farmer321

Renault czy Massey Ferguson

Polecane posty

gadget    1

Posiadam Renault w prostej wersji 133.14 z roku 1983 na liczniku 10.000 mth ale ostatnio wskazówka się zacięła więc wyjąłem licznik a tam ślady po szpilce hehe obejrzałem to dokładnie i wynika z tego że Reno miało przebieg ok 2045 mth ( patrząc po nakłuciach na cyfrach) to i tak było by rewelacyjnie..kto wie może ma tyle bo nie malowana a silnik rakieta ale wracając do wątku to naprawdę dobre ciągniki u mnie mankamentem jest skrzynia 30 tka (tak naprawdę jedzie 35) , ciągnik nie do zajechania, w ciągnikach z EHR trzeba pilnować wymiany oleju  dobrze jest też pod spodem skrzyni przyczepić magnes neodymowy który wszystkie opiłki będzie ściągał..Ogólnie wdzięczny ciągnik o prostej budowie i silniku nie do zajechania .Warto rozejrzeć się za miękką kabiną w wersji 54 z mechanicznym rewersem i ew. EHR.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Haha tak się składa ze ja jestem a raczej byłem właścicielem tego Renaulta z drugiego linku.Przypadkiem znalazłem tu na forum komentowanie mojego ciągnika.

Zadnych dziur w kabinie nie miał ten ciągnik nie wiem co tamten  jeden wymyśli komentatorł.

Gumy na pedałach hamulca nie miał te minimalne wytarcie farby to zerowa sugestia zuzycia ze  ciągnik ma duży przebieg,a dywanik to od nogi wytarty,bo przecie na kierownicy nogów się nie trzyma tylko na podłodze:-).

A co do licznika to zagranicą krótko przed sprzedazą miał załozony nowy licznik(stary widocznie się uszkodził i ktoś kupił nowy w polsce kosztuje 1000zł więc nikt tak sobie z nudów go nie kupił.

Oczywiście przebieg nie do ustalenia  prawdziwy to fakt.

Opony były w super stanie,silnik skrzynia bez zastrzeżeń.Jak na 25 letni ciągnik to cięzko znaleśc w tak dobrym stanie jak mój.

Sprzedałem go bo zamarzyłem sobie o lepszym modelu i kupiłem Renaulta Aresa 620X,a czy lepszy???hmm cięzko powiedzieć w 110-14 nie miało się ogólnie co psuć,a tu to nakichane cudów troche jest.

Zawsze lepszy podnośnik tradycyjny na cięgnie jak te ERH chyba ze ktos kupuje nową sztuke ciągnik to co innego.Używane ciągniki to kazdy jeden swoje juz ma wykręcone i ogólnie kazdy jeden ma przebieg 10-20 tyś,a nie 4-6 -8tyś jak mają odkręcone.Zagranicą ciągniki robią duzo ładne z wyglądu a wśrodku bywają zjechane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj