Zaloguj się, aby obserwować  
Mareczek78

części regenerowane - w jakie warto zainwestować a w jakie nie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mareczek78    2

Witam - chciałbym poznać wasze opinie na temat części regenerowanych. Mam prośbę, aby ktoś kto miał okazję takie części eksploatować wypowiedział się.

 

Na pierwszy ogień chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat wariatora po regeneracji, gdyż lata świetności mojego minęły. Nowy kosztuje ponad 600 stówek - regenerowany 300 i stary trza zdać. Jak się sprawują te po regeneracji?

Jako drugi orbitrol - ja nie mam z nim doświadczenia bo jak na razie działa, ale znajomy zakupił regenerowany za 400 stówy i nie jest zadowolony (przecieki).

 

Zapraszam do dyskusji

Edytowano przez Mareczek78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    2

i co - wszyscy kupujecie nowe podzespoły? Nikt nie miał przygód z wariatorem i dylematu czy nowy czy regenerowany?

A może sami naprawiacie i jest ok. Jeśli tak to podzielcie się wiedzą jak wariator naprawić i jakie to koszta... ...pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Odpukać bizonik 23 lata sporo innych podzespołów wymienionych a wariat ok, zasada co pisze w instrukcji praktycznie jedyny smarownik co trzeba co dziennie smarować a kto ma możliwość i chęc nawet dwa razy dziennie przy intensywnym koszeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    320

no raczej coraz trudniej o firmy regenerujące podzespoły stąd takie małe zainteresowanie wg mnie.

Sam mam stary rozdzielacz do C-330M, który ponoć jest zużyty i myślę czy go gdzieś nie dać do regeneracji.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach