Skocz do zawartości
golas5720

John Deere 6620 gniazdo elektryczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Gniazdo
golas5720    0

Witam

Dziękuje za zainteresowanie moim tematem!!

 

Mam takie pytanko:) Wiecie że w john deere-kach w kabinie jest takie gniazdo john deere-oskie (w kaształcie trójkąta{fajny patent}) i niewiem ile tam jest Volt i Amper:)

 

I co jeszcze czy jest tam prąd stały czy zmienny!!!

 

Proszę o pomoc pilne!!


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Mi w moim 6820 serwisant mówił że to zwykłe 12v do zasilania np: jakiś sterowników czy komputerków w siewnikach ,opryskiwaczach itp.

Tylko osobiście nie wiem gdzie zdobyć wtyczkę do tego gniazdka ;) bo jak znam J-D to jest to ich własny standart :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golas5720    0

Ja mam jedną wtyczkę i zmieniam jak mi jest do jakiegoś innego urzadzenia potrzebna (droga jest:))

Zobacz na allegro

 

P.S. co z tym prądem zmienny czy stały??


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robertbara    64

To jest ta wtyczka za siedzeniem jak siedzisz to po prawej. Jeśli tak to to jest 12 V do zasilania komputerów różnych maszyn które umieszczasz w ciągniku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    64

No w ciągniku to raczej stały, chyba ;)

 

I to nie jest żadna John Deerowska wtyczka bo w wieku ciągnikach innych firm można spotkać tą wtykę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Takie gniazdo to ja sobie w Ursusie zamontowałem bo mam opryskiwacz z komputerem :) logo JD to ono nie posiada ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Dobrze że ją wogóle masz, bo możesz od razu podłączyć zasilanie sterowania w prasie, przyczepie zbierającej i innych. Często jednak JD w słabszych wersjach zostawia tyko zaślepiony otówr na gniazdo i kostkę z wyjściem obok bezpieczników. Wtedy trzeba jeszcze dokupić wiązkę i gniazdo, i zmontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

ja mam cos takiego w moim case 856xl.tylle że ten koleś to zamontował na własną rękę bo widac.


Dostawcą mocy jest...Case

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    64

Ja do prasy Vicona dostałem kabel z taką wtyczką. Jedną końcówkę podłączasz do akumulatora drugi koniec to właśnie to całe gniazdo które można zamontować np. w Ursusie lub Zetorze. ;)

Gnizado identyczne jak w JD tylko bez logo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Witam panowie widzę że macie problem z gniazdem trzy pinowym,panowie jest to gniazdo zunifikowane czyli jednakowe dla wszystkich maszyn niezależnie czy to jest John Deere czy inny ciągnik ,tak więc nie mylcie pojęć że coś ma znaczek firmowy czy takiego znaczka nie posiada, gniazd nie produkuje John Deere i nie jest jego własnością.Jak w każdej dziedzinie a zwłaszcza w elrktronice dąży się do ujednolicenia wszelakich gniazd stad pojawiły się te gniazda i są praktycznie montowane we wszystkich typach ciągników tak samo po mału wchodzą jednolite gniazda ISOBUS do komunikacji z narzędziami.

Gniazdo trzy pinowew posiada jak nazwa mówi trzy wyjścia dwa napięciwe i masa,patrząc od górnego pinu jest to wejście napięcia plus 12V prądu stałego o natężeniu maksymalnym do 10A,i służy do zasilania wszelakiej elektroniki,sterowników,komputerów zwłaszcza prasy John Deere wymagają tego pinu inaczej nie działa sterownik prasy.Niżej po lewej stronie jest pin plus 12V o natężeniu do 30A służy do zasilania wszelakich odbiorników prądu takich jak silniki elektryczne,siłowniki elektryczne,elektrozawory itp.No a trzeci pin z prawej strony to po prostu masa to tyle co do tego gniazda,myślę że rozwiało to wasze watpliwości? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alicjachojecka18
      Jak w temacie, mam problem z bezpiecznikami. Proszę o pomoc 
    • Przez Lukaszzablotni
      Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 
      Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 
      Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.
    • Przez BartekJohn
      Witam. Mam problem z ciągnikiem John Deere 6620. Woziłem obornik i przez cały dzień nie było problemów z wałkiem WOM. Wieczorem umyłem ciągnik i gdy kolejnego dnia pojechałem na pole z pługiem zauważyłem, że miga kontrolka od włączania wałka WOM na błotniku. Spróbowałem włączyć wałek, z kabiny (nie z błotnika) i już ani razu się nie włączył. Ta kontrolka ciągle miga. Razem z nią miga kontrolka od napędu. Wiem, że są na jednym bezpieczniku, ale ten jest dobry( działa blokada kół). Co ciekawe gdy chcę właczyć wałek to na głównym wyświetlaczu km/h zamieniają sie na obroty ale i tak pokazuje zero. Sprawdzałem czujnik nad wałkiem i jest ok. Czy ktoś może udzielić mi jakiejś porady. Z góry dziękuję.
    • Przez jareq66
      Witam.
      mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??
    • Przez Dzik90
      Witam. Kto ma może zbbędny fotel pasażera do john deere np 6320 ? mam na mysli serie 20.
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.