Skocz do zawartości
News
krzysiu777

deutz silnik F4L912 Problem z ciśnieniem oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
krzysiu777    0

Witam pacjent Deutz Fahr dx 3.70 typ silnika F4L912 -7tys mth na zimnym silniku po odpaleniu 4bar cisnienie oleju, podczas gdy sie nagrzeje na wolnych obrotach spada do 0 , na max obrotach 2200 cisnienie wzrasta do 1bara i kopci z odmy na biało. po rozmowie ze "znachorami" wywnioskowali że panewki korbowodowe, zdjołem miske olejową panewki korbowodwe sa jak nowe (po odczytaniu numerów wynika ze nominale), z kolei po rozbiórce panewek głównych na dwóch sa rysy reszta jak nowe wał ok .. co moze być przyczyną pompa olejowa? 

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Wszystko może być zawór ciśnienia przy pompie zatkany smok dziurawa rurka od smoka czy gdzie indziej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ale zaraz zaraz, ty tylko rozebrałeś je i nie sprawdzałeś jaki luz jest między wałem korobwym a panewkami, to że nie są porysowane nie oznacza że nie mogą być zużyte, sprawdza się to specjalnymi wałeczkami. Po pierwsze czy zastosowałeś olej o odpowiednich parametrach? Z wydechu nie wykazuje żadnych kolorków? Tylko z odmy biało?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiu777    0
(edytowany)

wał był sprawdzany w zakładzie specjalizujacym sie także jak najbardziej jest ok, takze odpada, pompa olejowa kupiona nowa. pozostaje wałek rozrządu (jutro będzie wyciagany ) , olej był wlewany TURDUS i wymieniany co sezon takze co 250mth

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ni zrozumiałeś... Chodzi o luz między wałem a panewkami. Jak jest zimny olej to wiadomo że ma spore opory i ciśnienie będzie, ale w momencie gdy jest ciepły to przez szczelinki wylatuje bez problemu.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Kolego, a sprawdzałeś ciśnienie w komorach spalania? Jeśli chodzi o ten luz między panewkami, a wałem korbowym to mało prawdopodobne po opisie który kolega przedstawił. Sprawdź ciśnienie i napisz jeszcze czy nic nie puka nie stuka. Jak coś możesz na prv trochę tych silników miałem na warsztacie po przekroczeniu min. 12tys mth


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0
(edytowany)

w silniku nic nie stukało , niestety nie mierzyłem cisnienia sprezania, teraz jak rozebranu juz nie ma jak.właśnie jeżeli chodzi o jego części silnikowe tzn, panewki korbowodowe, tłoki cylindry jest jak nowy nie ma widocznych śladów zużycia wałek rozrządu jest jak by przegrzany krzywki sa lekko wytarte podejrzewam ze to jest główna przyczyna

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

A stan pierścieni jaki? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu777    0
(edytowany)

pierścienie na każdym z tłoków sa ok na cylindrach brak progów takze góra silnika była dobra jutro jeszcze dokladniej sie zweryfikuje. zastanawia mnie ten biały dym z odmy

Edytowano przez krzysiu777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

sprawdz czy masz oring  który łaczy  pompe olejowa z magistralą  jak będzie nieszczelność to olej bokiem idze wlasnie w tym mijscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

jeśli można podłączyć się do tematu mam problem z silnikiem jak w temacie F4L912.

Od jakiegoś czasu zauważyłem że pluje czarną sadzą a dzisiaj przy upałach zaczął sam gasnąć.

Po zgaśnięciu są duże problemy z odpaleniem trzeba poczekać aż trochę ostygnie i w tedy dopiero odpala.

Czy ktoś jest w tanie podpowiedzieć mi gdzie szukać rozwiązania problemu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

napisz cos więcej w jakim stanie  technicznym jest silnik,, ale jak by był zjechany to gorzej by odpalał na zimno niż na ciepło , jak pluje sadza to jak by powietrza nie miał sprawdz filtr powietrze i cały dolot czy cos się nie zawiesiło , opisz cos więcej bo cieszko  okreslic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez axel84
      Witam mam problem z podnośnikiem w Hurlimann H 5110. A mianowicie przy pracy z pługiem przy podnoszeniu zacina się lub samoczynnie podnosi do góry. Rozdzielacz był robiony chromowany pompa po regeneracji tłoczysko zrobione siłowniki wspomagające zrobione filtr hydrauliki wymieniony olej wymieniony jak w specyfikacji . Traktor jest z turem tur chodzi dobrze szybko podnosi tak samo kiper. Proszę o pomoc  bo nie wiem co tu jeszcze zrobić by ten podnośnik chodził jak należy . 
    • Przez MrRadny69
      Witam, mam problem, a mianowicie cieknie olej z uszczelniacza na wale korbowym w Agrotronie 6.20. Prosba o podpowiedz czy do wymiany uszczelniacza trzeba odjezdzac przodem ciagnika czy moze kolo pasowe da sie zdemontowac bez wiekszych problemow nie robiac tego.
    • Przez longi
      Witam.niedawno kupiłem deutz fahra 6.61.mam problem ze sprzęgłem tzn.ciężko chodzi pedał sprzęgła,poza tym niekiedy gdy ciągnik jedzie i wciśnie sie pedał sprzęgła to strasznie coś "wyje"a ciągnik pomału dalej jedzie.czy ktoś wie co tam może byc zepsute?za wszelkie odpowiedzi i pomoc zgóry dziękuje!
      jeszcze mam jedno pytanie.od czego jest taki plastikowy zbiornik z tyłu traktora pod kabiną?czy ten ciągnik posiada osobny układ hydrauliczny?(chodzi mi dokładnie o to czy do hydrauliki jest pobierany olej ze skrzyni biegów czy może z tego zbiornika pod kabiną)
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.