matek666

Jaki kredyt i na jakich warunkach

Polecane posty

matek666    0

Witam. Znalazłem ciekawą oferte kupna całego gospodarstwa (grunty rolne, obora wraz z inwentarzem, stodoła i dom). Potrzebuje na to 700000tys. Jestem ciekaw waszych opini w jakim banku, na jaki kredyt i na jakich warunkach mam wziąść na moją inwestycje. W agencji jak się dowaidywałem odnośnie dofinasowania jakiegoś to powiedzieli że narazie nie ma nic takiego. I dlatego szukam banku który by udzielił mi na to kredytu bądz pożyczki na niski i dogodny procent. Jeszcze nie dowiadywałem się w bankach w mojej okolicy(BS i pkobp) gdyż czekam na oferte z credit agricole. Chciałbym usłyszeć wasze opinie. Jestem młodym rolnikiem i jeszcze nie bawiłem się w kredyty gdyż niedawno dostałem w spadku ojcowizne(40ha + budynki gospodarcze nastawione na produkcje mleczną). Z góry dziękuje za jasne opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawcio096    1

Witam :) Kolego też własnie jestem ciekawy tego co napisałeś :) Bo mam tez taki pomysł :) Ale jak sie orientuje to w takich pozyczkach trzeba miec wkład własny to na pewno ? Napisz jak sie dowiesz w banku czy to jest mozliwe takie cos ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matek666    0

pawcio096. Dostałem oferte z credit agricole wiec pisze. na to co planuje kupić z kwotą 700000 zl bez kłopotu mogą udzielić kredytu. zaoferowali kredyt na 10lat lub 15 z oprocentowaniem 5%. nie potrzeba robić żadnego biznesplanu jedynie spłacać raty w terminie. a odnośnie wkładu własnego to nic nie chcą bo oni jakoś robią że wkład własny to grunty jakie posiadasz przed podpisaniem kredytu. no i oczywiście to jest kredyt pod hipoteke a wiec nie spłacanie kredytu wiąze sie z tym że stajemy się bankrutami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matek666    0