wiatm
panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami
szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest
zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18
ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie
to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna)
różne ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru
skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba
zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka
tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało,
pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze
jacek 512 457 831
wiatm
panowie użytkownicy skrzyni biegów z elektrohydr rwersem i półbiegami
szarpie i będzie szarpała ponieważ zaworek odpowiadający za utrzymanie stałego cićnienia w układzie zmiany i ruszania z miejsca jest
zużyty to podstawa nie wież e ze jesli ciśnienie w układziejest na poziomie 13 bar ciągnik rusz szarpiąc nominalnie powinno być na poziomie 18
ale u mnie przy 3 bary ruszał gruby przewód który wchodzi do bloku po odkręceniu znajdzieciu zawór regulacji i utrzymania przepływu w układzie
to jest jego wina koszt około 1600 PLN warunek olej i filtry nowe odpowiednia specyfikacja pompa oleju być może uszkodzona na jednej sekcji (trzy sekcyjna)
różne ciśnienia na poszczególnych sekcjach i jeszcze dochodzi prblem z jazdą podczas ostrego manewru
skrętu ba wydawało by sie może się maszyna zatrzywywać to nie pompa i nie w/w zaworek tylko redukror ciśnienia z prawej strony silnika taka śruba
zaślepiona obok obudowy filtra a w niej tłoczek sprężynka i chyba srut z tego co pamiętam, trzeba to przeslifować to nie jest zwykła zabawka
tylko bardzo skomplikowana skrzynia biegów jak na tamte czasy jest bardzo mało fachowców a jeśli ktoś mówi ze sie zna to niech nie zaczyna naprawy od d*py strony i nie każe kupować pompy hydraulicznej, bo dbając o olej i filtry pompa jest nie zniszczalne u mnie olej po przepracowanie 500 godz jest czyściutki jab by sie go dopiern nalało,
pozdrawiam i powodzenie w naprawach życze
jacek 512 457 831