Skocz do zawartości

Zespół Szkół Technicznych nr. 8 im. Michała Drzymały w Poznaniu (kier. mechanizacja rolnictwa)

169 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:44

Zespół Szkół Technicznych nr. 8 im. Michała Drzymały w Poznaniu (kier. mechanizacja rolnictwa) Witam! Czy są na AF uczniowie tej szkoły, a nawet tego kierunku? Wybieram się tam w przyszłym roku i chciałbym posłuchać czegoś o niej. Wymagania, klimacik, czy ogólnie trudno się dostać ?

Dziękuje z góry!

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Zespół Szkół Technicznych nr. 8 im. Michała Drzymały w Poznaniu (kier. mechanizacja rolnictwa) Dzisiaj, 01:25
  •  

#2 Share mlodyrolnik93

mlodyrolnik93

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 24 styczeń 2012 - 21:48

Zespół Szkół Technicznych nr. 8 im. Michała Drzymały w Poznaniu (kier. mechanizacja rolnictwa) Witam kolege! Jestem w 3 klasie tegoż technikum właśnie na mechanizacji. Czy trudno się dostać - biorą wszystkich bo potrzebują :) Ze mną do pierwszej klasy chodził koleś co z egzaminów gimnazjalnych miał 44 pkt i już go nie ma ale sam fakt. Klimat przynajmiej u mnie w klasie jest fajny, poznałem spoko ludzi z którymi można pogadać i o rolnictwie jak i o innych tematach. Niestety jest też w szkole liceum do którego chodzą "piłkarzyki" długo nie będę się o nich rozwodził poprostu debile i tyle przyjdziesz to sam zobaczysz. Wychowawczyni w internacie mówi o nich jednokomórkowce :lol: Co do wymagań jak chcesz po tej szkole mieć coś oprócz papieru to trochę się pouczysz ale z umiarem. Na przedmiotach zawodowych bardziej uczą abyś zdał ten przestarzały egzamin zawodowy opierający się nadal na c 330 i c 360 a nie żebyś to w życiu wykorzystał... Praktyki zawodowe w szkolnych warsztatach - jedne wielkie jajca B) ogólnie częściej robi się to co jest w szkole potrzebne niż to co jest przewidziane w programie. Przynajmiej jest tak teraz poniważ interna