Zaloguj się, aby obserwować  
rado2140

Pottinger Faro 4000L

Polecane posty

rado2140    0

Witam , myśle o kupnie przyczepy somozbierającej pottinger faro 4000L jak mówicie jd 5720 da rade jak myślicie ile kosztuje PROSZE O POMOC :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek18    0

A dlaczego nie faro 4000 D ?

mysle ze da rady tylko powoli a na pryzme powyzej pół metra wjechać to mozesz zapomniec ;d

a ceny to ''L'' nie znam wiem ze ''D'' pewnie ze 180 tysiecy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PioterKolo    10

My mamy Faro 4000 od 4 lat i jeśli chodzi o działanie to idzie bezproblemowo... Jesli o jd 5720 to odradzam, u nas chodziła 3 lata w JD 6210 czyli 100 KM i jak było juz tak 3/4 to się męczył i jechało się B2 B1 i wir w baku, no pryzma większa to zapomnij nie wjedzie... Teraz chodzi w niej DF 125 KM to tak akurat choć jak są górki to i tak ma cięzko... Ogólni eogradzam bo to za mały ciągnik, na drogach będzie skakać jak będzie pełna, szarpać Ci nim będzie strasznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takiej cenie to jedynie ursus np. 1224 lub coś z zetora. Zachodniego nie kupisz w takiej cenie w dobrym stanie, zapewne będzie to mocno wysłużony sprzęt a i części do zachodnich są drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj