Zaloguj się, aby obserwować  
Pronarek82a

Silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janczar810    302

"wariantA) Deutz

wariant B) MMZ z uk³adem Common Rail firmy BOSCH lub pomp¹ mechaniczn¹

MOTORPAL"

moze mi to ktoś wyjaśnić o co w tym biega czyzby BELARUS zaczał montowac u siebie silniki DEUTZA :o w alternatywie bo takie info wyczytałem na stronie Pronara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tak, montuje silnik DEUTZ, montuje do MMZ CR widziałem na własne oczy jednego 952.4 z common rail i zwykły motorpal ale wg mnie to nie wypał ten motorpal bo u nas ci co mają Z ruska i czeską pompą te ciagniki to twierdzą ze na czeskiej wiecej łupnie paliwa a moc różnicy nie ma tylko na motorpalu nie dymi. I to nie różne modele a 82 vs 820 czyli i tak MMZ D 243. Osobiście jestem otwarty na CR myśle że będzie ekonomiczniejszy niz na czeskim żłopie i kultura pracy lepsza tylko w razie co te koszta


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Dlaczego niewypałem nazywasz połączenie silnika MMZ z pompą Motorpal?? Żadnych sensownych wytłumaczeń jak dla mnie jako użytkownika takiego zestawienia nie przedstawiłeś. Czy dużo pali to bym nie powiedział, używam go codziennie. Mam jeszcze c330 to tamten ma praktycznie teraz wakacje jest tylko do najdrobniejszych robót.

 

Jedynym słuszniejszym zestawieniem było by mmz z pompą ruską, ale ta z kolei nie spełniała by tych zasr**ych norm spalinowych

Dełcz czy inne kablo-pląty?? Szkoda aby gadać.

 

A ciekawe czy można by założyć pompę od TSa?

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj