rafal3514

df agrofarm/ same explorer 3/ lamborghini r3evo

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Polecane posty

radekz200    6716

Witam :) mam problem z Agrofarm 410 ostatni raz był zapalany z miesiąc temu w mróz -18 zapalił od razu bez żadnych problemów, wczoraj chciałem go odpalić ale niestety nie mogę, kręci ale nie może odpalić, wymieniłem filtry(wydaje mi się że go odpowietrzyłem) kręciłem aż padł akumulator i nadal nie chce zapalić, może mieliście takie przypadki u siebie i wiecie jak mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michax    2

Ja swoim też ostatnio jeździłem miesiąc temu przy -22 i do tamtej pory stoi nie ruszany. Jutro muszę spróbować zapalić. Zobaczę co będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

psiknij troche samostaru albo plaka

ja tak fendta 309 c zapaliłem pochodził troche i zgasła i nie chciał odpalic to psiknołem i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Absolutnie żadnego samostartu, jest bardzo szkodliwy dla silnika. Troche za duzo i będziesz miskę nowa kupował. To rozwiazuje problemu a najpewniej może go zwiększyć.
Jesli nie chce odpalać to moze trzeba spróbować filtry ogrzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    7

proponował bym ostro napompować pompką paliwa, tym bardziej że wymiana filtrów była (filtr paliwa zalany?) i powinien zagadać, co do samostartu no nie bede komentować to dobre do c330 ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

no wiadomo że jak za dużo sie psiknie to nic dobrego z tego nie wyjdzie ale po to jest instrukcja obsługi zeby z niej korzystac jak pisze 2-3 sek to tyle i problemu nie bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    520

Pompką paliwową, która jest na pasek napompuj aż pójdzie paliwo śrubką przy filtrze. Tylko musisz zdjąć przewód który idzie od zbiornika i założyć jakiś aby pojemnik był wyżej bo ze zbiornika ciężko zaciągnąć. Ta pompka paliwowa jest u dołu po tej stronie co filtry, zwal pasek i kręć ręką w tą stronę aby ciągnęło paliwo. Trochę jest pierdzielenia ale pewnie paliwo miałeś zamarznięte, zapchało cały filtr i masz zapowietrzony cały układ. Tą pompką ręczną też da radę ale nie wiem czy szybciej odpowietrzysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekz200    6716

panowie ciągnik odpalił :D zdjąłem pasek z pompy i kręciłem ręcznie :) gdy go założyłem zaczął już łapać i pojawił się dym z komina :) reszte dopompowałem już pompką to nad filtrem i odpalił :) dzięki za pomoc panowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

mam pytanie do posiadaczy tych ze cudownych ciągników ze skrzynia hi lo czy tez wam tak cieżko wchodza biegi do puki sie nie rozgrzeje olej w skrzyni u mnie włożyć jedynke to jakaś masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Mam podobnie w obu moim ciagnika, pierwszy bieg ciężko wchodzi, jednak może być to niedokrecony wodzik za prawym kołem. Warto skontrolować a w naprawie najtrudniejsze jest zdjęcie koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

mój pojechał na serwis w ramach gwarancji penie juto go przywiozą jak sie coś poprawi to dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

nawet jak przytrzymasz go na zaworze bezpieczeństwa hydrauliki biegi opornie wchodzą? moze to pomoze na nierozgrzany olej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Silver    0

w evo r3 85 target mam problem z luźno latającą dzwignią od biegów 3500mtg biegi wchodzą ok ale irytujący jest nadmierny luz tej dzwigni czy tam przy wejściu do skrzyni te wodziki się wymienia czy jakieś tulejki się wymienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Musisz się położyć pod ciągnikiem i sprawdzić stan, możliwe ze są wyrobione, wtedy będziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniktvppl    0

Mam problem posiadam Same Explore 80 z super reduktorem (4 stopnie prędkości) reduktor jest zablokowany nie można wrzucić żadnego przełożenia i jest wyzerowany wiec ciągnik cały czas stoi pozostałe przełożenia działają rewers i biegi.Co możne być przyczyna i jak to naprawić ????

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Opisz dokładniej, chodzi o super zółwia? i  nie możesz wrzucić przelozenia to znaczy ze jest na luzie cały czas i czy wchodzi wajcha ale nic się nie dzieje? a coś zgrzyta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Witam

Potrzebuje wskazówek jak sprawdzic stan silnika w uzywanym same explorer II 80   96r 7800mth chlodzony powietrzem.

Fajny ciągniczek. Skrzynia z pólbiegiem 30/30 4 predkości wom itp.

Przebieg w Polsce cofany nie byl wiem bo braciak pracuje w tym komisie, biegi ladnie scislo wchodzą, w skrzyni byl stan oleju wygląda jak nówka w przednim moście tak samo.

W silniku olej byl zmieniony ale ciągnik stał 2 lata nie ruszany więc zmienilem olej na turdus +filtr sdf.

mam jeden problem podłączylem zegar i na zimnym silniku na wolnych obrotach ma 4,5 bara cisnienia po dosc mocnym rozgrzaniu spada do 2bar przy 1000obr juz ma 2,5bara więcej gazu dochodzi do 4,5.

Podejrzewamy ze trzeba przeczyścić zawór  w pompie silnika i delikatnie rozciągnąć spręzyne bo może się nie domykać podobne objawy miał same 100km i po takim zabiegu wszystko wrócilo do normy.

Po swiętach to zrobimy ale mam pytanie jak zdiagnozować przedmuchy na cylindrach co powinno pojawić się po takim przebiegu po odkręceniu korka?

Dmuchać chyba ma prawo?

Jak mocno?

zatkałem wlew reką to nie czulem tam jakiegoś większego ciśnienia ale delikatnie po dłuższym przytrzymaniu ręki zobaczylem niewielkie slady oleju.

Czy to oznacza mocne przedmuchy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Trochę tak ale można na to jeździć i zbierać kasę do ewentualnego remontu choć niekoniecznie. Co oleju uważam że lepiej jeździć na dobrych zamienikach sdf typu Total nie są dużo droższe a napewno lepsze
U mnie też coś czuć ale silnik jak igła nie kopci Mało pali i nie zamierzam nic ruszać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

U mnie tez zero dymku chyba ze gwaltownie doodam gazu to troche się pokaże. Turdus nie jest zlym olejem tylko wymiana co 200mth. po swietach zrobię te ciśnienie jezeli się poprawi to pójdzie w robotę i wtedy bede wiedział coś więcej.

 

Orientuje się ktoś przy jakim ciśnieniu zapala się kontrolka smarowania w oryginalnym czujniku sdf?

 

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
parobas    6

DT to podstawowa i najprostrza wersja mechaniczna

W GS jest skrzynia z rewersem EH i 1 stopniowym powershift, EHR

PL- podłokietnik, EHR, 2 stopniowy powershift, rewers EH, elektrozawory, na początku PL miał wyższą kabinę od pozostałych, teraz wszystkie mają takie same.

 

Koledzy slyszeliscie o wersji LS?

Czym sie woroznia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

mam problem z R3 85 DT otóż po założeniu Tura tak jakby podnośnik i ogólnie hydraulika osłabła :(

I tu moje pytanie czy to możliwe ze jeśli na zaworze w rozdzielaczu Tura mam niższe ciśnienie ustawione to w całym układzie ( podnośnik, kiper, tur) bedzie ono niższe czy tylko obejmuje ono TURA a jakiś inny zawór reguluje podnośnik?

dodam iż tur chodzi stosunkowo wolno, jak i również podnośnik ma problem z podniesieniem agregatu o wadze ok 1300kg gdzie przedtem tego problemu nie było

 

ps. czy ciśnienie w obwodzie powinno wynosić 210bar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    520

Panowie gdzie jest korek spustowy płynu chłodniczego w bloku w agrofarmach  ? W instrukcji jest błędnie podane... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj