Mucha

Jaki model wybrac??

Polecane posty

Mucha    5

Witam, mam pytanie d użytkowników i ludzi znających ciągniki Renault. Chodzi mi o ciągnik o mocy około 80 km. głownie miałby współpracować z rębakiem napędzanym z WOM. Mam Mtz-ta ale wałek na taśmie nie daje rady-"ślizga się" i co najgorsze hydraulika... ale mniejsza z tym. Głównie chodzi mi który model by był dla mnie najbardziej odpowiedni. Nie znam za bardzo renówek a z wielu pinii o nich mam pozytywne zdanie. Najbardziej mnie ciekawi jak jest u nich z hydrauliką ponieważ przy rębaku musi na pełnych obrotach pracować przez 2-3 godziny bez przerwy. I czy olej się nie zagotuje i czy wydajność pompy da radę tyle pracować przy rębaku. zastanawiałem się nad modelami 90-34, 80-34 103-54. Ale czy $t to dobry wybór?? Czy nie lepiej wybrać jednak tej 6 wolnossącej?? I jak z ekonomią pracy takiego ciągnika?? Zaznaczam że ma by ten ciągnik dość "idiotoodporny" wiadomo jak to dać sprzęt ludziom do lasu. Czy to 4T uciągnie taki rębak bez zbytniego oporu?? I miałby współpracować też z rototilerem 3m Niemeyera. zastanawiałem się też na Casem serii XL a najbardziej 956XL i 854XL. Który ma bardziej wydajną hydraulikę i który jest mniej paliwożerny. Sporo troszkę pisania ale po prostu chcę wiedzie na czym stoję. Z góry dziękuję za pomoc. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Warto przeanalizować konedate tam są podawane wydatki hydrauliki, jeżeli chodzi o ciągniki idioto odporne to zasada taka że im starszy tym lepszy tzn;bez elektroniki i zbędnej hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

tak sprawdzałem dane ciągników na tej stronie ale chodzi mi o praktykę bo tego żadna tabela nie odzwierciedli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

witaj kolego kupuj tylko 6 bez turbiny mam kolegę co ma 2 renie pracujące w lesie przy rębaku obie białe z francji czyli z drogówki twierdzi że 4T więcej spali niż 110.14 a się tak nie męczy wiem kto ma takiego na sprzedaż w dobrym stanie białego bo chce kupić większego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubuus    0

kolego zapewniam cie ze renia103-54 bedzie miala lzej na womie niz ta 6cylindrowa a zuzycie paliwa bedzie miala malo wieksze wiem bo sam mam takie. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj