damianzb9613

Renault 103-14 problem z podnośnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam , mam problem z podnośnikiem nie chce się zatrzymać tylko cały czas poodnosi nie reaguje na dźwignie . W ogóle nie chce się opuścić dopiero jak odkręcę przewód od siłowników wspomagających dopiero podnośnik opadnie na dół .   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    8

W tych renówkach rozdzielacz podnośnika jest chyba gdzieś pod kabiną tylko trzeba któreś koło zdjąć czy jakoś tak. Jak ta renówka sie koledze sprawuje jaki pług uciągnie 1,6 m? Uciągnie agregat 5,2 m? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie pracowałem nią w polu bo kupiłem ją i nie mogę jej odpalić bo ten podnośnik cały czas idzie do góry i się nie zatrzymuje . Taki opór stawia pompa że nawet nie ma siły akumulator z rozruchem nie dają rady . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Kolego radziłbym uciekać z renówką,bo jeżeli nawet nie wyjechałeś jeszcze w pole i już masz z nią duże problemy to pomyśl se co będzie podczas orki itp. Nie zapominaj,że części do tego są okrutnie drogie,no chyba,że zamienniki.Jeśli chodzi o podnośnik to raczej wina tkwi w rodzielaczu.

Edytowano przez Zoch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podnośnik jest mechaniczny . Ten ciągnik był parę lat we Francji nie odpalany i jak chciałem go odpalić to podnośnik poszedł do góry . Całe szczęście że w porę zauważyłem to mi całej czapy nie połamało .Miałem jedna renówkę 75 KM i byłem bardzo z niej zadowolony .     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Wcale się nie zrarzaj tylko trzeba rozbierać. Najpierw wyciągnąć rozdzielacz bo może zaciął się tłoczek a jak nie to podnośnik. Robota przy tym wcale nie taka straszna.Mi to zajeło ze dwie godziny i wszystko na wieżchu to znaczy cały podnośnik bo zmieniaem uszczelniacze na tłoku. Poczytaj troche na forum to będziesz wiedział więcej jak  się za to zabrać.Jest też troche zdjęc podnośnika może od innych modeli a wszystkie są podobne z serii 103,  106 , 110, 120 itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    8

Kumpel też renówke kupił ale coś 110.14 i też coś z podnośnikiem miał to rozebrał rozdzielacz i tam jakiś tłoczek sie zapiekł.  A dzisiaj byłem w Gnieźnie tam specjalizują się w regeneracji podnośników w ursusach i zetorach to za zachodnie podnośniki sie nie biorą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Walnięty rozdzielacz lub któraś dzwignia się wypięła.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj