Skocz do zawartości
golas5720

John Deere 6620 gniazdo elektryczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
golas5720    0

Witam

Dziękuje za zainteresowanie moim tematem!!

 

Mam takie pytanko:) Wiecie że w john deere-kach w kabinie jest takie gniazdo john deere-oskie (w kaształcie trójkąta{fajny patent}) i niewiem ile tam jest Volt i Amper:)

 

I co jeszcze czy jest tam prąd stały czy zmienny!!!

 

Proszę o pomoc pilne!!


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Mi w moim 6820 serwisant mówił że to zwykłe 12v do zasilania np: jakiś sterowników czy komputerków w siewnikach ,opryskiwaczach itp.

Tylko osobiście nie wiem gdzie zdobyć wtyczkę do tego gniazdka ;) bo jak znam J-D to jest to ich własny standart :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golas5720    0

Ja mam jedną wtyczkę i zmieniam jak mi jest do jakiegoś innego urzadzenia potrzebna (droga jest:))

Zobacz na allegro

 

P.S. co z tym prądem zmienny czy stały??


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robertbara    57

To jest ta wtyczka za siedzeniem jak siedzisz to po prawej. Jeśli tak to to jest 12 V do zasilania komputerów różnych maszyn które umieszczasz w ciągniku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

No w ciągniku to raczej stały, chyba ;)

 

I to nie jest żadna John Deerowska wtyczka bo w wieku ciągnikach innych firm można spotkać tą wtykę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golas5720    0

taką sama trojkatna z trzema bolcami i osygnowana john deere:/ wątpie


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Takie gniazdo to ja sobie w Ursusie zamontowałem bo mam opryskiwacz z komputerem :) logo JD to ono nie posiada ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Dobrze że ją wogóle masz, bo możesz od razu podłączyć zasilanie sterowania w prasie, przyczepie zbierającej i innych. Często jednak JD w słabszych wersjach zostawia tyko zaślepiony otówr na gniazdo i kostkę z wyjściem obok bezpieczników. Wtedy trzeba jeszcze dokupić wiązkę i gniazdo, i zmontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

ja mam cos takiego w moim case 856xl.tylle że ten koleś to zamontował na własną rękę bo widac.


Dostawcą mocy jest...Case

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Ja do prasy Vicona dostałem kabel z taką wtyczką. Jedną końcówkę podłączasz do akumulatora drugi koniec to właśnie to całe gniazdo które można zamontować np. w Ursusie lub Zetorze. ;)

Gnizado identyczne jak w JD tylko bez logo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Witam panowie widzę że macie problem z gniazdem trzy pinowym,panowie jest to gniazdo zunifikowane czyli jednakowe dla wszystkich maszyn niezależnie czy to jest John Deere czy inny ciągnik ,tak więc nie mylcie pojęć że coś ma znaczek firmowy czy takiego znaczka nie posiada, gniazd nie produkuje John Deere i nie jest jego własnością.Jak w każdej dziedzinie a zwłaszcza w elrktronice dąży się do ujednolicenia wszelakich gniazd stad pojawiły się te gniazda i są praktycznie montowane we wszystkich typach ciągników tak samo po mału wchodzą jednolite gniazda ISOBUS do komunikacji z narzędziami.

Gniazdo trzy pinowew posiada jak nazwa mówi trzy wyjścia dwa napięciwe i masa,patrząc od górnego pinu jest to wejście napięcia plus 12V prądu stałego o natężeniu maksymalnym do 10A,i służy do zasilania wszelakiej elektroniki,sterowników,komputerów zwłaszcza prasy John Deere wymagają tego pinu inaczej nie działa sterownik prasy.Niżej po lewej stronie jest pin plus 12V o natężeniu do 30A służy do zasilania wszelakich odbiorników prądu takich jak silniki elektryczne,siłowniki elektryczne,elektrozawory itp.No a trzeci pin z prawej strony to po prostu masa to tyle co do tego gniazda,myślę że rozwiało to wasze watpliwości? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jan222
      Witam!
       
      Jak w temacie czy ciężko jest wymienić uszczelkę pod głowicą w tym ciągniku? Dziś po odpaleniu zaczął dymić na biało, po oględzinach zauważyłem lekkie bąbelkowanie w zbiorniku wyrównawczym płynu. Kupując ten ciągnik słyszałem, że uszczelki pod głowicą siadają po ok 10tyś godzin czy to prawda? Na co zwrócić uwagę podczas wymiany. Dodam, że silnik pracuje bez zmian przydymi mocno podczas odpalania i jakiś czas po. W oleju czysto nie ma śmietany. Znalazłem komplet uszczelek za niecałe 170zł czy warto? czy lepiej oryginalną za ok 400zł a resztę pod kolektory itp innych producentów? Aha ile może za taką robotę wziąć serwis?
      pozdrawiam
       
    • Przez brodzik2207
      witam, chciałem was zapytac ile macie filtrów w swoich jd  6920... ja dzis byłem w serwisie po nowe i powiedzieli ze sa dwa wiec wiozłem, wymieniłem jeden pod papka zasilajaca a drugiego nie ma ? nie moge znalesc ? prosze o jakas podpowiedz zdjecie przedstawia jak jest u mnie

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Czy to normalne, że JD 6420 z systemem CR po około 10 minutach normalnej pracy nagle zmieni dźwięk silnika? Staje się taki ostrzejszy, jakby bardziej słychać zawory. Nie wywala przy tym żadnego błędu, moc normalna. Czy jest coś takiego, że celowo przestaje pracować na wszystkie cylindry? Proszę o podpowiedzi
    • Przez agrotechir
      opinie na temat john deere 6920s ap
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
×