Skocz do zawartości
krzysiu777

deutz silnik F4L912 Problem z ciśnieniem oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
krzysiu777    0

Witam pacjent Deutz Fahr dx 3.70 typ silnika F4L912 -7tys mth na zimnym silniku po odpaleniu 4bar cisnienie oleju, podczas gdy sie nagrzeje na wolnych obrotach spada do 0 , na max obrotach 2200 cisnienie wzrasta do 1bara i kopci z odmy na biało. po rozmowie ze "znachorami" wywnioskowali że panewki korbowodowe, zdjołem miske olejową panewki korbowodwe sa jak nowe (po odczytaniu numerów wynika ze nominale), z kolei po rozbiórce panewek głównych na dwóch sa rysy reszta jak nowe wał ok .. co moze być przyczyną pompa olejowa? 

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Wszystko może być zawór ciśnienia przy pompie zatkany smok dziurawa rurka od smoka czy gdzie indziej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ale zaraz zaraz, ty tylko rozebrałeś je i nie sprawdzałeś jaki luz jest między wałem korobwym a panewkami, to że nie są porysowane nie oznacza że nie mogą być zużyte, sprawdza się to specjalnymi wałeczkami. Po pierwsze czy zastosowałeś olej o odpowiednich parametrach? Z wydechu nie wykazuje żadnych kolorków? Tylko z odmy biało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiu777    0

wał był sprawdzany w zakładzie specjalizujacym sie także jak najbardziej jest ok, takze odpada, pompa olejowa kupiona nowa. pozostaje wałek rozrządu (jutro będzie wyciagany ) , olej był wlewany TURDUS i wymieniany co sezon takze co 250mth

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ni zrozumiałeś... Chodzi o luz między wałem a panewkami. Jak jest zimny olej to wiadomo że ma spore opory i ciśnienie będzie, ale w momencie gdy jest ciepły to przez szczelinki wylatuje bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Kolego, a sprawdzałeś ciśnienie w komorach spalania? Jeśli chodzi o ten luz między panewkami, a wałem korbowym to mało prawdopodobne po opisie który kolega przedstawił. Sprawdź ciśnienie i napisz jeszcze czy nic nie puka nie stuka. Jak coś możesz na prv trochę tych silników miałem na warsztacie po przekroczeniu min. 12tys mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0

w silniku nic nie stukało , niestety nie mierzyłem cisnienia sprezania, teraz jak rozebranu juz nie ma jak.właśnie jeżeli chodzi o jego części silnikowe tzn, panewki korbowodowe, tłoki cylindry jest jak nowy nie ma widocznych śladów zużycia wałek rozrządu jest jak by przegrzany krzywki sa lekko wytarte podejrzewam ze to jest główna przyczyna

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0

pierścienie na każdym z tłoków sa ok na cylindrach brak progów takze góra silnika była dobra jutro jeszcze dokladniej sie zweryfikuje. zastanawia mnie ten biały dym z odmy

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

sprawdz czy masz oring  który łaczy  pompe olejowa z magistralą  jak będzie nieszczelność to olej bokiem idze wlasnie w tym mijscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

jeśli można podłączyć się do tematu mam problem z silnikiem jak w temacie F4L912.

Od jakiegoś czasu zauważyłem że pluje czarną sadzą a dzisiaj przy upałach zaczął sam gasnąć.

Po zgaśnięciu są duże problemy z odpaleniem trzeba poczekać aż trochę ostygnie i w tedy dopiero odpala.

Czy ktoś jest w tanie podpowiedzieć mi gdzie szukać rozwiązania problemu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

napisz cos więcej w jakim stanie  technicznym jest silnik,, ale jak by był zjechany to gorzej by odpalał na zimno niż na ciepło , jak pluje sadza to jak by powietrza nie miał sprawdz filtr powietrze i cały dolot czy cos się nie zawiesiło , opisz cos więcej bo cieszko  okreslic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez cyborg15
      Wszyscy maja to my tez Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150
       
      W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:
       
      Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.
      -model
      -jak się sprawuje
      -cena jaką za niego daliście
      -czy były jakieś awarie
      -czy to ciągnik główny czy pomocniczy
      -z czym pracuje
      -ilość mtg
      -czy kupiliście go nowego czy używanego
      -rok produkcji
      -opcja.
      Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Krystiano789
      Witam! 5 lat temu wszedłem w posiadanie nowego deutz fahr'a agrofarma 100. Jest to mechaniczna wersja bez żadnego komputera i innych bajerów. Jego moc to 96 km lecz przy zrywaczu przydałoby się pare koni więcej. Ostatnio u znajomego był pewien pan który rozblokował mu Same'a Iron 115 co podobno dało mu to ponad 10km więcej. Czy przy moim Deutz'u idzie taki tunng zrobić jeżeli mam wersje mechaniczną ??
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
×