Gość Profil usunięty

NH TD5030 brak mocy

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak sprawuje sie u was ten konkretny model u mnie wydaje się ze nie ma mocy, po podpięciu pustych przyczep dusi sie i dopiero po osiągnięciu 15 00 obrotów rwie jak rakieta na wolnych obrotach muł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    598

Bo może Ci się tak tylko wydawać, ponieważ z tego co wiem to im turbo włancza się od 1500 obr/min


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Tak już jest, taka charakterystyka silnika :/

p.s , a z tym rwaniem to nie przesadzaj :P he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

właśnie charakterystyka jest inna w broszurach i w internecie opisane jest ze moment na wolnych obrotach ba bardzo wysoki i zeby ruszyć nie można było normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

Taki urok nowych ciągników, NH i CASE mają tutaj rzeczywiście dość istotny problem, ja swoim Case z pługiem muszę z rozpedu w pole wjeżdżać bo inaczej nie moge ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wystarczy podkręcić na pompie i ciągnik odżywa i mniej pali od razu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygan45    0

Ja mam właśnie NH TD5030 i jak z rozpędu nie wjadę to nie ruszę

BlomiSS jaką śrubkę ruszyłeś że ciągnik odżył? Podpowiedz bo nie zdzierżę tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    204

Sory że nie na temat, ale rozbroiło mnie to, że z pługiem to z rozpedu trzeba, albo z 1500 obrotów ruszac :lol: Aż tak, źle z tym CNH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartosz49    41

co wy macie z tym wieżdżaniem z rozpędu?? ;[ ja mam pług Unia Ibis 2+1 obracany (a pługi Unii charakteryzują się tym, że są ciężkie) i najpierw opuszczę pług, dodam obrotów i powoli puszczam sprzęgło. Tylko, że do tego trzeba mieć wyczucie, którego jak widać wam brakuje -_- I wcale na brak mocy nie narzekam B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Mi też mówili w serwisie że jakąś śrubę na pompie się przekręca i ciągnik całkiem inaczej chodzi. Nie wiem o jaką chodzi, bo mówił żebym serwisanta się spytał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

trzeba zrobić tuning polecam zwiększa się moc ale i moment obrotowy duuuuuuuuużo większy

 

Ja mam właśnie NH TD5030 i jak z rozpędu nie wjadę to nie ruszę

BlomiSS jaką śrubkę ruszyłeś że ciągnik odżył? Podpowiedz bo nie zdzierżę tego ciągnika.

podkręć o 1,5 obratu wkręć na pompie jak ręką odjoł, JUŻ TRWAŁY ROZMOWY BO MIAŁEM ZWROCIĆ CIĄGNIK ALE SERWIS DAŁPORADE GRATYS, NIE MIAŁEM SIŁY NA SĄDY WIĘC PODKRĘCIŁEM, TERAZ NIEZAMIENIŁ BYM CIĄGNIKA NA ŻADEN INNY

 

 

to pompa od golfa ale bardzo podobna do tej w new holandzie

należy zdiąć kołpak ze śruby zaznaczonej na żółto, za siłę bo bardzo ciężko idzie

a potem zmniejszyć obroty biegu jałowego zaznaczone na czerwono tak jak było w oryginale na 600

oraz maksymalne z drugiej strony pompy

post-44837-0-37776800-1361014185_thumb.jpg

Edytowano przez BlomiSS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15255

A tak spytam z ciekawości na jakim przedziale obrotów on pracuje w pługu lub innym sprzęcie w polu pod obciążeniem by miał najlepszy moment obrotowy i był ekonomiczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygan45    0

Witam kolegę BlomiSS, poniżej fota pompy paliwowej Boscha, który należy zdjąć kołpak?post-56419-0-32047700-1366736504_thumb.jpg

Edytowano przez cygan45

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

zaznaczone czerwoną strzałką, bardzo ciężko ten kaptur się zdejmuje - przynajmniej ja miałem z tym problem

 

na drugim obrazku pompa po zdjęciu zabezpieczenia. luzujemy kluczem 13 i troche wkręcamy śrubę.post-41077-0-55302400-1366746244_thumb.jpgpost-41077-0-30528200-1366746313.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dokładnie na sile ja zdejowale kluczem chyba 17 i przez dźwignie ale się namęczyłem, po 3 miesiącach od zakupu, bo nie szło jeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20
Napisano (edytowany)

Sory że nie na temat, ale rozbroiło mnie to, że z pługiem to z rozpedu trzeba, albo z 1500 obrotów ruszac :lol: Aż tak, źle z tym CNH?

 

Niestety kubota u sąsiada ma podobnie, jak np. z beczkowozem delikatnie się przykopie to z jedynki nie ruszy, musi reduktorem zmienić na wolniejsze biegi żeby ruszyć z błotka.

 

 

co wy macie z tym wieżdżaniem z rozpędu?? ;[ ja mam pług Unia Ibis 2+1 obracany (a pługi Unii charakteryzują się tym, że są ciężkie) i najpierw opuszczę pług, dodam obrotów i powoli puszczam sprzęgło. Tylko, że do tego trzeba mieć wyczucie, którego jak widać wam brakuje -_- I wcale na brak mocy nie narzekam B)

 

Ja mam Farmtraka i pług unii zagonowy 4 skibowy i nie muszę dodawać gazu czy też z rozpędem w pole wjeżdżać, po prostu opuszczam pług i powoli dodaję gazu gdy pług wchodzi w ziemię.Niestety takie są uroki nowych silników, 2 tygodnie temu jeden rolnik z wioski kupił nowego jd 120KM to serwis mu coś zmieniał w ustawieniach bo do 1400 obrotów to robić się nie dało, taki mułowaty był.

Edytowano przez st220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Teraz z każdym tak jest T5060 ma tak samo. Po prostu musi się turbo włączyć i tyle. Uroki przepisów unijnych o emisji spalin. W perkinsach też jest powyżej 80HP. Zobaczymy od sierpnia jak do nas przywiozą TD5.85. Czy podkręcenie tej śróbki wpływa na żywotność podzespołów (silnika pompy itp?) (jak głupie pytanie to sorry ale ja po żadnej technicznej szkole nie jestem:) a bym powiedział w domu co i jak z tymi śróbkami jak pojadę)

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

wiadomo ze nie ma to jak silnik nieskrepowany normami emisji spalin

w td5040 lub 5050 też ma ktos taki problem czy dotyczy to tylko tych słabszych modeli z mniejszym silnikiem?


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Weź pod uwagę że TD5040 i TD5050 to inny silnik. To ten sam co u mnie w T5060 tj. NEF 4,4 l 4 cylindry (lub jak kto woli IVECO)

On też tak ma pod obciązeniem np z pełną belarką lipa jak zejdziesz na niskie obroty pod górkę bo słabnie (oczywiście przy prasowaniu na biegach szosowych tj zakres 3 bieg 1

 

Ale mi się nim przyjemnie jeździ tyle na ile nim jeżdżę (studiuję w innym mieście)

A tu to zobaczymy to jednak silnik 3.4l 4 cylindry F5C (więc taki na jakim jeżdżą T.4 i T4000 deluxe np). Strach pomyśleć jak jest w tym nowym TD5.75 jak tam 3 cylindry i 2,7 silnik bodajże S8000

 

Kurde własnie wszedłem w ofertę NH T5.115 ma silnik 3,4 ten sam F5C... Paranoja

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

no wiem ze ma inny silnik przecież wyraznie zaznaczylem to w moim poscie.... i nie 4,4 tylko jak juz zaokrąglamy to 4,5L

w t5060 skrzynia z dodatkowym polbiegiem to to tez moze jakis wplyw ma. zresztą zalezy kogo zapytać, kazdy mowi inaczej a sam narazie nie wiem bo w robote jeszcze nie poszedł


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj