slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
akmaly    709

Śmieszni jesteście - załóż nowe pierścienie ale do czego jak może on tuleje ma skończone? Kupujesz ten silnik - jeśli tak to licz go jako do remontu a jak masz swój to naprawiaj lub katuj aż stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jawa3398    0

Olej w połowie stanu, co mu da polanie ponad stan? Od kiedy to poziom oleju ma wpływ na ciśnienie? Nawet jakby było na tej miarce 1 mm to i tak w stacjonarnym silniku powinno być normalne ciśnienie.

Możesz wymienić olej z filtrem, jeśli nie używasz zimą to zalej 20W50 choć nie wiem czy mu to cokolwiek pomoże. Na zimnym ciśnienie będzie wyższe ale góry silnika nie uszczelni.

 

 

 

Ano da,jeśli ma pompę dwustopniową.I ma pękniętą rurkę od zasysania oleju z kosza. To wlanie większej ilości oleju pozwoli na niezasysanie oleju z powietrzem. I ciśnienie się unormuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Dałem 3podkładki pod sprężynę i ciśnienia nic nie podniosło.

 

 

Podkładając podkładki oszukujesz zegar i siebie, ale na wale ciśnienia nie zwiększysz - bez sensu.

 

Zgodzę się, że jak jest pęknięta rurka to może ciśnienia nie łapać, miałem tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GRDawid    0

Witam nie wiem czy w dobrym miejscu piszę, ale mam nadzieje że tak. Chciałbym zakupić na gospodarstwo kombajn i problem w tym że w okolicy nie ma ciekawych ofert. ( wiadomo bo chodzi o widełki cenowe). Szukam czegoś raczej do remontu bo wolałbym samemu zrobić niż zapłacić za rzekomo dobry sprzęt a później się rozczarować. Ale do rzeczy. Do kupienia jest kombajn Z056 z roku 1981, bez sieczkarni i kabiny. Sęk w tym, że stoi on już pięć lat !!! bez odpalania, bo właściciel zmarł. Jest on cały czas garażowany. Heder do remontu. Tylko nie wiem czego się spodziewać po silniku, jak go bezpiecznie uruchomić po takim przestoju ? I jeszcze taka prośba. Na ile można coś takiego wycenić? Wiem, że tak na odległość i bez zdjęć to ciężko. Dodam jeszcze że blacharka jest w stanie dobrym, nie pogięty. Przenośnik kłosowy jest przeżarty i akumulatory do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

wyregulowałem zawory według kolejności zapłonu i zaczął od razu zapalać i większa jest kompresja ale fuka  od kolektora ssącego

Edytowano przez lolek2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie .. jakiej firmy  zestawy naprawcze tłok tuleja pierscienie  zamontowac w silniku sw 400 ... chodzi o przyzwoita kaske i jakosciowy towar ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Tuleje Mahle Krostoszyn

Tłok Federal-Mogul Gorzyce

Pierścienie Prima Łódź.

 

Taki komplet dostaniesz w większości dobrych sklepów.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy. Zakupiłem silnik 6ct107 po kapitalnym remoncie, odpalam przed montażem (http://www.youtube.com/watch?v=Z1MwR91dQzc)   - pokazuje ciśnienie 2,5 i za chwilę spada do 1. No to rozkręcam, podpadało pod pompę olejową no to wymieniłem na nową (800zł) składam i nic, ciśnienie to samo. No to znowu demontaż tym razem panewki, okazało się że na jednej głównej zamiast 3 szlif była założona połówka od 1 szlifu - wymieniłem i już się cieszyłem, że znalazłem usterkę, a tu dalej to samo. Zaryzykowałem i kupiłem wał po 2 szlifie ( korb. i główne) zakładam i teraz ciśnienie mam jescze niższe, nawet nie sięga do 0,5. ręce opadają. Pod zaworek przelewowy w bloku podłożyłem 2 podkładki orginalne oraz nakrętkę 13, czyli był na wcisk. widać, że remont był robiony wał lusterko, nowe tłoki i cylindry, pali na pół obrotu ale co z tym ciśnieniem to nie mam pomysłu. http://www.youtube.com/watch?v=feAdQoOVnbE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

może masz czujnik walnięty, podłącz mechaniczny  i sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

Panowie kojarzy ktoś może kolejność montażu wałka rozrządu, coś poszło nie tak i wałek cofa się do tyłu a koło zębate trze o blachę ... nie wiem gdzie popełniłem błąd :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18
Napisano (edytowany)

ewentualnie gdyby ktoś mógł podrzucić instrukcje naprawy 

Edytowano przez arkady12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Oddałem tydzien temu silnik do generalnego remontu z powodu praktycznie braku cisnienia oleju po rozgrzaniu. Spadało do tego stopnia, ze jak wysypywałem zboze to musiałem trzymac obroty pow 1250 bo inaczej zapalała sie kontrolka i trabił sygnał zaniku cisnienia. Dzisiaj dostałem telefon i okazało sie ze silnik jest łatany pod pompa wtryskowa. Kombajn kosił u mnie dopiero dwa sezony i nic nie było widac żeby cieklo w okolicach pompy. Powiedzcie czy mozliwe ze tam jest uszkodzony jakis kanał i przez to traci cisnienie? Zastanawiam sie czy jest sens inwestowac w drugi blok. Pewnosci nie ma ze ten drugi bedzie dobry, wszystko dobrze  chodziło tylko cisnienie małe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    7

Częsfo tam pęka blok ale do ciśnienia to raczej nic nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

u mnie było niskie ciśnienie ponieważ rurka była luźna od smoka i trzymał 1 atm ale i tak dałem wał do szlifu bo trochę przytarł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Przed składaniem tamtego silnika ze złomu oddaj do sprawdzenia, głównie chodzi o gniazda panewek głównych żeby później nie było  niespodzianek w sezonie. Ja też miałem wkładać inny blok bo mam na zapasie , ale że sinik odmówił posłuszeństwa w trakcie sezonu ( urwany zawór wylotowy :D ) I zrobiłem  remont tego oryginalnego. Był klejony za pompą wtryskową z 3 lata temu i ładnie trzyma to dalej go wsadziliśmy :D Oczywiście wymiana zestawów naprawczych, panewek reg, korbowodów, inna głowica, Wał jest nominał. A drugi silnik dalej stoi w garażu i czeka na swoją kolej. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Silnik z autosana na zimnym ciśnienie 5.3
po fest rozgrzaniu na obrotach 3 na biegu jalowym 1.1-1.2.

Silnik z turbo b3c.niby ciśnienie niskie, ale pali od strzala,nie kopci, ma moc. Jak myślicie gdzie najpredzej szukać ciśnienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

od oleju na pewno z czasem olej traci lepkość ale i od panewek, pompy czyli cały dół silnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

Co sezon olej u nas jest wymieniany Turdus pracuje jakieś 70 hektarów cisnienie caly czas miesci sie w zielonym polu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

jakim sposobem wycieka paliwo na trzech przewodach od wtryskiwaczy skoro są dokrecone na maxa ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

odkręć przewody od wtrysków dognij i przy skręcaniu dociśnij widocznie słabo dociśnięta końcówka jak nic nie da to tak jak wyżej kup nowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

spróbuje dogiac a moze byc przyczyną że jest peknieta uszczelka ta czarna na wtrysku i przesto wtrysk może mieć drgania?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj