Skocz do zawartości
krzysiu777

deutz silnik F4L912 Problem z ciśnieniem oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
krzysiu777    0

Witam pacjent Deutz Fahr dx 3.70 typ silnika F4L912 -7tys mth na zimnym silniku po odpaleniu 4bar cisnienie oleju, podczas gdy sie nagrzeje na wolnych obrotach spada do 0 , na max obrotach 2200 cisnienie wzrasta do 1bara i kopci z odmy na biało. po rozmowie ze "znachorami" wywnioskowali że panewki korbowodowe, zdjołem miske olejową panewki korbowodwe sa jak nowe (po odczytaniu numerów wynika ze nominale), z kolei po rozbiórce panewek głównych na dwóch sa rysy reszta jak nowe wał ok .. co moze być przyczyną pompa olejowa? 

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ale zaraz zaraz, ty tylko rozebrałeś je i nie sprawdzałeś jaki luz jest między wałem korobwym a panewkami, to że nie są porysowane nie oznacza że nie mogą być zużyte, sprawdza się to specjalnymi wałeczkami. Po pierwsze czy zastosowałeś olej o odpowiednich parametrach? Z wydechu nie wykazuje żadnych kolorków? Tylko z odmy biało?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiu777    0

wał był sprawdzany w zakładzie specjalizujacym sie także jak najbardziej jest ok, takze odpada, pompa olejowa kupiona nowa. pozostaje wałek rozrządu (jutro będzie wyciagany ) , olej był wlewany TURDUS i wymieniany co sezon takze co 250mth

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ni zrozumiałeś... Chodzi o luz między wałem a panewkami. Jak jest zimny olej to wiadomo że ma spore opory i ciśnienie będzie, ale w momencie gdy jest ciepły to przez szczelinki wylatuje bez problemu.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Kolego, a sprawdzałeś ciśnienie w komorach spalania? Jeśli chodzi o ten luz między panewkami, a wałem korbowym to mało prawdopodobne po opisie który kolega przedstawił. Sprawdź ciśnienie i napisz jeszcze czy nic nie puka nie stuka. Jak coś możesz na prv trochę tych silników miałem na warsztacie po przekroczeniu min. 12tys mth


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0

w silniku nic nie stukało , niestety nie mierzyłem cisnienia sprezania, teraz jak rozebranu juz nie ma jak.właśnie jeżeli chodzi o jego części silnikowe tzn, panewki korbowodowe, tłoki cylindry jest jak nowy nie ma widocznych śladów zużycia wałek rozrządu jest jak by przegrzany krzywki sa lekko wytarte podejrzewam ze to jest główna przyczyna

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

A stan pierścieni jaki? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0

pierścienie na każdym z tłoków sa ok na cylindrach brak progów takze góra silnika była dobra jutro jeszcze dokladniej sie zweryfikuje. zastanawia mnie ten biały dym z odmy

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

sprawdz czy masz oring  który łaczy  pompe olejowa z magistralą  jak będzie nieszczelność to olej bokiem idze wlasnie w tym mijscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

jeśli można podłączyć się do tematu mam problem z silnikiem jak w temacie F4L912.

Od jakiegoś czasu zauważyłem że pluje czarną sadzą a dzisiaj przy upałach zaczął sam gasnąć.

Po zgaśnięciu są duże problemy z odpaleniem trzeba poczekać aż trochę ostygnie i w tedy dopiero odpala.

Czy ktoś jest w tanie podpowiedzieć mi gdzie szukać rozwiązania problemu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

napisz cos więcej w jakim stanie  technicznym jest silnik,, ale jak by był zjechany to gorzej by odpalał na zimno niż na ciepło , jak pluje sadza to jak by powietrza nie miał sprawdz filtr powietrze i cały dolot czy cos się nie zawiesiło , opisz cos więcej bo cieszko  okreslic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez adrian123292
      Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..
    • Przez dawidx
      Witam szukam opinii tego modelu L730, Awaryjność, spalanie, trwałość skrzyni biegów.
      Pozdrawiam  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.