Skocz do zawartości

Polecane posty

grego    218

Witam, udało mi się dostać stary dystrybutor do paliwa Adaprim 1031 (jeszcze Czechosłowacki bez elektroniki) ale coś jest tam kombinowane z kablami widać, że był inaczej podłączony niż na schemacie, a i to zostało wyrwane. Przewody w tej puszce moge podłączyć według schematu ale co dalej jak go zasilić? Według schematu jedno wejście jest na siłę i idzie na silnik i są jakieś dwa wejście tak jakby na 230V nie wiem dlaczego tak jest, aktualnie jedno jest zaślepione i było to jakoś na krótko podłączone. Zastanawia mnie jak dystrybutor ma odłączyć/załączyć silnik skoro zasilanie jest bezpośrednio z zewnątrz? Może ma być jeszcze jakiś dodatkowy zewnętrzny przekaźnik? Ma ktoś coś podobnego lub wie o co w tym chodzi?

 

 

5be8543f3a486eb2m.jpg

bff8181b7cf3d925m.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    0
Napisano (edytowany)

Witam panowie, czy udało się wam podłączyć te dystrybutory jak Pan Bóg przekazał?

Edytowano przez szmyra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rayanpl87    0

Witam, jeśli nadal potrzebujecie pomocy z podlaczeniem tego dystrybutora to mogę wam pomóc. Klient miał taki sam, i go rozpracowalem . W zalaczniku wyslalem schemat podłączenia dystrybutora, zalecam jezcze włączenie w obwód 3-fazowy (przed stycznik) wyzwalacza przeciazeniowego (termicznego).

post-217891-0-38814700-1500808243_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×