Zaloguj się, aby obserwować  
Desper

Problemy ze sprzęgłem Renault 145-54

Polecane posty

Desper    0

Witam wszystkich

Mam problem ze sprzęgłem ciezko jest wrzucic bieg w tej reni jest tam skrzynia z półbiegami i rewersem ale przełaczanym ze sprzegłem. Całe sprzegło sterowane jest elektryczne był dzis jeden mechanik i stwierdził ze to tarcza sie zużyła ale po dłuzszym namysle stwierdził ze to moze elektrozawór nie puszcza oleju. Jutro ma przyjechać i zobaczyc ale cos marnie widze jego umiejetności w zwiazku z tym poszukuje mechanika z doświadczeniem ktory zbada cały układ i jasno postawi diagnoze najlepiej z powiatu oleckiego i suwalskiego. sprawa jest pilna bo Renówka jest na sprzedanie jak by ktos chętny kontakt na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

tez mam sprzegło elektrohydro w swojej reni. rozpolawialem ja w zwiazku z remontem silnika, i ku mojemu zdziwieniu nie było tarczy sprzegła od jazdy :D tylko tarcz od wom . bo sa mokre tarczki wewnatrz. wiec pomysl lepiej o innym majstrze


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro15    0

Kolego jeśli masz problem z ta renowka to zadzwoń do mojego brata ponieważ kupił 133.54 i miał tez taki problem ale udało mu się usunąć usterke. Był rozpolawiany i okazało się ze tarcz jest nowa. Nr tel 661737597 jeśli będzie pomocny dzwon ale moje zdanie jest takie ze sprzęgła jest dobre a problem tkwi w elektrozaworach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desper    0

Dzieki za rady

Renówka już rozjechana przyczyną jest nieszczelność bo sprawdzalismy sprezarka i gdzies syczy jutro bedzie odkręcona skrzynia pośrednia to dam znac co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj