Zaloguj się, aby obserwować  
krzysztofcvb

mf 590 pytania

Polecane posty

Pytania dotyczą mf 590

1 Jak wyjąć pompę wtryskową ??

2 Czy ktoś zainstalował grzałkę ??

3 Brak siły czy może być wina uszczelki pod głowicą??

4 Ile oleju się mieści w skrzyni ??

5 Na nie zapalonym traktorze kierownica kreci się o około 90 stopni (swobodnie ) czy tak powinno być, porównuje to z samochodem. W samochodzie od razu jest ciężko jest kręcići.

Z góry thx za odp


MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

ile masz w nim biegów?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

liczba biegów to 8+2.

Lubi czasem się zapowietrzyć popracuje godzinę z agregatem i potem gaśnie, chwile go pociągnę 2 traktorem zapala i chodzi dalej z godzinę..


MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Kolego pompe masz rotacyjna jak parwie w kazdym silniku Perkinsa i jest ona mocowana na 3 sruby. Odkrecasz przewody od wtryskow i pomki zasilajacej, nasepnie 3 sruby badz nakretki mocujace(pamietaj o zachowaniu czystosci). Po co Ci grzlaka kolego? wystarczy sprawna swiece plomieniowa i nie ma problemu z zapaleniem w 20 stopniowe mrozy. Walnieta UPG moze byc przyczyna slabniecia. Oleju do szkrzyni wchodzi okolo 35-40 litrów. Jesli kolego masz wspomaganie kierownicy typu orbitrol(a zapewne tak) to z tym kreceniem jest wsio ok. W samochodzie masz inne uklady.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Za pewne już sobie poradziłeś. Jedyne co to mogę Ci podpowiedzieć że nie zgodzę się z kolegą powyżej że grzałka jest niepotrzebna. Moj też odpalał w 20 st. mrozy ogólnie po zrobieniu głowicy i wtrysków pali na dotyk ale. Po pierwsze grzałkę montuje się bardzo prosto - spuszczasz płyn z bloku, odkręcasz rurkę ( odmę) do odpowietrzania pokrywy zaworów, wybijasz środkowy korek ( obok pompy na środku bloku) i wciskas grzałkę. Dodatkowo trzeba podgiąć tą rurkę ale to nie problem. Dużym plusem jest podgrzanie płynu przy bardzo dużych mrozach, jeśli musisz używać ciągnika w duże mrozy to polecam. Od razu innaczej silnik pracuje, znacznie ciszej i równiej oraz na pewno jest mu lzej. Ja z grzałkę dałem 100 zł. Taka sama jest do małego ferdka tylko tam już jest ciaśniej i trzeba troszkę pogłówkować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj