

To jest ta wtyczka za siedzeniem jak siedzisz to po prawej. Jeśli tak to to jest 12 V do zasilania komputerów różnych maszyn które umieszczasz w ciągniku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

No w ciągniku to raczej stały, chyba ;)

 

I to nie jest żadna John Deerowska wtyczka bo w wieku ciągnikach innych firm można spotkać tą wtykę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golas5720    0

taką sama trojkatna z trzema bolcami i osygnowana john deere:/ wątpie


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Takie gniazdo to ja sobie w Ursusie zamontowałem bo mam opryskiwacz z komputerem :) logo JD to ono nie posiada ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Dobrze że ją wogóle masz, bo możesz od razu podłączyć zasilanie sterowania w prasie, przyczepie zbierającej i innych. Często jednak JD w słabszych wersjach zostawia tyko zaślepiony otówr na gniazdo i kostkę z wyjściem obok bezpieczników. Wtedy trzeba jeszcze dokupić wiązkę i gniazdo, i zmontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    2

ja mam cos takiego w moim case 856xl.tylle że ten koleś to zamontował na własną rękę bo widac.


Dostawcą mocy jest...Case

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Ja do prasy Vicona dostałem kabel z taką wtyczką. Jedną końcówkę podłączasz do akumulatora drugi koniec to właśnie to całe gniazdo które można zamontować np. w Ursusie lub Zetorze. ;)

Gnizado identyczne jak w JD tylko bez logo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Witam panowie widzę że macie problem z gniazdem trzy pinowym,panowie jest to gniazdo zunifikowane czyli jednakowe dla wszystkich maszyn niezależnie czy to jest John Deere czy inny ciągnik ,tak więc nie mylcie pojęć że coś ma znaczek firmowy czy takiego znaczka nie posiada, gniazd nie produkuje John Deere i nie jest jego własnością.Jak w każdej dziedzinie a zwłaszcza w elrktronice dąży się do ujednolicenia wszelakich gniazd stad pojawiły się te gniazda i są praktycznie montowane we wszystkich typach ciągników tak samo po mału wchodzą jednolite gniazda ISOBUS do komunikacji z narzędziami.

Gniazdo trzy pinowew posiada jak nazwa mówi trzy wyjścia dwa napięciwe i masa,patrząc od górnego pinu jest to wejście napięcia plus 12V prądu stałego o natężeniu maksymalnym do 10A,i służy do zasilania wszelakiej elektroniki,sterowników,komputerów zwłaszcza prasy John Deere wymagają tego pinu inaczej nie działa sterownik prasy.Niżej po lewej stronie jest pin plus 12V o natężeniu do 30A służy do zasilania wszelakich odbiorników prądu takich jak silniki elektryczne,siłowniki elektryczne,elektrozawory itp.No a trzeci pin z prawej strony to po prostu masa to tyle co do tego gniazda,myślę że rozwiało to wasze watpliwości? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj