Skocz do zawartości

Zdjęcie

Seria DX 90 /110. Prośba o rady.


23 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 18 sierpień 2011 - 21:11

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Cześć.
Planuję zakup ciągnika jak w temacie, skłaniałbym się ku 90 ale 110 też może być.
Areał gospodarstwa 24ha, użytkowanie głównie w polu, rzadziej transport.

Byłby to mój pierwszy DF i kompletnie nie mam pojęcia na co zwrócić uwagę kupując takie cudo. Wiem że te ciągniki są już wiekowe ale zwyczajnie nie potrzebuje niczego nowego za kosmiczne pieniądze.

Z tego co zdążyłem wyczytać na temat DX-ów to że mają bardzo oszczędne i wytrzymałe silniki, całkiem przystępne części i ogólnie ludzie chwalą sobie te ciągniki.

Prawdę mówiąc w zupełności wystarczyłby mi ciągnik mający do 70KM ale potrzebuję ciągnika z 4WD i czegoś innego niż rodzima poroniona produkcja Ursusa.
Powiedzcie z praktyki ile spala taki DX. Czu różnica między 90 a 110 jest znaczna w zużyciu paliwa i możliwościach ciągnika? Czy te dwa modele różnią się czymś poza silnikiem?
Jedyne ciągniki jakie użytkowałem to Ursus 4514, C360 i zetor 8945 i tylko takie odniesienie mam jeśli chodzi o zużycie paliwa.

Od pewnego czasu przeglądam oferty dostępnych DX-ów i wpadło mi w oko kilka egzemplarzy.

m.in ten:
http://allegro.pl/sp...1759529568.html

Czy mógłby ktoś mieszkający blisko tego człowieka rzucić okiem i powiedzieć czy warto się po niego fatygować?
Dokładna lokalizacja jest tu:

http://www.zumi.pl/n...d=&moreCities=1

Od siebie mam ponad 1000km w dwie strony i nie chciałbym zajechać i stwierdzić że zbiornik paliwa i cały dzień poszedł na marne. Domyślam się że za tą kwotę nie należy spodziewać się cudów ale z tego co zdążyłem dowiedzieć się od właściciela to używa go od ponad roku, wymienił sprzęgło, naprawił skrzynię biegów i wymienił pompę hydrauliki. Wspomina również o tym że na zimno silnik nieco dymi i "bierze" trochę oleju, w sumie to chyba standardowy objaw silników DF chłodzonych powietrzem, więc nawet nie wiem czy to usterka.
Cena wydaje się bardzo podejrzana, aż nieco odstrasza. Zazwyczaj takie DX-y to koszt około 30kzł.
Nawet jeśli silnik jest już wypracowany, to zestaw naprawczy kosztuje w granicach 3500zł więc też nie ma biedy.
Martwi mnie tylko to, że skrzynia była uszkodzona, w sumie to nawet nie wiem z jakiego powodu.

Druga oferta to DX90:
http://roltoma.otomo...tur-A72500.html

Ten wygląda dużo gorzej a kosztuje znacznie więcej. Domyślam się że to iż posiada TUR-a, podbija mocno cenę. Na szczęście do tego DX-a mam niedaleko więc bez problemu mogę go sam obejrzeć.

A może macie jakieś DX-y godne uwagi na sprzedaż w swojej okolicy?

Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Dzisiaj, 23:43
  •  

#2 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 21 sierpień 2011 - 08:31

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Ten DX 110 jest już konkretnie wyeksploatowany :huh:
- tylne błotniki są dorabiane,
- w kabine też zniszczony, tapicerak porwana, gałki dźwigni też nowe (jakby od Farmtraca) wykładzina na podłodze też założona nowa, siedzenie jakies takie niewaiadomo jakie :wacko:
- cały odmalowany
ogólnie jak dla mnie na pierwszy rzut oka ruina :blink:

ten DX 90 o wiele lepiej wygląda przynajmniej wszystko w oryginale, nie malowany, nie szykowany ale nic ppoza przednim grilem chyba mu niebrakuje...
wiec niewiem dlaczego piszesz że gożej wygląda :unsure:
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#3 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 21 sierpień 2011 - 13:42

Seria DX 90 /110. Prośba o rady.

Ten DX 110 jest już konkretnie wyeksploatowany :huh:
- tylne błotniki są dorabiane,
- w kabine też zniszczony, tapicerak porwana, gałki dźwigni też nowe (jakby od Farmtraca) wykładzina na podłodze też założona nowa, siedzenie jakies takie niewaiadomo jakie :wacko:
- cały odmalowany
ogólnie jak dla mnie na pierwszy rzut oka ruina :blink:

ten DX 90 o wiele lepiej wygląda przynajmniej wszystko w oryginale, nie malowany, nie szykowany ale nic ppoza przednim grilem chyba mu niebrakuje...
wiec niewiem dlaczego piszesz że gożej wygląda :unsure:


Nie znam się na tyle żeby widząc zdjęcie stwierdzić że coś jest z innego modelu, większość wyglądała właśnie na mało zużyte a tu okazuje się że włożone z innego modelu bo stare się rozsypało. Dzięki za pomoc.

Powiedz jak te ciągniki sprawują się jeśli chodzi o zastosowanie w takim niewielkim gospodarstwie ok 24ha. Jakie zużycie paliwa w porównaniu do C360, 4514. Wiem że to dużo większy ciągnik i dużo więcej potrafi zrobić więc tego się w prosty sposób nie przeliczy ale np ile spali na 1ha orki?
Warto szukać dobrego starszego DX-a 5-6cylindrowego czy może lepiej zebrać więcej kasy i kupić nowszy model 4cyl + turbo?

#4 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 21 sierpień 2011 - 14:48

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. W najbliższej okolicy są 3 Dx-y Dx 80, Dx 85 i ojca Dx 4.50 sprawują się dośc dobrze jak na swoje lata i przebiegi :)
Spalania niemierzymy a poza tym Ursusów w gospodarstwie nigdy niebyło tak więc bym nie porównał ;)
Zależy do czego chcesz go wykożystac...
4T jest zwrotniejszy, bardziej kompaktowy od 5 czy 6 więc jeśli gdzieś w przyszłości planowałbyś ładowacz do niego to raczej warto zastanowic się nad 4T ale jeśli tylko praca w polu to 5 lub 6 (chodź niewiem czy na taki areał 6 jest dobrym rozwiązaniem no chyba że warunki zobowiazują do zakupu większego) te ciągniki napewno będą stabilniejsze i ciężejsze co ma znaczenie przy pracy z ciężkimi maszynami zawieszanymi typ agregat upr. siew.
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#5 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 21 sierpień 2011 - 14:55

Seria DX 90 /110. Prośba o rady.

W najbliższej okolicy są 3 Dx-y Dx 80, Dx 85 i ojca Dx 4.50 sprawują się dośc dobrze jak na swoje lata i przebiegi :)
Spalania niemierzymy a poza tym Ursusów w gospodarstwie nigdy niebyło tak więc bym nie porównał ;)
Zależy do czego chcesz go wykożystac...
4T jest zwrotniejszy, bardziej kompaktowy od 5 czy 6 więc jeśli gdzieś w przyszłości planowałbyś ładowacz do niego to raczej warto zastanowic się nad 4T ale jeśli tylko praca w polu to 5 lub 6 (chodź niewiem czy na taki areał 6 jest dobrym rozwiązaniem no chyba że warunki zobowiazują do zakupu większego) te ciągniki napewno będą stabilniejsze i ciężejsze co ma znaczenie przy pracy z ciężkimi maszynami zawieszanymi typ agregat upr. siew.


Ładowacz czołowy jak najbardziej będę planować aczkolwiek czy jest aż taka różnica w zwrotności między R5 N/A i R4T? Nie będzie to typowe zastosowanie typu załadunek bel ale przemieszczanie "bigpacków" ze zbożem, ewentualnie ładunków z kostką brukową granitową a to już trochę waży więc potrzebowałbym dość mocnego ładowacza.
Owszem DX110 początkowo nie brałem pod uwagę bo to za duży ciągnik jak na moje potrzeby ale z braku dostępności 90 zacząłem się rozglądać za 110.
Nie chciałbym zaturbionego silnika bo z praktyki wiem że wymaga więcej "opieki" niż zwykły N/A. Aczkolwiek ta "opieka" zwraca się w znacznym komforcie ;)

Edytowany przez Levis, 21 sierpień 2011 - 14:56.


#6 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 21 sierpień 2011 - 19:31

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Różnica jest spora, ale jeśli niebedziesz pracował w ciasnych pomieszczeniach/zagrodach to niepowinno byc z tym większego problemu...

5 cylindroców za wiele niema bo produkowano je chyba zaledwie 6lat ;)
Innych marek niebirzesz pod uwagę?
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#7 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 22 sierpień 2011 - 11:59

Seria DX 90 /110. Prośba o rady.

Różnica jest spora, ale jeśli niebedziesz pracował w ciasnych pomieszczeniach/zagrodach to niepowinno byc z tym większego problemu...

5 cylindroców za wiele niema bo produkowano je chyba zaledwie 6lat ;)
Innych marek niebirzesz pod uwagę?


Widziałem kilka razy takiego DXa i kilka razy miałem przyjemność jechać. Rewelacyjne wrażenia.
Inne marki też biorę pod uwagę tylko że np taki Fendt za podobny rocznik i moc kosztuje trochę więcej, podobnie renault. John Deera kompletnie nie znam.
Jeżeli możesz coś doradzić chętnie posłucham.

#8 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 23 sierpień 2011 - 08:06

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Renault to jak dla mnie obok MF jedna z tanszych marek ;) Z tego co ludzie mówią te kanciaki są dośc trwałe :)

My szukając zeszłej zimy ciągnika też głównie na DF zwracaliśmy uwagę ale nic ciegawego się nieznalazło więc kupiliśmy Valmeta 6400 i narazie nie ma powodów do narzekania, jedyna większa niedogodnośc w tym ciągniku w porównaniu do DF to brak oddzielnego obiegu hydrauliki więc maszyn z innym olejem lepiej nie podłączac ;)
zerkinij na tego:
http://moto.allegro....1780562022.html
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#9 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 23 sierpień 2011 - 17:42

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. O, ciekawy ciągnik.
Od czego tam siedzą silniki?
Jak z dostępnością części?
Nie ukrywam że zależałoby mi na jak najprostszej konstrukcji bez zbędnej elektroniki.
Główną zaletą jest to, że mam go dość blisko.

Resztką nerwów chcę się pozbyć C360 i już nigdy więcej nie mieć styczności z żadnym Ursusem. Ostatnimi laty dołożyłem do niej drugie tyle co to warte bo faktycznie przez 20kilka lat miała prawo się zużyć ale w dalszym ciągu to tylko ta poroniona "60".
Może to i wytrzymałe ciągniki jak na swoją konstrukcję ale człowieka, który dopuścił "to" do seryjnej produkcji w takim stanie jakim była produkowana należałoby skazać na obóz koncentracyjny.
O jakimkolwiek zmyśle konstruktorskim nie ma mowy w przypadku tego ciągnika. Już staruteńki C328 jest dużo bardziej przemyślany. Nie mówiąc o antycznym rosyjskim Jumzie który zostawia C360 daleko w tyle...

Edytowany przez Levis, 23 sierpień 2011 - 17:43.


#10 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 23 sierpień 2011 - 19:10

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Silnik w tym to Valmet czyli poprzednik ówczesnego Sisu
Valmet to starsza Valtra (ok. 2000r zmieniono nazwę), skoro piszesz że masz go dośc blisko to pewnie jesteś z podlasia a więc po części do Danexu w Rogiennicach Wielkich lub Rol-Mechu do Dubicz Osocznych :)

Odrobina elektroniki nikomu nie zaszkodziła :D ale w Fińskich ciągnikach z tamtych lat za wiele jej raczej niema ;)

Ale jak chcieli coś w miare po ludzku zrobic na Eksport to zrobili C362, niewiem dlaczego na kraj pchali take niedorobine wersje widocznie wtedy stawiano na ilośc a nie na jakośc, z resztą i nowy Ursus cudem techniki nie jest ponieważ kożysta z technoligii MFa z lat 70 :P
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Dzisiaj, 23:43
  •  

#11 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 24 sierpień 2011 - 13:48

Seria DX 90 /110. Prośba o rady.

Silnik w tym to Valmet czyli poprzednik ówczesnego Sisu
Valmet to starsza Valtra (ok. 2000r zmieniono nazwę), skoro piszesz że masz go dośc blisko to pewnie jesteś z podlasia a więc po części do Danexu w Rogiennicach Wielkich lub Rol-Mechu do Dubicz Osocznych :)

Odrobina elektroniki nikomu nie zaszkodziła :D ale w Fińskich ciągnikach z tamtych lat za wiele jej raczej niema ;)

Ale jak chcieli coś w miare po ludzku zrobic na Eksport to zrobili C362, niewiem dlaczego na kraj pchali take niedorobine wersje widocznie wtedy stawiano na ilośc a nie na jakośc, z resztą i nowy Ursus cudem techniki nie jest ponieważ kożysta z technoligii MFa z lat 70 :P



Tak. Można powiedzieć że jestem z Białegostoku (okolice)
Tak więc jak w najbliższym czasie nie znajdę żadnego godnego uwagi Deutza pomyślę nad Valtrą.

Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

#12 Share wojtas4

wojtas4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów

Napisany 12 wrzesień 2011 - 06:26

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Mój brachol ma DX 160,maszyna ma 11000 mtg.i już chyba 20 lat!U siebie 4-5 lata i z tego co wiem to trzeba uważać na SKRZYNIE BIEGÓW !!!!!!!!!!!.Wsteczny bieg mu wyskakiwał i to tylko czasem ,naprawa tej usterki to był prawdziwy KOSZMAR , dwa trybiki i łożysko kosztowało go 12 000 zł i to jeszcze tanio bo zjeździł wszystkie sklepy w południowej Polsce!!! i za każdym razem się ostro targował ,rozebrany był 2 miesiące bo każda najdrobniejsza śrubka to na zamówienie.Dodam że z najść mechanika do niego to INNA PIEŚŃ !!!, przy rozbieraniu rozerwał pewną część ! a jak składał to znów za bardzo coś dokręcił i wszystko s powrotem ROZBIERAJ!!! .Podsumowanie super maszyna mocna i mało pali ale jak padnie poważniej skrzynia to remont NIE OPŁACALNY !!!!!! TYLKO NA ZŁOM

#13 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 08 grudzień 2011 - 23:13

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Kontynuuję mój temat.
Znalazłem w mojej bardzo bliskiej okolicy taki oto ciągnik:
http://otomoto.pl/de...30-A115452.html
Dziś go oglądałem, jeździłem i wszystko zdaje się być w porządku.
Brakuje lewych drzwi, tylna szyba jest od innego modelu kabiny (wyższa i węższa), wyciek z uszczelniacza napędu z przodu z lewej strony i chyba tyle jeśli chodzi o poważniejsze braki.
Ciągnik po 3 tyg stania odpalił po dłuższym kręceniu bez grzania świec, puścił delikatnego naprawdę delikatnego niebieskiego bąka i chodził wzorowo bez niepokojącego dymienia ani hałasu. Skrzynia chodzi aż miło, żadnych zgrzytów wszystko płynnie i cicho.

Możecie coś powiedzieć o konkretnie tym modelu? Jakieś usterki które trzeba sprawdzić? W kabinie też całkiem nieźle zachowany, wszystkie gałki w bdb stanie prawie wcale nie powycierane, na zegarze około 8500mth fotel w ładnym stanie. Zaczepy z tyłu też nie wybite. Zaniepokoił mnie tylko patent naciągu listw z eurohakami, mianowicie brak śrub rzymskich tzw "atosek", są jedynie stożkowe dystanse przy zaczepie, które w miarę podnoszenia rozpychają listwy na zewnątrz. Jak to ma się w praktyce?

Cena jaką udało mi się ustalić to 28kzł, plus komplet tylnych opon nieco węższych w db stanie, ciągnik jest zarejestrowany w PL.
Jakieś rady co jeszcze sprawdzić?

Aha jeszcze mi się przypomniało, brak układu pneumatycznego do przyczep, ale w sumie dla mnie to żaden problem, nie ciągam zbyt dużo ciężkich przyczep.

Edytowany przez Levis, 09 grudzień 2011 - 00:30.


#14 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 09 grudzień 2011 - 09:02

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Jak dla mnie to on wizualnie wygląda nieciekawie ale skoro twierdzisz że technicznie jest ok...
A ten ciągnik napewno nie jest z 1988 ja mu daje max 1986 ;)

Umocnenaia na tylnych Felgach świadczą chyba o tym iż lekkiego życia niemiał

Chodzi ci o brak bocznych stabilizatorów cięgien?

Nie myślałeś o tym:
http://otomoto.pl/de...10-A115140.html

może trochę starszy ale wizualnie lepszy i ma już sprężakę...
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#15 Share szczepek2

szczepek2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie koło Dębicy

Napisany 09 grudzień 2011 - 09:31

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Mam DF AgroXtra 6.17 z 1995 roku. Silnik F6l913 (6 cyl. bez turbiny, 113 KM, chłodz. powietrzem) podobny do DX110
Mogę go porównać do U 914 (poprzednik)
1. Zwrotność DF lepsza od Ursusa (pomimo dłuższego silnika)
2. Spalanie przy średnio ciężkiej orce nie większe od Ursusa (około 9 litrów na godz. zegarową) - 1 ha średniej ziemi (nie zawsze prostokąt), na górkach, zaorany w ciągu 1h20min.
3. Jak się nagrzeje to trochę dymi z odmy, ale oleju nie bierze (komplety naprawcze są od 280 do 500 zł) więc o naprawie jeszcze nie myślę
4. Zapas mocy i dobra harakterystyka silnika pozwala go "przymulić" a silnik "da radę".
Ja jestem zadowolony. Polecam.
Brak roboty, nadmiar kasy = popieprzone w głowie. Rolnictwo ratuje mnie przed jednym i drugim.

#16 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 09 grudzień 2011 - 10:23

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Na zdjęciach wygląda brzydko to fakt, ale widziałem go na żywo i po prostu nie był myty picowany i szykowany do sprzedaży, na blachach spora ilość brudu i kurzu a druga sprawa że takie rzeczy sam zrobię, piaskarkę i pistolet do malowania posiadam więc nie będę przepłacać za pomalowaną padlinę, która pierwotnie wyglądała gorzej niż ten.
Kolejna sprawa, że ten z Łomży jest sporo droższy a mój budżet jest mocno ograniczony.
Co do technicznego stanu jak na moje oko i ucho jest dobrze, wezmę jeszcze ze sobą mechanika od DF przez ewentualnym zakupem.

Jest zarejestrowany więc sprawdzę co widnieje w dowodzie i przyjrzę się przewodom hydraulicznym który rok widnieje na nich. Sprawdzę tabliczki znamionowe.
Jak rozmawiałem ze sprzedawcą to powiedział że atrapę na przód też ma tylko musi poszukać.

Tak chodzi mi o te stabilizatory cięgien, wiem że te modele tak miały ale chodzi mi o to jak się to sprawuje...

#17 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 10 grudzień 2011 - 18:34

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Na dowodzie za bardzo niepolegaj znam osobiście przypadek ciągnika odmłodzonego o 6lat. Napisałem że ten nie jest z 1988 ponieważ od 1986 r. miały one inne kabiny tzn. ramy ciemnogranatowe, uchylane boczne szyby i okienko na kable w prawym dolnym rogu tylnej szyby ;)

Takie stabilizatory ma właśnie Dx85 i z tgo co wiem to mają taka wadę że gdy nie masz przyczepionej żadnej maszyny ramiona biją o koła więc trzeba je czymś związywac lub zczepiac...

ten jest jeszcze bilsko Białegostoku: http://moto.allegro....1975519155.html
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#18 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 12 grudzień 2011 - 00:13

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. oglądałem jeszcze u tego samego gościa DX110, silnik zdrowszy od tego 6.30 ale skrzynia z usterką (wyrzuca M na reduktorze) wg gościa do naprawienia za 2kzł. 1984r do wzięcia za 20kzł. W kabinie wygląda na bardziej eksploatowany, zaczepy z tyłu mocno wybite i spawane.

Sam już nie wiem czy pakować się w deutza, zacząłem rozglądać się za Renaultem, może 95.14, ewentualnie Case...
Tego DX90 na dniach jadę obejrzeć, kiedyś byłem już u tego gościa i oglądałem też DX90 ale wtedy nie byłem zdeterminowany na tyle ile jestem teraz. I nie wiem czy lepiej 4cyl Trubo czy właśnie 5cyl. 6cyl chyba odpuszczę bo to jednak za duży ciągnik jak na moje potrzeby.

#19 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 12 grudzień 2011 - 09:37

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Pamiętaj naważniejszy jest stan maszyny bez względu na markę ;)
Case to chyba dobre sprzęty tylko niekupuj tych produkowanych na bazie David Brown w sąsiedniej miejscowości są 2 ze skrzyniami HyraShift, jeden takie chodzi dobrze drugi jest jakiś awaryjny ale ogólnie są to dośc lekkie i delikatne ciągniki z owiele mniejszą siłą uciągu niż DF o tej samej mocy :unsure:
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Seria DX 90 /110. Prośba o rady. Dzisiaj, 23:43
  •  

#20 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 12 grudzień 2011 - 10:44

Seria DX 90 /110. Prośba o rady. No właśnie tak po pobieżnym przyjrzeniu się kilku egzemplarzom właśnie na takie delikatne te Case`y wyglądają. DX to czołg przy nich.
Renault ludzie chwalą, podobno bardzo ciche i komfortowe, w dodatku praktycznie wszystkie mają szybkie skrzynie (nie wiem ile w tym prawdy)
Niby nie zależy mi na szybkiej skrzyni ale jednak dobrze mieć nawet jakby miała się przydać raz w roku ;)

A słuchaj, z tego co widzę też jesteś z podlasia, nie miałbyś wolnej chwili żeby się ze mną przejechać i rzucić fachowym okiem na tego DX90 (z tego co widzę to tam są nawet 2) z okolic Sokół?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy