Skocz do zawartości

Zdjęcie

ON, PB czy LPG


234 odpowiedzi na ten temat

#221 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 23 luty 2012 - 11:30

ON, PB czy LPG

Mieszkasz poza miastem to nawet gdybys miał pdf to większych problemów by nie było. Na markę nie ma reguły znajomy ma x5 z pdf em mieszka w brukseli. Tradycją jego przyjazdów na urlop na wakacje w rodzinne strony jest czyszczenie pdf a przy pomocy płynu do czyszczenia kominków w zaprzyjaźnionym zakładzie bo taniej. Niektórzy twierdzą, że w 3,0 d stalowy kolektor wydechowy trzeba wymieniac regulanie jak rozrząd w vw. Niestety nowoczesny diesel ze względu na swą komplikacje jest drogi w serwisowaniu i naprawch. Raczej dla tych którzy dużo jeżdżą i więdzą jak się z tym obchodzić. Do miasta na krótkie dojazdy do pracy diesel nie bardzo się nadaje, a już napewno nie jest tak ekonomicznie.

oj te moje "poza miasto" to 5 km do centrum 80 tyś wioski ;) a poza tym to codzienne podwózki do szkoły po 2 km w jedna stronę i wycieczki do tegoż miasta :) Auto pod tym względem nie ma łatwo :)

Jak już kiedyś pisałem: VW jest mistrzem w wypuszczaniu bubli, a nie silników :P Zanim oni dopracują silnik, to mija co najmniej 2 lata,a oni od razu ładują go do produkcji :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ON, PB czy LPG Dzisiaj, 23:14
  •  

#222 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2012 - 15:04

ON, PB czy LPG co takiego bublowatego wypuscili poza 2.0 pd tdi?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#223 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2012 - 15:08

ON, PB czy LPG 2.5 V6 :(

#224 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 luty 2012 - 16:04

ON, PB czy LPG 2,5 tdi v6 bo o takim chyba myslisz nekały głównie zacierające się wałki rozrzadu. Było to spowodowane słabym smarowaniem przy zimnym silniku. Wadę w 2001 r usunięto. Reszta awarii wynika z dużego przebiegu tych silników i niechlujstwa użytkowników. Jak chocby awarie przepływomierza spowodowane nie zmienianiem filtra powietrza na czas. Ale to nie wszystko audi miało jeszcze wynalazek 3,3 tdi v8. Niektóre silniki 2,0 d w bmce połykały klapki w kolektorze ssącym zwane zabawnie przez niektórych gaszakami, 3,0 d to pękające kolektory wydechowe, merc miał problemy z piezowtryskami w nowych 2,2 cdi. To tak na szybko. Dzisiaj trudno uniknąć chorób wieku dziecięcego w tak skomplikowanych konstrukcjach jakimi są diesle współczesne. Testuje się wszystko na kompie bo testy w realu drogie, oszczędza na materiałach i tak wychodzi.

#225 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2723 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 23 luty 2012 - 16:11

ON, PB czy LPG Osobiście widziałem na stacji jak Litwin bąblował z bańki 5-ki olej do prawie nowego Craftera, było to jakieś 4 lata temu więc auto miało max 2lata.

#226 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 luty 2012 - 16:54

ON, PB czy LPG

2,5 tdi v6 bo o takim chyba myslisz nekały głównie zacierające się wałki rozrzadu. Było to spowodowane słabym smarowaniem przy zimnym silniku. Wadę w 2001 r usunięto. Reszta awarii wynika z dużego przebiegu tych silników i niechlujstwa użytkowników. Jak chocby awarie przepływomierza spowodowane nie zmienianiem filtra powietrza na czas. Ale to nie wszystko audi miało jeszcze wynalazek 3,3 tdi v8. Niektóre silniki 2,0 d w bmce połykały klapki w kolektorze ssącym zwane zabawnie przez niektórych gaszakami

Kiedyś już udowodniłem Ci, że się mylisz. Gaszak to nazwa przepustnicy w dieslach VW. Poprawna nazwa to przepustnica, zamykana w momencie gaszenia silnika, aby silnik zatrzymał się bez szarpnięcia. Ty upierałeś się, że służy od do przymykania kanałów dolotowych(ciekawa teoria, w końcu 1.9 to silnik 8 zaworowy, w 16 zaworowym dieslu BMW klapki mają już inną funkcje). Poczytaj to może się czegoś nauczysz:http://www.elektroda...pic1434755.html.

