kondziu123

Renault 155.54 problem ze skrzynią biegów

Polecane posty

romek2211    0

Witam,jeżeli ktoś potrzebuje części lub pomocy w naprawie ciągników Renault,Deutz,Case,John Deere,Massey Ferguson zapraszam najlepiej kontakt telefoniczny z powodu braku czasu..Prowadzimy sklep z częściami nowymi i używanymi oraz serwis tych marek.Pozdrawiam i zapraszam. tel:518 859 975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACOKKK    0

wiatm

panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami

szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest

zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18

ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie

to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna)

różne  ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru

 skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba

zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka

 tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało,

pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze

jacek 512 457 831


wiatm

panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami

szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest

zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18

ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie

to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna)

różne  ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru

 skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba

zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka

 tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało,

pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze

jacek 512 457 831

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomitko    2

witam, pisze w sprawie ciagnika renault ceres. Podczas jazdy do przodu ( zolw, zajac) slysze tak jakby pykanie pod kabina, na wstecznym nie slychac juz tego. Spotkaliscie sie z takim przypadkiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

witam czy ktoś  wyjmował i rozbierał blok elektrozaworów na skrzyni biegów renault 120-54 problem polega na tym że nie chce odejść  ten aluminiowy blok od tej pokrywy pod nim .Odkręciłem śruby ,rurki  górna pokrywka zeszła a blok nie drgnie ,nie wiem czy  to jest przyklejone czy na kołkach .Wie ktoś jak to rozebrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tuta158    0

witam jestem tu nowy i mam podobny problem z renault 133.54 otóż mam w nim skrzynie z półbiegami i elektrohydr rewersem problem polega na tym że jak mam zimny olej to nie chce przeżucać półbiegów a rewers działa bez zarzutów lecz kiedy olej się nagrzeje to działają półbiegi a rewers na wstecznym działa z opóźnieniem to znaczy puszczam sprzęgło a ciągnik ruszy po chwili a do przodu rusza normalnie dodam że filtry zostały wymienione na nowe i w niczym to nie pomogło wie ktoś co w tej sytuacji zrobić co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

Witam kolego i zrobiles ta awarie co bylo za przyczyna ze ruszal po chwili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Forg    3

Witam mam problem z rewersem elektrohydraulicznym albo sprzęgłem . Na postoju jak chcę włączyć bieg to próbuję ruszać jakby go sprzęgło nie rozłączało

Dopiero jak przełożę rewers na neutral bieg włożę bez problemu. Podczas jazdy biegi trzeba wyrywać i wbijać, połówki przełącza ładnie  z rewersa też dobrze rusza.

Kalibracja skrzyni wystarczy czy jest problem w tarczkach lub pompie za niskie ciśnienie. Olej i filtry zmienione i bez poprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo12345    0

Witam panowie mam problem z pól biegiem drugim nie chce działać pierwszy i trzeci działa do tyłu i do przodu rusza wszystko działa ogólnie ale drugi pół bieg za cholere pomóżcie co to może być gdzie szukać problemu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj