JACOKKK

Members
  • Ilość treści

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O JACOKKK

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

450 wyświetleń profilu
  1. Witam kolego mam podobny problem po włączeniu hedera świecą się wszystkie kontrolki a hedera się nie załącz nie chce również działać wysyp rura się otwiera ale nie idzie olej na napinacz od ślimaka dodam że wszystko działało bez zarzutów może masz jakieś doświadczenia z tymi elektrozaworami model 108 śl maxi z góry dziękuję za odpowiedź mój numer 512457831
  2. wiatm panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18 ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna) różne ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało, pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze jacek 512 457 831 wiatm panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18 ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna) różne ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało, pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze jacek 512 457 831
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj