qedro

Problem z podłączeniem altelnatora.

Polecane posty

qedro    0

Witam. Otóż mam problem z podłączeniem alternatora w ciągniku znajomego T-25. Zakupił ciągnik z instalacją praktycznie całą zniszczoną. Zdjęcię podglądowe widoku alternatora.

pre_1436302084__213656849_5_644x461_alte

 

Serdzecznie proszę znawców o pomoc w podłączeniu tego. Z tego co wyczytałem jest to radziecki altek stosowany również w pojazdach GAZ UAZ czy wołga więc sądzę że regulator napięcia musi być zewnętrzny. Pytanie jaki by się nadał i jak to wszystko podłączyć. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Regulator to najlepiej jak bys kupil orginalny do tego alternatora czyli poszukaj od uaza ;)  A jak to podłączyć wszystko to proponuje postudiować troszke schemat instalacji  T25 i schemat instalacji od Uaz. Najlepiej  jak byś miał regulator juz to wtedy by szlo jakos to sensownie połaczyć. Z tego wiem kazdy rozne rodzaje regulatorow sa i roznie sa one  podłaczane http://www.mojuaz.com/technika/elektrykauaz.jpg

Edytowano przez Snajper20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Najprościej bedzie jak na szrocie kupić alternator od osobówki z wbudowanych regulatorem, konstrukcja wytrzymała, podłączasz tylko plus i lampke wzbudzenia, mały koszt i nie warto sobie komplikować roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj