zetor7045xD

Case Mx 100c przełączniki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor7045xD    7

Czy ktoś mi powie od czego jest ten przełącznik, znalazłem go gdy czyściłem pod pulpitem po prawej stronie i był tam schowany, oraz czy te kostki co tam pokazałem na zdjęciach fabryka zostawia specjalnie czy po prostu ktoś wyjął te przełączniki i kostki zostały. Droga sprawa linka co idzie od sprzęgła do drążków zmiany biegów gdzie powinna być zahaczona. Patrzałem tam i nie ma gdzie jej przymocować, czy może ktoś tam coś wykręcił. ? Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi wysłał zdjęcia jak to ma być przymocowane bo patrzałem na schemat ale on mi nic nie daje 

post-41434-0-88692100-1454242694_thumb.jpg

post-41434-0-78186900-1454242710_thumb.jpg

post-41434-0-40740200-1454242725_thumb.jpg

post-41434-0-47204300-1454242740_thumb.jpg

post-41434-0-70070600-1454242748_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ten przełącznik to nikt nie wie do czego naprawdę jest,  ja gdzieś czytałem że do dolnego zaczepu, jak sie go wciśnie i trzmyma top tuz podnosi się i hich zaskakuję, ale nie mam potwierdzenie konkretnego.

Linka? czy wbijesz bieg bez sprzęgła? Ona powinna blokować to,  jak wciskasz sprzęgło to odblokowujesz biegi i można wtedy je zmieniać, wybić można bez sprzegła ale wbić to musi być sprzęgło wciśnięte. Nie ważne czy silnik pracuję czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

Ten zielony - to jest od automatycznego zaczepu

a kostka może być "wolna"

rozumiem że po lewej od kostki nie masz przycisku - bo tam tez powinien być przycisk automatycznej kontroli poślizgu kół -

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Co do biegów to jak wyczuje moment to normalnie wbije i wybije bieg, a co do tych wolnych kostek to one są fabrycznie tak czy może ktoś celowo je wyjął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jak masz blokadę to rączka jest zablokowana i przy próbie wbicia czuć że stuka w blokadę, a że biegi ciężko wchodzą to norma  w nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Ale to norma że tak ciężko się je wbija?? a żeby z 2 na 3 wbić trzeba na kwadratowo drążkiem wachlowac bo inaczej ciężko wbić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Do wszystkich posiadaczy seri MX którzy maja problem z ciężko wchodzącymi biegami jest to do razwiazania i jest to błachostaka zajmująca  30min roboty i biegi wchcodzą jednym paluszkiem w grudniu zrobiłem to własciwie przypadkowo mianowicie 

po dłuższym postaoju ciagnika odpaliłem i biegi standardowo chodziły bardzo ciezko do tego stopnia ze 2 wbijałem dwoma rekami do mometu aż coś strzeliło i juz nie dało sie wbic dwójki ani jedynki została tylko 3 i 4 która nadal bardzo cięzko chodziła. Po zdjeciu prawego koła diagnoza była oczywista. Od głównego lewarka biegów ida dwa ciegienka (nr 21) które schodzą na dół koncza sie pod ramą kabiny które są przymocowane do dzwigni (nr 25) która łaczy sie z wodzikami wychodzacymi ze skrzyni dzwignia jest osadzona na plastikowych tulejkach pod którymi jest kupa rdzy i całego syfu zebranego od nowosci maszyny. Odbezpieczamy segerki zciagamy dzwigienki i z drugiej strony tak samo wodziki odkrecamy dwie sruby klucz 19 i mamy to na stole sciagamy zabezpieczenie tak zwane słoneczko (nr 28) rozbieramy na czesci pierwsze czyscimy składamy na smarze i gotowe gwarantuje poprawę o 100% Dodaje miniaturke schcemat gdzie wszystko jest rozrysowane X zaznaczyłem o które dzwigienki chodzi 

Co do mojej awari to mi urwało sie tak zwane japko patrząc na schemat to nr 31 

post-30525-0-76938600-1454314415_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Też o czymś podobnym  myślałem, bo po umyciu biegi lekko wchodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez volteno
      case mx 100c gdy używam hydrauliki  zewnetrzne to czasami  ginie  cisnienie .Nie jedzie ,nie skreca i nie podnosi,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy.Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Drobna2021
      Witajcie. Mam problem z podnośnikiem w ciągniku case cs 86. Problem polega na tym, że odrazu po odpaleniu ciągnika podnośnik sam zaczyna podnosić i podnosi do samego końca nie rozłączając się gdy już podniesie się do najwyższego poziomu. Na kontrolce diagnostycznej  mogą dioda 3 razy i za chwile 7. (3-7) czy ktoś odczyta ten kos usterki? Może ma ktos instrukcje obsługi tego ciągnika? Lub wykaz części hydrauliki tego ciągnika, zawór ehr, kody błędów, wykaz przekaźników? Proszę o pomoc. 
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj