craft

Silniki MMZ

Polecane posty

craft    7

Witam. Zastanawiam sie nad kupnem ciągnika z silnikiem MMZ 81 KM,( zdaje sie D-243), Farmera lub Pronara. Ciągniki z tymi silnikami są w dobrej cenie, a jednostki te są podobno niezawodne i oszczędne. Proszę o radę, czym różni się ten silnik od nowocześniejszych tzw zachodnich silników, np John Deere w Farmerze. Popularne w Polsce 80 konne silniki z MTZetów cieszą się super opinią, więc czy np silnik JD działa jakoś inaczej, ma jakieś inne rozwiązania, na czym polega jego nowoczesność w stosunku do MMZ? I czy te 105 konne MMZ też są takie dobre ( chyba D-245, chociaż też jest D-245 o mocy 80 km, więc troche się w tym gubię).


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Witam. Zastanawiam sie nad kupnem ciągnika z silnikiem MMZ 81 KM,( zdaje sie D-243), Farmera lub Pronara. Ciągniki z tymi silnikami są w dobrej cenie, a jednostki te są podobno niezawodne i oszczędne. Proszę o radę, czym różni się ten silnik od nowocześniejszych tzw zachodnich silników, np John Deere w Farmerze. Popularne w Polsce 80 konne silniki z MTZetów cieszą się super opinią, więc czy np silnik JD działa jakoś inaczej, ma jakieś inne rozwiązania, na czym polega jego nowoczesność w stosunku do MMZ? I czy te 105 konne MMZ też są takie dobre ( chyba D-245, chociaż też jest D-245 o mocy 80 km, więc troche się w tym gubię).

 

W nowoczesnych silnikach chodzi o to aby były bardziej proekologiczne,emitowały mniej szkoldliwych zanieczyszczeń powietrza.Stare silniki mtz spełniają norme euro 1,a nowsze co najmniej norme uero 2.Musisz sie zorientowac czy ciagnik z takim silnikiem tzn.norma euro 1 da się jeszcze zarejestrować.... nie zgłebiałem tego temat,więc moze jeszcze ktos Ci to wyjaśni dokładniej...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czaro    136

@qqq wątpię by silniki euro 1 można było jeszcze zarejestrować.mój znajomy mniał też taki problem.naszczęscie traktor był farbrycznie nowy z 2008r.(zakupiony był w 2010) i zarejestrowany przez fabrykę w 2008r.więc taki mozna było jeszcze zarejestrować rok temu


MTZ BELARUS 82+Stoll,ESCORT 450 to siła napędowa na moją gospodarke.Po c-330 zostały tylko wspomnienia:(
A mają co robić...
Moje filmy:http://www.youtube.com/user/ZippSalmoCzaro
Serdecznie zapraszam do oceniania i komentowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

czyli co, moge kupic farmera z silnikiem mmz ale nie moge go zarejestrować??? :blink:


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czaro    136

zależy jakie te silniki spełniają normy spalania.jak są euro 3 to śmiało możesz kupywać(jeśli tylko chcesz)

teraz to w zasadzie wszystkie nowe ciągniki mają euro 3

Edytowano przez czaro

MTZ BELARUS 82+Stoll,ESCORT 450 to siła napędowa na moją gospodarke.Po c-330 zostały tylko wspomnienia:(
A mają co robić...
Moje filmy:http://www.youtube.com/user/ZippSalmoCzaro
Serdecznie zapraszam do oceniania i komentowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Nie strasz chłopaka. Bo jak do tej pory rejestrują się nowe belarusy. I moim zdaniem dokąd będą je produkować to będzie można rejestrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czaro    136

ja nie strasze ;)

tylko mówię jak było u mojego kolegi który chciał kupić ciągnik z silnikiem euro 1.


MTZ BELARUS 82+Stoll,ESCORT 450 to siła napędowa na moją gospodarke.Po c-330 zostały tylko wspomnienia:(
A mają co robić...
Moje filmy:http://www.youtube.com/user/ZippSalmoCzaro
Serdecznie zapraszam do oceniania i komentowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ktoś był upierdliwy bo jednak u nas Belarusy rocznik 2011 rejestrują z Euro 1 <_<


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

czyli rozchodzi sie tylko o to całe euro 3? a od czego to zalezy, od kolektora czy musi byc calkiem inny silnik?


Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A no są różne sposoby recyrkulacji spalin. Chyba najprostszy sposób to na preparat AdBlue bo o ile się nie myle tam jest ingerencja tylko w układ wydechowy


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krupekf16    8

co wy za glupoty glosicie jak to nie mozna zarejstrowac?? Wie ktos napewno ze nie mozna zarejstrowac?? bo nie wydaje mi sie rozgladam sie za belarusem i pytalem zarowno dilerow jak i uzytkownikow i kazdy mowi ze zarejstrowanie jak kazdego innego ciagnika <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidM    1

Jest wiele systemów, które współgrają ze sobą i to dopiero ostatecznie daje pozytywny efekt w postaci zredukowania emisji wszystkich rodzajów związków toksycznych. AdBlue pomaga jedynie z NOx, nowoczesne systemy wtryskowe wysokiego ciśnienia posiadające dawki dopalające pozostałości w komorze spalania i dawki pilotażowe, systemy EGR, filtry cząstek stałych... Jest tego wiele, bo normy EURO dotyczą wielu czynników toksycznych wydobywających się z tłumika każdego pojazdu z silnikiem spalinowym.

Nawiązując do tematu silników MMZ D245, to sam silnik na podstawie własnych doświadczeń mogę ocenić dość wysoko. Newralgicznym punktem jest turbosprężarka, która jeśli posiada wady fabryczne, może się zużyć szybko. U mnie MMZ 82KM i MMZ 105KM pracują bardzo dobrze, to są jedne z niewielu rzeczy naprawdę dobrych w tych ciągnikach... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

Nie wiem ile w tym prawdy parę dni temu był u mnie dealer z przedstawicielem z Pronara to mówili że Belarusy z norma spalin euro 1 jeszcze będą ściągać do jesieni (bo będzie można zarejestrować ), a później nikt nie będzie tego już ściągał . Tylko będą szły same z euro 3. A takie jest teraz zapotrzebowanie na te Belarusy że plac w Pronarze jest pusty może pierwsze ciągniki pojawiają się w maju, niektórzy dealerzy po 30 sztuk na raz zabierają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
craft    7

to są silniki mmz spełniające normę euro 3? np w farmerach jakie są? nie spełniają euro 3?

Edytowano przez craft

Are you an idiot? No sir I'm a dreamer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dariusz86
      Cześć,
      Stoję przed małym dylematem w kwestii doboru haków sprzęgających. Chcę zamontować coś takiego do ciągnika o mocy 70KM. Nie wykonuje on nie wiadomo jak ciężkich prac ale jednak hak to wygoda o czym już się przekonałem nie raz. I teraz biję się z myślami, czy inwestować prawie 500zł za sztukę, za oryginał CBM'a, kat 2S, czy może pójść w coś tańszego i wziąć waryńskiego. Generalnie waryński chyba robi nie najgorsze te części ale nie wiem jak jest z hakami. Szukam opinii i ciężko cokolwiek znaleźć. CBM to wiadomo, marka sama w sobie. Ale różnica w cenie dość znaczna bo na 2 sztukach około 400zł. Bardzo bym Was prosił o pomoc w dokonaniu wyboru. Może są na forum osoby które mają haki waryńskiego już jakiś czas i z perspektywy tego czasu, są w stanie wydać jakąś opinię. O opinię CBM'a nie pytam bo wiadomo że to górna półka. 
    • Gość
      Przez Gość
      Czy ktoś wydzierżawił grunty pod fotowoltaike? Szukam informacji czy to opłacalne, jakie mogą być problemy i czy umowy są faktycznie takie piękne i przejrzyste. W tygodniu było już dwóch przedstawicieli chętnych na dzierżawę ziemi.
    • Przez tmic
      Czy ktoś się już spotkał  z umową dzierżawy gruntu pod instalację wodorową ? Szukam informacji o problemach i opłacalności.
    • Przez Michle18
      Witam mam problem renault 90-34 zauważyłem że wałek od przedniego mostu jest uszkodzony (zjedzony frez) od strony skrzyni jest ok moje pytanie brzmi czy jeśli pominę tuleje która łączy wałek z przednim mostem i zespawam to na stałe czy pochodzi to trochę czy musi być jakiś luz na tej złączce wału? Chce zrobić coś na szybko bo robota w polu się szykuje z góry dziękuję za opinie
    • Przez michalsoft
      Witam,
      w sąsiedztwie mojej działki powstać ma turbina wiatrowa. Dziś był przedstawiciel firmy z zapytaniem o zgodę i propozycja dzierżawy  na to żeby nad moimi działkami kręciło się śmigło z wiatraka , ewentualnie może być na tej działce kawałek fundamentu. Ma być ro wiatrak o mocy około 3MW
      Na jakie zapisy w umowie dzierżawy zwrócić uwagę ? CO jest ważne w tym aspekcie ? 
      Czy macie jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ?
      Jaki może być ewentualny czynsz dzierżawny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj