-
Podobna zawartość
-
Przez grego
Witam, udało mi się dostać stary dystrybutor do paliwa Adaprim 1031 (jeszcze Czechosłowacki bez elektroniki) ale coś jest tam kombinowane z kablami widać, że był inaczej podłączony niż na schemacie, a i to zostało wyrwane. Przewody w tej puszce moge podłączyć według schematu ale co dalej jak go zasilić? Według schematu jedno wejście jest na siłę i idzie na silnik i są jakieś dwa wejście tak jakby na 230V nie wiem dlaczego tak jest, aktualnie jedno jest zaślepione i było to jakoś na krótko podłączone. Zastanawia mnie jak dystrybutor ma odłączyć/załączyć silnik skoro zasilanie jest bezpośrednio z zewnątrz? Może ma być jeszcze jakiś dodatkowy zewnętrzny przekaźnik? Ma ktoś coś podobnego lub wie o co w tym chodzi?
-
Przez Czeladnik
Czcę zamienić mechaniczny na elektroniczny ale nie wiem jak?
Są takie podłończenia
D- to masa
D+ to nie wiem?
DF też nie wiem?
W starym mam
15
67
I masa na obudowie.
-
Przez luki2104
Witam planuje zakupy ma być to główny Ciągnik w gospodarstwie pracę jakie ma wykonywac to :
Praca z ladowaczem (ładowanie obornika, ubijanie kukurydzy i sianokiszonki)
Uprawa ziemi (głównie orka )
Zależy mi żeby był to ciężki traktor, powierzchnia gospodarstwa to 35ha posiadam już 4 inne ciagniki
-
Przez DawidWsik
Witam posiadam adaptację do ciągnika Renault Ares 546RZ. Mogę sprzedać sam rozdzielacz z dżojstik w niższej cenie. Wszystko sprawne zdemontowane z ciągnika.
https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-do-mailleux-mx-120-CID757-IDmeJSI.html
-
Przez dzikidaniel
Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
-