#227 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 23 luty 2012 - 16:57

ON, PB czy LPG Oj oni mają normy zużycia oleju bardzo ładnie wykombinowane i wpisane w instrukcję obsługi. W fiacie było dopuszczalne zużywanie 0,75l oleju na 1000 km a np. w audi (pewnie w skodzie też i wszystkich VAG-ach) jest to już 1,5l/1000 km. I wtedy w serwisie tłumaczenia "panie ale żre olej" raczej nic nie dają.

#228 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 luty 2012 - 17:00

ON, PB czy LPG Niestety teraz ekologia dosięga już silników benzynowych....

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ON, PB czy LPG Dzisiaj, 23:14
  •  

#229 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 luty 2012 - 17:15

ON, PB czy LPG Co z tego, że 8 zaworowe. 1,4 tdi są nawet 6 zaworowe i w niektórych owe przepustnice się zdarzają. Mam na mysli te w poszczególnych kanałach kolektora a nie przepustnice na wlocie do kolektora. O której mowa na tym forum. Zresztą wstawiasz jakieś linki z teoriami nie na temat i mamy o tym dyskutować. Przepustnica raczej miała by problem aby dostać się do cylindra w całości.

#230 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 luty 2012 - 18:01

ON, PB czy LPG Twierdziłeś kiedyś, że ta przepustnica w TDI odpowiada za kierowanie przepływem powietrza, co nie jest prawdą. Tak samo jak twierdziłeś, że nazwa gaszak nie jest poprawna- nie jest to fachowa nazwa, ale każdy, kto siedzi w silnikach VW będzie wiedział o co chodzi. Teraz będziesz się upierał, że tak nie było, zamiast przyznać się do błędu, dlatego nie będę dalej tego ciągnąć.

#231 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 luty 2012 - 18:22

ON, PB czy LPG Ja ciągle pisałem o klapkach/przepustnicach w poszczególnych kanałach kolektora. Rozmowa była w kontekście urywających się tych klapek w bmw 2,0d. Nie pamietasz to poszukaj. Ktoś wkleił wtedy foty z tymi klapkami a ty dalej o gaszeniu i o przepustnicy. Znajdź poczytaj o czym pisałeś.

#232 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 luty 2012 - 18:45

ON, PB czy LPG http://www.agrofoto....post__p__788487
Była o tym dłuższa rozmowa, kolega @ochen był tego samego zdania co ja. Pamiętasz?

#233 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 luty 2012 - 19:20

ON, PB czy LPG Fajnie, że znalazłeś polecam swój post z 24 września 2011. I przypominam po raz któryś już, że w tym temacie jak i w tamtym cały czas chodzi o klapki/przepustnice w kanałach kolektora. Juz nie wiem ile razy mozna? A ty wciąż o przepustnicy.

#234 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 luty 2012 - 19:22

ON, PB czy LPG Byłem ciekawy, czy przyznasz się do błędu czy będziesz się wykręcał na wszystkie możliwe sposoby. Zdałeś egzamin, możesz być politykiem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ON, PB czy LPG Dzisiaj, 23:14
  •  

#235 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 luty 2012 - 19:40

ON, PB czy LPG Szkoda, że ty nie możesz nim zostać. Mało, że nie rozumiesz o czym mowa i piszesz nie na temat. To jeszcze racji nie masz.

Podobne tematy