krzysiu777

deutz silnik F4L912 Problem z ciśnieniem oleju

Polecane posty

krzysiu777    0

Witam pacjent Deutz Fahr dx 3.70 typ silnika F4L912 -7tys mth na zimnym silniku po odpaleniu 4bar cisnienie oleju, podczas gdy sie nagrzeje na wolnych obrotach spada do 0 , na max obrotach 2200 cisnienie wzrasta do 1bara i kopci z odmy na biało. po rozmowie ze "znachorami" wywnioskowali że panewki korbowodowe, zdjołem miske olejową panewki korbowodwe sa jak nowe (po odczytaniu numerów wynika ze nominale), z kolei po rozbiórce panewek głównych na dwóch sa rysy reszta jak nowe wał ok .. co moze być przyczyną pompa olejowa? 

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Wszystko może być zawór ciśnienia przy pompie zatkany smok dziurawa rurka od smoka czy gdzie indziej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ale zaraz zaraz, ty tylko rozebrałeś je i nie sprawdzałeś jaki luz jest między wałem korobwym a panewkami, to że nie są porysowane nie oznacza że nie mogą być zużyte, sprawdza się to specjalnymi wałeczkami. Po pierwsze czy zastosowałeś olej o odpowiednich parametrach? Z wydechu nie wykazuje żadnych kolorków? Tylko z odmy biało?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0

wał był sprawdzany w zakładzie specjalizujacym sie także jak najbardziej jest ok, takze odpada, pompa olejowa kupiona nowa. pozostaje wałek rozrządu (jutro będzie wyciagany ) , olej był wlewany TURDUS i wymieniany co sezon takze co 250mth

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ni zrozumiałeś... Chodzi o luz między wałem a panewkami. Jak jest zimny olej to wiadomo że ma spore opory i ciśnienie będzie, ale w momencie gdy jest ciepły to przez szczelinki wylatuje bez problemu.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Kolego, a sprawdzałeś ciśnienie w komorach spalania? Jeśli chodzi o ten luz między panewkami, a wałem korbowym to mało prawdopodobne po opisie który kolega przedstawił. Sprawdź ciśnienie i napisz jeszcze czy nic nie puka nie stuka. Jak coś możesz na prv trochę tych silników miałem na warsztacie po przekroczeniu min. 12tys mth


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0

w silniku nic nie stukało , niestety nie mierzyłem cisnienia sprezania, teraz jak rozebranu juz nie ma jak.właśnie jeżeli chodzi o jego części silnikowe tzn, panewki korbowodowe, tłoki cylindry jest jak nowy nie ma widocznych śladów zużycia wałek rozrządu jest jak by przegrzany krzywki sa lekko wytarte podejrzewam ze to jest główna przyczyna

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

A stan pierścieni jaki? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0

pierścienie na każdym z tłoków sa ok na cylindrach brak progów takze góra silnika była dobra jutro jeszcze dokladniej sie zweryfikuje. zastanawia mnie ten biały dym z odmy

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

sprawdz czy masz oring  który łaczy  pompe olejowa z magistralą  jak będzie nieszczelność to olej bokiem idze wlasnie w tym mijscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

jeśli można podłączyć się do tematu mam problem z silnikiem jak w temacie F4L912.

Od jakiegoś czasu zauważyłem że pluje czarną sadzą a dzisiaj przy upałach zaczął sam gasnąć.

Po zgaśnięciu są duże problemy z odpaleniem trzeba poczekać aż trochę ostygnie i w tedy dopiero odpala.

Czy ktoś jest w tanie podpowiedzieć mi gdzie szukać rozwiązania problemu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

napisz cos więcej w jakim stanie  technicznym jest silnik,, ale jak by był zjechany to gorzej by odpalał na zimno niż na ciepło , jak pluje sadza to jak by powietrza nie miał sprawdz filtr powietrze i cały dolot czy cos się nie zawiesiło , opisz cos więcej bo cieszko  okreslic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agroplusf75
      Ciągnik deutz agroplus f 75 sadownik świeci błąd T 72 T 77 i M2 co to może być
    • Przez domel27
      Witam 
      W moim nowym nabytku po odpaleniu i upływie kilku minut zapala się taka ikonka wiecie od czego ?

    • Przez piotrek7035
      Witam. Mam problem z Agrofarmem 420GS, mianowicie ciągnik jedzie po czym zaczyna przerywać i gaśnie. Wtedy wyskakuje błąd T103. Ten błąd jest od czujnika obrotów silnika, czujnik wymieniony na nowy, wszystkie wtyczki sprawdzone i dobrze łączą. Mimo to błąd dalej wyskakuje i ciągnik gaśnie. Czasami jedzie przez 20 min i zgaśnie a czasami w ciągu 10 min zgaśnie 4 razy. Ma ktoś może jakiś pomysł co mu może dolegać?
      Dodam tylko że ciągnik niedawno został zakupiony i od początku nie było z tym problemu. Natomiast był problem z pływakiem w zbiorniku bo po dolaniu paliwa wariuje ale po 2 dniach się normuje i pokazuje już dobrze. Czasami po zgaśnięciu ciągnika wyskakuje też błąd m11 czyli czujnik od temperatury paliwa.
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez LMB
      Witam serdecznie, bardzo proszę o pomoc: ile litrów oleju wchodzi do silnika Same Frutetto II 90 Turbo 2005. Traktor ma 5k motogodzin jaki polecacie olej: 10W40 czy 15W40 np. TURDUS. 
       
      Niestety w instrukcji obsługi nie ma informacji o ilości oleju.
      Dziękuję
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj