andrejus

Ile tak naprawdę ma koni 155.54

Polecane posty

andrejus    158

hmmmm. Ciekawe czy w tych pieniążkach sprowadził by coś dobrego.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

My za naszego V&N dalismy - co tu bede cyganił - 19. U mnie w galerii go zobaczysz, jednakze wygląd był sporo gorszy - co prawda farba oryginalna, no ale juz obtrzaskana troche. U nas mial renowacje. Elementy robocze w dobrym stanie - 4 plozy zeszloroczne, 4 tegoroczne. Lemiesze z dlutami rowniez dobre, podejrzewam ze byly tegoroczne. Odkladnice w stanie hmm zadowalającym, a do tego w cenie dostalem chyba 5 sztuk luzem do garazu w stanie podobnym.

Plug jest od sasiada przez miedze, ktory sprowadza je z zachodu. Znajdziesz go na otomoto na mojej miejscowosci. Ma teraz kilka plugow, siewniki, nawet swojego mniejszego jaśka wystawil.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

tzn zadowole sie byle marką, byle był nie przegięty i miał przedpłużki, w swoi przerobilem na lemiesze kv i szedł jak burza, heh zimą bedzie czas na poszukiwania pługa


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Zimą to się dobrze ciągnik kupuje, bo jak zimny rechnie na kopa to już połowa sukcesu ;)

Co do byle pługa to był bym ostrożny, bo jeżdzenie i szukanie elementów roboczych może nie być zbyt miłe. Co prawda taki unirol z borku ma szeroki asortyment, ale na pewno nie wszystko.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

My za naszego V&N dalismy - co tu bede cyganił - 19. U mnie w galerii go zobaczysz, jednakze wygląd był sporo gorszy - co prawda farba oryginalna, no ale juz obtrzaskana troche. U nas mial renowacje. Elementy robocze w dobrym stanie - 4 plozy zeszloroczne, 4 tegoroczne. Lemiesze z dlutami rowniez dobre, podejrzewam ze byly tegoroczne. Odkladnice w stanie hmm zadowalającym, a do tego w cenie dostalem chyba 5 sztuk luzem do garazu w stanie podobnym.

Plug jest od sasiada przez miedze, ktory sprowadza je z zachodu. Znajdziesz go na otomoto na mojej miejscowosci. Ma teraz kilka plugow, siewniki, nawet swojego mniejszego jaśka wystawil.

Chyba nie piszesz O kościelskim?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Koscielski? A jest taki wogole w Dobrzycy powiat pleszewski?


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

Witam... tak się składa że pracowałem na 155.54 bez EHR a z elektrohydraulicznym rewersem i dwoma półbiegami... współpracował z pługiem huard (Takim http://allegro.pl/plug-huard-i1779382735.html tylko 5 skib :D ) 5x43 i o dziwo na ziemiach 3 i 4 klasa raczej bez glin... dawał radę sobie całkiem dobrze.. ale przy orce głębokiej ubywało paliwa( pompa tłoczkowa ;[ ) i po sezonie został odczepiony jeden korpus ze względu na nie zwrotność oraz duże obciążenie podnośnika :unsure: .. ale RENAULT super czuję się moc w mniejszych maszynach B)


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

Zimą to się dobrze ciągnik kupuje, bo jak zimny rechnie na kopa to już połowa sukcesu ;) Co do byle pługa to był bym ostrożny, bo jeżdzenie i szukanie elementów roboczych może nie być zbyt miłe. Co prawda taki unirol z borku ma szeroki asortyment, ale na pewno nie wszystko.

tyle to uczen technikum w pierwszej klasie nawet wie, jesli podzespoly w pługu sa powiedzmy w miare to czym sie stresowac, w moim jak kupilismy miał dwie dziurki w pierwszych odkladniach i po 10 latach nie powiekszyly sie, wiec nie ma co w panike popadac


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj