Bobureczek

co moze byc przyczyną gasniecia w 5211??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bobureczek    1

Gdy jest na wysokich obrotach a potem sie szybko pusci z gazu a reczny jest ustawiony na 10 tys. obrotów to odrazu gasnie a nie utrzymuje tych obrotów.a jak sie odpali to juz normalnie chodzi. Filtry wczyszczone ostojnik tez rzewody nowe. Nie wiem co jest garne z tym. moze ktos miał juz taki problem?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

po pierwsze to masz silnik ustawiony na 1000obr/min a przyczyną tego jest rozregulowany regulator obrotów i prawdopodobnie poniżej 1000obr/min gasnie poprostu pompę paliwową trzebo zregenerować juz pare starszych zetorów z takim defektem widziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek10    1

wujek mial podobny problem. ma zetka 7211 i mu sie silnik dlawil. wymienial wtryskiwacze, pompe, filtry, odstojnik i nadal mial to. nie wiem co ostatecznie bylo powodem, ale wg m mial zasyfiony zbiornik paliwa. pewni bylo tam sporo mulu i sie nieco zasysalo :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

o tym samym pomyslalem - czy paliwo plynące do pompy jest czyste.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

na bank pompa miałem taki sam problem i zregenerowałem pompe i jak talala a jakie kopyto teraz ma:P hehe zew pól:D powaga i feler miną :blink: tylko zawieź do gościa też wtryski żeby przejrzał bo mało jaki mechanik ma dobry sprzet do badania ich polecam gościa w wierzchowiskach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal18    0

ja miałem taki sam problem w 7245 i przyczyną okazała się pompa po wymianie problemu już nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Może być paliwo do d***. Kiedyś trafiło mi się paliwo z niewielką ilością wody. Ta woda osadziła się na spodzie beczek, w których mam paliwo. Do nalewania paliwa do ciągnika używam ręcznej pompki i niestety nie zauważyłem, że do zbiornika od C 4011 wtłoczyłem paliwo z wodą :blink:. Bez obciążenia i tak do obrotów 1500 to chodził silnik, ale jak dostał obciążenie i wysokie obroty to zaraz zdychał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj