Skocz do zawartości

galeria
krow
Zdjęcie

Hodowla dużego stada, czy opłacalna ?

36 odpowiedzi na ten temat

#1 Share barszczu999

barszczu999

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 27 styczeń 2015 - 23:21

Witam. Ostatnimi czasy coraz bardziej interesuje mnie własna hodowla zwierząt m.in krów mlecznych. W okolicy jest paru hodowców krów, mają stada ok. 30-50 krów i z tego co widzę dobrze im się wiedzie, nawet mój sąsiad posiadający 25ha i 5 krów, również całkiem dobrze żyje, ja niestety w tym temacie jestem całkowicie zielony. Z tego co czytałem to hodowla krów jest najbardziej opłacalna dlatego właśnie nią się interesuję, lecz nigdzie nie wyczytałem ile zostaje średnio z jednej krowy przy dosyć znacznej ilości ( w planach miałbym zamiar zacząć od ok. 200 sztuk ). Moje pytanie, jak to się mniej więcej kalkuluje i czy to obecnie jest opłacalne ? 

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Hodowla dużego stada, czy opłacalna ? Dzisiaj, 07:05
  •  

#2 Share maciejo360

maciejo360

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 337 postów

Napisany 27 styczeń 2015 - 23:29

Hodowla dużego stada, czy opłacalna ? :D :D :D :D masz wogóle ziemię? Sąsiad dobrze wychodzi z 25ha i 5 krów?Zacząć od 200 sztuk? Bez urazy, ale nie masz pojęcia co piszesz

#3 Share barszczu999

barszczu999

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 27 styczeń 2015 - 23:41

Czemu nie mam niby pojęcia ? Po prostu chcę wkręcić się w nową branżę, czy to komuś w czymś przeszkadza ? 

#4 Share HANK

HANK

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 27 styczeń 2015 - 23:53

napisz ile masz ha i czy całe stado chciałbyś kupić od razu, pewnie do nowej obory?

#5 Share GRGOJ

GRGOJ

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 318 postów

Napisany 28 styczeń 2015 - 01:52

kiedys slyszalem od jednego Hindusa, ze chce kupic duuuzo ziemi, tak z 10ha i miec na niej z 200 krow, na wiosne zboze, a na jesien kukurydze albo soje :D