Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rolnictwo na dwa fronty

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share matajas1

matajas1

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 14 sierpień 2015 - 19:26

Rolnictwo na dwa fronty Witajcie moi mili !
Moze na poczatku opisze swoja historie.
Rolnictwem interesuje sie od dzieciaka, zawsze pomagalem na tyle na ile pozwalal mi moj wiek na chwile obecna robie wszystko w oborze i prawie wszystko w polu (ojciec nie chce mi zaufac w sprawie siewu i oprysku).
Mysle nad przejeciem gospodarstwa, jestem kierowca ciezarowki, w planach mam sprzedanie bydla, zaoranie pastwisk i sianie i sprzedaz plonow a w czasie kiedy plony beda rosly calym rokiem bede uprawial moj zawod kierowcy. Lacznie po zaoraniu pastwisk bedzie ok. 17h roznej klasy od 2 do 6.
Co o tym myslicie ? Moze ktos cos doradzi ?

Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Rolnictwo na dwa fronty Dzisiaj, 08:33
  •  

#2 Share asharot

asharot

Przyjaciel Forum

• Members
  • PipPipPip
  • 4012 postów

Napisany 14 sierpień 2015 - 19:47

Rolnictwo na dwa fronty

To zależy jak wygląda ta praca kierowcy,czy rozwozisz bułki do sklepów od godz. 4.00 do 8.00

czy jeździsz za granicę 6-dni w tygodniu albo co gorsze 3-tygodnie w trasie a tydzień w domu.

17ha to nie jest mało i czasami może braknąć czasu na siew,pogoda na opryski może nie sprzyjać

a skosić taki areał w jeden dzień się nie skosi,a rano do roboty.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share matajas1

matajas1

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 14 sierpień 2015 - 20:48

Rolnictwo na dwa fronty Jezda po polsce 5 dni czasem w srodku tygodnia na 11h w domu. Na zniwa to wiadomo urlop.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share kali828

kali828

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 186 postów

Napisany 15 sierpień 2015 - 06:27